آرش فلاحت پیشه در سریال برادر جان در نقش رسول همسر عاطفه بازی کرده است.

آرش فلاحت پیشه با پست های سیاسی و بخصوص هتاکی وی در سال 94 به آیت الله رئیسی با انتشار پستی که دار را نماد فکری آیت الله رئیسی قرار داده بود شناخته می شود.

نکته قابل تامل این است، فردی که همواره از ضد انقلاب و تفکرات سلسله پهلوی حمایت کرده است چگونه از فیلتر صدا و سیما عبور کرده است.


View this post on Instagram

ما همیشه راحت ترین رفتار ساده ترین عملکرد را #انتخاب می کنیم و خود را به دردسر نمی اندازیم. #خاتمی را میاوریم. بعد از هشت سال جای اینکه پشت معین بایستیم و منحنی حرکتی و خواست خود و #اصلاحات را تکمیل کنیم قهر می کنیم به خانه هامان می رویم. بعد از ۴ سال درصدد بهبود برمی آییم. #انقلابی می شویم. آتش می زنیم و… تا کشته می دهیم و پای زندان به میان می آید، تصمیم میگیریم سکوت کنیم و… راحت ترین انتخاب در لحظه ما چه باشیم چه نباشیم حضوری در خور به روی #صحنه ی سیاست #نمایش داده می شود.اگر حافظه یاری کند چه بسا در اوج بودن ما در ۸۸ هم این بود به نبود بدل شد😐 اما هرچه بیشتر باشیم و با لبخند و شادمانی به تکثیر عشق بپردازیم دیگر هیچ پلشتی و زشتی ای در ما کارگر نخواهد بود و تکرار #۸۸ نشدنی. #روحانی باید رای بیاره که میاره ولی مهم اینه که ما بعداز این انتخاب مسولیت سنگین تری بر دوش داریم و بعد از ۱۴۰۰ هم باید بیش از بیش باشیم و با لبخند و عشق و دوستی باهم آنچه را می خواهیم بسازیم #آرش

A post shared by آرش (علی) فلاحت پیشه (@arashfalahatpisheh) on

صفحه اینستاگرام آرش فلاحت پیشه




آرش فلاحت پیشهر

آرش فلاحت پیشه

آرش فلاحت پیشه

آرش فلاحت پیشه

آرش فلاحت پیشه

آرش فلاحت پیشه در کنار مزار پدر

آرش فلاحت پیشه

آرش فلاحت پیشه

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.9 تعداد آرا: 7

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir