محمدرضا حسینیان از مجریان سابق سیمای جمهوری اسلامی ایران و مدیرمسئول مجله ویدئویی تی وی پلاس است. او مدیریت چندین مجله سرگرمی چون تپش، سیب سبز، زندگی ایده‌آل را نیز برعهده داشته‌است. حسینیان در آخرین روزهای سال ۱۳۹۴ به گفتهٔ خودش به دلیل فعالیت سایتش ممنوع‌التصویر شد. حسینیان اجرا را از سیمای مرکز گیلان شروع کرده‌است.

محمدرضا حسینیان

یکی از موارد جالب توجه، اجرای کاملا متفاوت حسینیان در شبکه های داخلی صدا و سیما و شبکه های برون مرزی صدا و سیما می باشد به نحوی که اجرای وی در شبکه سه اجرایی آرام و متین با قالب مذهبی هست و در شبکه های جام جم اجرای پر هیجان دارد.

https://www.instagram.com/mr3.ir/

مدل موی محمد رضا حسینیان

محمد رضا حسینیان
محمد رضا حسینیان

اخبار منتشر شده درباره بازداشتش به اتهام عامل جذب بازیگران و هنرمندان به شبکه ماهواره‌ای GEM

به گزارش «تابناک»؛ «شنیده شده عامل جذب بازیگران و هنرمندان به شبکه ماهواره‌ای “GEM” اخیرا بازداشت شده است. وی از مجریان قدیمی تلویزیون و مدیر یک سایت ویدیوییِ زرد است.» این خبری بود که روز گذشته توسط یکی از رسانه‌ها منتشر شده بود.

با توجه به آنکه تنها مجری دارای وب‌سایت ویدیویی، محمدرضا حسینیان مدیر تی وی پلاس است، به سرعت تصویر و نام حسینیان ضمیمه خبر اولیه شد و در فضای مجازی به گردش درآمد و ممنوع التصویری حسینیان در واپسین روزهای سال 1394 و همچنین در دسترس نبودن این مجری پرسابقه تلویزیون برای پیگیری صحت و سقم ماجرا، باعث شد تا این شایعه با آب و تاب بیشتری منتشر شود.

محمدرضا حسینیان در گفت‌وگو با «تابناک» در پاسخ به این پرسش که چرا چنین خبری منتشر می‌شود و چرا او به عنوان هدف برای انتساب این اتهامات انتخاب شده، گفت: ابتدا اجازه بدهید با توجه به آنکه من در زمان تحویل سال امکان گفت و گو با مردم و تبریک نوروز را نداشتم، از این طرق سال نو را به هموطنانم تبریک بگویم. سوال‌تان دو بخش متفاوت دارد. اینکه چرا این اتفاق می‌افتد، یک بخش‌اش طبیعی است؛ بخش طبیعی‌اش هم این است که مطابق با یک ضرب المثل قدیمی، پدر و مادر باید حواسشان باشد بچه‌شان یک شب بیرون نخوابد اما اگر خوابید، دیگر فرق نمی‌کند بعد از آن چه اتفاقی می‌افتد.

این مجری تلویزیون افزود: صداوسیما محمدرضا حسینیان، فرزندی که بیست سال در این رسانه تلاش کرده، کارمند رسمی رسانه ملی است و سابقه‌اش برای اهل رسانه مشخص است را به راحتی یک شبه ممنوع التصویر می‌کند و در کوچه می‌گذارد. حکایت همین ضرب المثلی است که عرض کردم. اگر رسانه ملی از سرمایه و فرزند خودش دفاع نکند، ما چه توقعی از سایر رسانه‌‌ها می‌توانیم داشته باشیم. من هیچ گلایه‌ای نسبت به کاری که دوستانمون در یکی از رسانه‌ها کردند، ندارم.

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.8 تعداد آرا: 37

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir