صحبت های آذری جهرمی درباره همکاری با وزارت اطلاعات

آذری جهرمی به عنوان جوان ترین وزیر دولت همواره با حاشیه و اخبار همراه بوده است. صحبت های زیادی در مورد این که آذری جهرمی یک کارمند فنی وزارت اطلاعات بوده است شنیده می شود و این موضوع باعث شده است خود او در مصاحبه ای در این مورد توضیح دهد.

مصاحبه آذری جهرمی با خبرگزاری ایسنا :

در حال حاضر خواسته اکثر کاربران شفافیت در خصوص سابقه کاری شما قبل از ورود به وزارت ارتباطات است. اینکه آیا شما در وزارت اطلاعات و در بین سال‌های ۸۴ تا ۸۸ کار شنود انجام می‌دادید؟

 آذری جهرمی : خبرهای زیادی در خصوص اینکه من در بخش شنود وزارت اطلاعات کار کرده‌ام در شبکه‌های مجازی دیده‌ می‌شود. یک بار هم اعلام کردم که اصلاً وزارت اطلاعات بخشی به نام شنود ندارد. در سال ۸۴ هم بنده در وزارت اطلاعات مدیر کل نبودم.

پس عنوان شما در سال ۸۴ در وزارت اطلاعات چه بود؟

 آذری جهرمی : کارشناس حوزه فنی.

و در سال ۸۸ در این وزارتخانه در چه پستی قرار داشتید؟

 آذری جهرمی : عنوان شفاف بنده هم در سال ۸۸ مدیرکل امنیت سیستم‌های ارتباطی در سازمان تنظیم مقررات بود. تمام خبرهایی که در این چند هفته در خصوص فعالیت‌های بنده با به کار بردن عبارات خاص منتشر شده هدف کاملاً رسانه‌ای و در راستای تخریب دارد.

چارچوب و ضوابط شنود در کشور براساس قانون مشخص شده است. باید نگاه کنید ببینید در چارچوب این قانون جایگاه و سلسله مراتب شنود چیست و کجاست؟ آیا در شنود، خود وزارت اطلاعات نقشی دارد؟ البته وزارت اطلاعات و دیگر نهادهای امنیتی، پلیس و بخش‌هایی که برای امنیت مردم تلاش می‌کنند قطعاً نیاز به کنترل براساس قانون دارند تا سرنخ‌های لازم را کشف کنند. اما در خصوص موضوعی، خود این نهاد‌ها هم رأساً اقدام نمی‌کنند.

هر فعالیتی در این زمینه طبق آیین نامه در قوه قضائیه و اداره کل دادگستری کل استان‌ها و براساس قانون انجام می‌شود. بنابراین انتساب این حرف‌ها به صورت کلی به من کاملاً غلط است.

 

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.4 تعداد آرا: 24

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir