بیوگرافی محمد نادری

محمد نادری (زاده ۱۰ تیر ۱۳۵۷، تهران) بازیگر، فیلمنامه‌نویس و صداپیشهٔ ایرانی است وی را بیشتر به خاطر بازی در سریال شمعدونی و برنامه دورهمی و خندوانه می‌شناسند

نام نام خانوادگی :محمد نادری
تاریخ تولد :10 تیر 1357
محل تولد :تهران
مدرک تحصیلی : کارشناسی نمایش

او با بازی در نقش اول سریال «شمعدونی» به عنوان اولین کار تلویزیونی‌ اش و همچنین ایفای نقش در مجموعه «دورهمی» مشهور شد. او یکی از خالقان شخصیت محبوب و دوست داشتنی «جناب خان» بشمار می‌رود.

صفحه اینستاگرام محمد نادری

اینستاگرام محمد نادری

مدرک تحصیلی

مدرک تحصیلی :کارشناسی نمایش (گرایش کارگردانی) از دانشگاه سوره، کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس

علاقه شدید به مادر

در زندگی ام به هیچ کسی به اندازه مادرم مدیون نیستم .او وقتی تنها 30 سال داشت با چهار فرزند قد و نیم قد بیوه شد و همه جوانی اش را به پای من و خواهر و برادرهایم گذاشت تا بدون آنکه آب در دلمان تکان بخورد بزرگ شویم.

خواستگاری جنجالی محمد نادری

پرستو صالحی  در لایو استوری اینستاگرام پاسخ به یکی از کاربران که درباره ازدواج کردن او سوال کرد گفت :ازدواج میکنم اما کسی که قرار است با او ازدواج کنم باید بپذیرد که با مادرم زندگی کند ، تنها در این صورت است که میپذیرم ازدواج کنم. این خانم بازیگر در حین گفتن همین جملات بود که کامنت هایی از صفحه محمد نادری روی صفحه پرستو صالحی ظاهر شد و درخواست خواستگاری از این خانم بازیگر در آن مطرح شد. طبق کامنت های منتشر شده محمد نادری برای پرستو صالحی نوشت: می پذیرم ، صالحی با من ازدواج کن… این لایو استوری پرستو صالحی برایش حاشیه ساز شد و او را به صدر خبرهای رسانه ها برد.

پرستو صالحی که تجربه خواستگاری دیگری از سوی یک آقای بازیگر را جلوی دوربین برنامه زنده و در مقابل چشمان مردم دارد ، این بار با ماجرای دیگری از این قبیل خواستگاری ها مواجه شد. در برنامه ماه رمضان بود که دوباره ماجرای جنجالی خواستگاری از پرستو صالحی مطرح شد . علی صالحی بازیگر طنز پرداز کشورمان در برنامه زنده تلویزیونی دعوت با اجرای نیما کرمی از پرستو صالحی خواستگاری کرد.در این برنامه که با موضوع صمیمیت خانواده روی آنتن رفت مجری برنامه اعلام کرد که اگر ازدواج کنند به عنوان هدیه یک سفر زیارتی به آنها تعلق میگیرد که علی صالحی گفت :اگر اینطور است من و خانم صالحی با هم ازدواج میکنیم که این پیشنهاد باعث تعجب همه شد .

کشته شدن پدر توسط محمد مایلی کهن

کشته شدن پدرش در تصادف با محمد مایلی کهن محمد مایلی کهن، در سال های دور وقتی بازیکن فوتبال بوده در یک سانحه باعث فوت پدر محمد نادری شده است او در تعریف این ماجرا می گوید ماشین رو در منتهای الیه سمت راست جاده نگه داشته بودم به محض این که درب خودرو را تا نیمه باز کردم .پدر محمد نادری با موتور گازی بوده به هر دلیلی ندیده یا متوجه نشده یا در یهویی باز شده میخوره به در و بعد از 4 روز که در کما بوده فوت میکند.

مادر محمد نادری همان شب خواب میبیند همسرش به خوابش اومده و گفته مایلی کهن تقصری ندارد و ماجرا به شکایت و دستگیری او نمیکشد.

محمد نادری بازیگر
محمد نادری بازیگر

سایر فعالیت های هنری

محمد نادری قبل از بازیگری در مقام فیلمنامه نویس در مجموعه کوچه مروارید است شاید جالب باشید او را می توان خالق کاراکتر جناب خان خندوانه دانست که او از مجموعه کوچه مروارید متولد شد و سپس در خندوانه تبدیل به کاراکتر محبوب شد.محمد نادری از همان ابتدا صدای محمد بحرانی رو برای جناب خان در نظر داشت.

برنامه دورهمی

مهراب قاسم خانی کارگردان دورهمی او را به تیم هنری دورهمی آورد اما با ممنوع الکاری وی کار به مهران مدیری سپرده شد، او نیز به محمد نادری اعتماد نمود و باعث حضور او در سری اول این مجموعه شد  

محمد نادری
محمد نادری

علت جدایی از دورهمی 

وقتی بازخوردها نظر مردم نسبت به دورهمی را می دیدم .این حس بیشتر محرز می شد که مردم بیشتر استندآپ کمدی خود مدیری را دوست داشتند و بخش مهم دورهمی نیز همان بخش بود بنابراین با صحبتی که با دوستان داشتم به این نتیجه رسیدم که اگر حضور در این برنامه را ادامه ندهم، در روند کارنامه بازیگریم بهتر است .چرا که می ترسیدم به تکرار بیفتم و از آنجایی که متن ها هم خیلی تازه به دستمان می رسید، نمی شد روی آن زمان کافی گذاشت و برای آن طرحی داشت.

مسابقه بی کرایه

محمد نادری در این مسابقه تلویزیونی در نقش یک راننده ون مسافر های خود را بدون کرایه به مقصد می رساند و طی زمانی که در حال حرکت می باشند از مسافرین خود سوال میپرسد . مسافرین با پاسخ به سوالات محمد نادری برنده مبلغی می شوند که در زمان رسیدن به مقصد امکان دریافت آن را دارند. یکی از نکات جالب این مسابقه این می باشد که افراد در پایان می توانند جایزه خود را با پاسخ به یک سوال طلایی 2 برابر کنند اما در صورتی که سوال طلایی را پاسخ ندهند مبلغی که به دست آورده بودند از بین می رود.

این مسابقه از شبکه تماشا پخش می گردد.

سوابق هنری محمد نادری

سریال دنگ و فنگ روزگار – کارگردان: جواد مزدآبادی ۱۳۹۸-۱۳۹۷
فیلم سینمایی پاستاریونی – کارگردان: سهیل موفق ۱۳۹۷
برنامه خندوانه – (کمدین و شرکت کننده در مسابقه ادابازی) – کارگردان: رامبد جوان ۱۳۹۶-۱۳۹۷
سریال افسانه هزارپایان- کارگردان: شهاب عباسی ۱۳۹۶
فیلم سینمایی هزارپا – کارگردان: ابوالحسن داوودی ۱۳۹۶
سریال لیسانسه‌ها فصل دوم (بازیگر مهمان) – کارگردان: سروش صحت ۱۳۹۶
برنامه دورهمی (شبکه نسیم) – کارگردان: مهران مدیری ۱۳۹۵
سریال شمعدونی – کارگردان: سروش صحت ۱۳۹۴
سریال معمای شاه – کارگردان: محمدرضا ورزی ۱۳۹۴
تله فیلم آبروی از دست رفته آقای صادقی – کارگردان: آیدا پناهنده ۱۳۹۰
تله فیلم شکار – کارگردان: سعید سالارزهی ۱۳۸۹

حضور در برنامه خندوانه

محمد نادری از فصل چهارم به عنوان کمدین و شرکت کننده در ادابازی وارد خندوانه شد. او چند بار در خندوانه استندآپ کمدی کرد و در هر سه دوره مسابقه ادابازی نیز شرکت کرد. در دوره اول با نصرالله رادش هم گروهی شد و گروه «برادران رجبی به جز گودرز» را تشکیل داد ولی حضور موفقی نداشت و در مرحله دوم به برادران بنفشه خواه(پژمان بنفشه خواه و بیژن بنفشه خواه) باخت.

محمد نادری در خندوانه
محمد نادری در خندوانه

در دوره دوم با ارژنگ امیرفضلی یار شد و گروه «جویندگان طلا» را تشکیل داد و حضور موفقی داشت که در نتیجه نایب قهرمان دوره دوم شد. برندگان دوره دوم گروه صدا سیما (بهزاد قدیانلو و محمد معتضدی) بودند. در دوره سوم با امیر کاظمی گروه «بصل النخاع» را تشکیل دادند و حضور بسیار موفق‌تری نسبت به دو دوره قبل داشتند که در نهایت قهرمانی آنها را نیز به دنبال داشت.

محمد نادری بعد از برنده شدن در برنامه فینال اعلام کرد که با توجه به موفقیت‌های بدست آمده (یک قهرمانی و یک نایب‌قهرمانی) دیگر به عنوان شرکت‌ کننده در مسابقات ادابازی خندوانه شرکت نخواهد کرد و از این مسابقات خداحافظی می‌کند. نایب قهرمان این دوره از مسابقات، گروه ضد ضرب (مهدی یغمایی و باربد بابایی) بودند.



محمد نادری
محمد نادری
محمد نادری
محمد نادری
محمد نادری
محمد نادری



به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.2 تعداد آرا: 5

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir