بيوگرافي آقاي جليل سبحاني مديرعامل شركت اکسیر نوین فرآیند آسیا

 

اینجانب جلیل سبحانی در سال 1343 در شازند اراک متولد شدم. دوران تحصيلي ابتدائی تا دبیرستان را در شهرستان شازند به پايان رساندم و از سال 1360 الي 1361 در فرمانداری شهرستان مشغول انجام وظیفه بودم. در سال 1361 الي 1362 در كارخانه واگن پارس اراك بعنوان مدير  واحد مركز انرژی مشغول كار بودم و از سال 1362در دانشگاه علم و صنعت (شاخه مجتمع فني تهران) در رشته برق قدرت شروع به تحصیل نمودم.

در سال 1366 در كارخانه زامياد تهران (بعنوان رئيس واحد برق) مشغول كار شدم و از سال 1367الي 1368 در كارخانه شير همدان در سمت مدير فني كارخانه فعالیت داشتم و از سال 1368 الي 1378 در پتروشيمي اراک از سرپرست شیفت تا سمت كشيك ناحيه 2 مشغول به كار بوده و در سال 1370 به جهت علاقه به رشته الكترونيك بصورت موازی در رشته الكترونيك شروع به تحصیل مجدد و در سال 1374 لیسانس مهندسي الكترونيك را اخذ نمودم.

از سال 1366 به موازات فعاليت در كارخانه شير همدان، کارگاه برق صنعتي الهام را ایجاد نمودم و رشته توليد تابلوهای برق صنعتي-راه‌اندازي كارخانه‌ها را در استان همدان آغاز نمودم و در سال 1368 بزرگترین تابلوسازي برق صنعتي در استان مركزي را ایجاد و با نيرويي بالغ بر 80 نفر توليد تابلوهای برق صنعتي با نام الكترواستاندارد و خدمات به استان مركزي- لرستان- همدان- تهران- يزد- اصفهان را عملياتي نمودم و بيش از 100 كارخانه در حوزه‌هاي مختلف طراحی و راه‌اندازي کرده‌ام، تا سال 1378 مجموعه مربوطه را به اخوی‌ام تحويل دادم و در سال 1378 با دستور آقاي نعمت‌زاده به شركت اسپك در تهران كه رسالت آن حمايت از توليد داخل بود منتقل شدم.

از سال 1378 به شركت اسپك در تهران منتقل و بعنوان رئيس واحد مهندسي برق ابزار دقیق– مدير بازرگاني- مدير مهندسي و در سال­ 1387 بعنوان مديرعامل اسپك شروع بكار نمودم. در سال 1388 شركت اسپك به بخش خصوصي واگذار شد و با توجه به رسالت شركت اسپك كه حمايت از ساخت داخل بود تا كنون مديرعامل شركت اسپك هستم و توانسته‌انم حدود 78% نياز نفت، گاز و پتروشيمي را بومي‌سازي کنم و صنعت نفت را از واردات بي‌نياز نمايم و امروز به فضل الهي بالغ بر 800 توليدكننده داخلي را با تمام توان حمايت و تلاش نموده تا توليد داخل را نهادینه‌سازی كرده و در بعضی موارد  مهم و با تكنولوژي بالا رقیب اصلي كشورهاي اروپايی و آمريكايي هستیم.


در نامه  ۱۳۹۸/۵/۲۷ آقای زاکانی به به آیت الله رئیسی آورده شده است :

۲/الف) عوامل اصلی و کلیدی این پرونده با تبانی و اعمال نفوذ آقایان طبری و جلیل سبحانی از کیفر خواست تنظیمی در شعبه سوم دادگاه انقلاب از قلم افتاده است که بی شک بازپرس تنظیم کننده این کیفر خواست  باید پاسخگو باشد.

۴/الف) آقای جلیل سبحانی در دادسراهای پولی بانکی، کارکنان دولت و … پرونده های متعدد دیگری نیز دارد که با تبانی آقای طبری رسیدگی نشده که نیاز به اعاده رسیدگی دارد و نقطه مهم و بسیار حائز اهمیت دیگر نفوذ ایشان در دستگاه های امنیتی، نظارتی و قضایی کشور علی رغم داشتن اقامت و گرین کارت برای خود و خانواده اش در کشورهای غربی است که نیازمند رسیدگی اساسی می باشد.

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.1 تعداد آرا: 10

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir