بیوگرافی ساناز سعیدی

ساناز سعیدی متولد ۲۴ فروردین ۱۳۶۸ در تهران، بازیگر تلویزیون ، سینما و تئاتر است.

او دارای لیسانس معماری است. وی فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و در ادامه فعالیت خود، دوره های بازیگری را در آموزشگاه بازیگری امین تارخ گذراند، وی اولین بار در سریال «پریا» چند سکانس کوتاه بازی کرد و بعد از آن جلیل سامان او را برای نقش اصلی سریال نفس انتخاب کرد.

نام نام خانوادگی : ساناز سعیدی
تاریخ تولد : ۲۴ فروردین ۱۳۶۸
محل تولد :تهران
وضعیت تاهل :مجرد

صفحه اینستاگرام ساناز سعیدی

صفحه اینستاگرام ساناز سعیدی
اینستاگرام ساناز سعیدی
اینستاگرام ساناز سعیدی

دوری از فضای مجازی

خانم سعیدی از جمله بازیگران جدید الورود هست که هیچ شبکه اجتماعی بر عکس هم نسلان جدید خود ندارد، او ترجیح داده در سکوت و بدون حاشیه مسیر هنری اش را طی کند

یادگیری بازیگری

فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و در ادامه فعالیت خود، دوره های بازیگری را در آموزشگاه بازیگری امین تارخ گذراند، و اولین بار با سریال پریا در چند سکانس خیلی کوتاه بازی کرد

ازدواج ساناز سعیدی

خانم سعیدی هنوز ازدواج نکرده است و مجرد می باشد .

ساناز سعیدی بازیگر
ساناز سعیدی بازیگر

بازی در سریال نفس

در اواخر سال 93 در یک نمایشی بنام گمشده در پانکزر نقش عمه ای 40 ساله را که کودک صفت بود بازی می کردم، داورها که بازی ام را دیده بودند مرا در فهرست برگزیدگان جشن بازیگر با عنوان جوانان خوش آتیه آینده ثبت کرده بودن

وقتی برای تست سریال نفس رفتم به المان های ذهنی کارگردانی جیلیل سامان رسیم و اینگونه بود که فرصت بازی در این سریال را در اختیار من گذاشتند

نفس در ماه رمضان 96 از شبکه سه پخش شد

رفتن به کلاس نقاشی و دوره پرستاری گرفته تا حضور در آژانس‌های هواپیمایی در دوره پیش تولید این سریال را گذراندم

ساناز سعیدی بازیگر
ساناز سعیدی بازیگر

ساناز سعیدی : ناهید نقشی بود که مرا به چالش کشید و چه بسیار روزهایی که با کارگردان درباره او بحث می کردم. آقای سامان هم همواره با صبر و حوصله مرا همراهی و به من کتاب معرفی می کردند. با خواندن برخی زندگی نامه ها بود که متوجه شدم چنین اتفاقاتی کاملا حقیقت دارد. مطالعه کتابها مرا برای بازسازی عواطف و احساساتی که هرگز تجربه نکرده بودم کمک کرد.

پیش از بازیگری

قبل شروع حرفه ای من در رشته تحصیلی خودم یعنی معماری در یک شرکت مشغول کار بودم یکی دو هفته از تستم گذشته بود که مرا برای تست گریم و تست لباس خواستند

من در آموزشگاه به صورت نظری این را آموخته بودم که چطور یک کاراکتر را بسازم و به آن نزدیک شوم

سوابق ساناز سعیدی

١٣٩۶عروس تاریکیمحمود معظمی
۱۳۹۷بچه مهندس (فصل اول)علی غفاری
۱۳۹۶سارق روحاحمد معظمی
۱۳۹۶نفسجلیل سامان
۱۳۹۵پریاحسین سهیلی‌زاده

ساناز سعیدی

عکس ساناز سعیدی
عکس ساناز سعیدی

عکس ساناز سعیدی

عکس جدید ساناز سعیدی
عکس جدید ساناز سعیدی

ساناز سعیدی بازیگر

ساناز سعیدی
ساناز سعیدی

عکس جدید ساناز سعیدی

ساناز سعیدی
ساناز سعیدی

عکس های جدید ساناز سعیدی

ساناز سعیدی
ساناز سعیدی

ساناز سعیدی متولد چه کشوری است ؟

در برخی از سایت های اینترنتی مطالبی در مورد محل تولد ساناز سعیدی نوشته شده است، که همگی تکذیب شده اند و خانم سعیدی متولد ایران هستند.

کشور تولد ساناز سعیدی
کشور تولد ساناز سعیدی

گریم متفاوت ساناز سعیدی

ساناز سعیدی
ساناز سعیدی

مصاحبه ساناز سعیدی

☼ به عنوان یک بازیگر، وضعیت سریال‌های این روزهای تلویزیون را چطور می‌بینید؟ چرا که بسیاری اعتقاد دارند که نوع سوژه‌ها و موضوعات عمدتاً تکراری هستند؛ دلیل این رکود چیست؟

بله. خب تا حدودی وجود دارد. امیدوارم که بهتر بشود. شایسته است در کنار تجربه‌های پیشکسوتان عزیزمان از انرژی و خلاقیت نیروی جوان هم استفاده شود که ان شاالله فضای بهتری ایجاد شود و اتفاقات تازه‌تری برای تلویزیون ما بیفتد.

☼ معمولاً سرکارخانم سعیدی نقش ها را چگونه می‌پذیرند؛ آیا برای شخصیت‌‎‌هایی که می‌پذیرید مصداق بیرونی دارید که از آن الگوبرداری کنید؟

در همین چند سال فعالیت و پیشنهادهایی که به من شده، همواره سعی کرده‌ام که نقش، به سلیقه، حس و فضای عاطفی‌ام نزدیک باشد. تفاوت، درگیری و به چالش‌کشیدن هم کلید واژه‌های دیگری است که به واسطه آن نقش مرا ترغیب می‌کند. طرفدار نقش‌هایی هستم که یک سیر تکاملی را طی می‌کنند؛

نقشی که اصطلاحاً فراز و فرود داشته باشد. معمولا در مورد نقش تحقیق می‌کنم تا آن نقش را بتوانم خوب ایفا کنم. حالا اگر نقش در یک برهه تاریخی خاصی باشد که من یا نبودم یا خیلی کم سن و سال بودم راجع به آن مطالعه و یا از خاطره‌های اطرافیانم استفاده می‌کنم. البته بخش اعظمی از اطلاعات را هم خود فیلمنامه در اختیار بازیگر قرار می‌دهد.

این کنکاشی که شما روی نقش هایتان دارید چطور باعث می شود نقشی را تکرار نکنید و متفاوت جلوه می‌دهد؟

من خیلی خوشحالم که این برداشت را از بازی من داشتید. اتفاق جالبی در مسیر کاری من بوده، دو نقشی که من بازی کردم در دو فضای متفاوت پرداخت شده است. من همه تلاشم را انجام دادم که به بهترین نحو ایفای نقش کنم و این دو در نظر مخاطب، متفاوت از آب درآید. در مورد هر دو نقش تحقیقات تئوری و عملی داشتم. چراکه دو نقش با دو خواستگاه اجتماعی مختلفی بود.  و فقط خدا را شکر می‌کنم این برداشت از بازی من شده است.

 چقدر معمولاً در هنگام نقش آفرینی و ایجاد نقش پشنهاد دیالوگ و نقش می‌آفرینی می دهید یا تابع کارگردان هستید؛ چراکه استنباط می شود شما بازیگر مولف باشید؟

من ابتدای راه هستم و در حال آزمون و خطا هستم. این روزها از هر فرصتی استفاده می‌کنم برای تجربه کردن و آموختن و خدا را شاکرم در “بچه مهندس” با کارگردان بسیار روشنفکری کار می‌کنم. ایشان پیشنهادهای بنده را با ذهن باز پذیرفتند. چرا که ایشان هم اعتقاد دارند که هنر ما هنر جمعی است. این کار بدون همکاری و مشارکت تمام عوامل امکان‌پذیر نخواهد بود و جمعاً به یک نقطه نظراتی رسیدیم و کار را پیش بردیم. من همه این‌ها را نتیجه زحمات یک تیم می‌دانم.

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.2 تعداد آرا: 112

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir