شوگرددی به مرد مسنی میگویند که به دلیل وضع مالی مناسب ، با دختران جوان رابطه برقرار می کند و هزینه های لازم را به دختران جوان می پردازد. شوگرددی را می توان همان خریدار تن فروش به ثروتمندان ترجمه کرد. ( شوگرددی چیست ؟ )

شوگرددی چیست؟
شوگرددی چیست؟

شوگرددی

طرف دوم شوگرددی ها ، شوگربیبی

دختران جوانی که برای کسب درآمد به این کار دست میزنند را شوگربیبی می نامند.

شوگرددی چیست
شوگرددی چیست

سایت های چند میلیون نفری

در کشور های غربی سایت های زیادی برای پیدا کردن و آشنایی با شوگرددی ها و بیبی ددی های فعالیت می کنند و سالیانه میلیارد ها دلار درآمد دارند . دولت های غربی هم در مقابل این فساد اجتماعی حق السکوت ( مالیات ) دریافت میکنند. برخی از این سایت ها تعداد اعضایشان از چند میلیون نفر هم عبور کرده است و با تبلیغات گسترده در آینده رقیب فیسبوک و اینستاگرام خواهند شد.

البته بخش زیادی از فعالین حال حاضر شبکه های اجتماعی معروف، مثل فیسبوک و اینستاگرام به همین نوع کار ها مشغول هستند.

سقط جنین گسترده با رواج شوگر ددی

با گسترش پدیده شوگرددی در هر جامعه ای ، بخصوص جوامع غیر مذهبی موضوع سقط جنین هم گسترش پیدا میکند زیرا شوگرددی ها به هیچ عنوان حاضر به داشتن فرزند در روابط خود نیستند ، و هر اندازه لازم باشد هزینه می کنند تا فرزند خود را از بین ببرند.

شوگرددی چیست ؟

از هر 10 دانشجو یک نفر با بدنش درآمد دارد

ایندیپندنت نیز در 26 دسامبر 2018 به پدیده شوگر ددی‌ ها پرداخت و در گزارشی با دختری 19 ساله به نام زوئی مصاحبه کرد. زوئی در این مصاحبه گفته‌ است گفتگو با این شوگرددی‌ ها بسیار سخت است و معتقد است شما حتی بعد از صحبت کردن با این باباقندی‌ ها احساس کثیفی می‌کنید.

زوئی در این گزارش اعلام کرده‌است که به دلیل تلاش برای اجازه بهایش مجبور شده در این سایت ثبت نام کند که حتی مورد خشونت‌های کلامی شوگرددی‌های قرار گرفته‌است.

در گزارش‌ های دیگر آمد است این پدیده سبب گروکشیای جنسی و مالی زیادی شده‌ است تا جایی که شوگرددی‌ ها در صورت سرباز زدن شوگربیبی‌ها از آنچه قول داده‌اند آنها را تهدید به افشای عکس‌های برهنه‌ شان می‌کنند.

آمار و اطلاعات سایت مشاوره   save the student نشان می‌دهد در سال 2018 از هر 10 دانشجو یک نفر با بدن خود به طرق مختلف مانند ارتباطات از طریق ضبط فیلم وبکم، قرار با شوگرددی‌ها کسب درآمد کرده‌ است که اغلب این ارتباطات برای دختران جوان با مردان خیلی بزرگ تر از خودشان است.

انتشار ویروس HIV توسط شوگر بیبی ها

شوگر بیبی ها معمولا چندین رابطه را به صورت موازی دنبال می کنند و این موضوع باعث می شود بسیاری از بیماری ها از جمله ایدز در جامعه رواج پیدا کند . شوگر بیبی ها با وجود تظاهر به رضایت از رابطه با یک فرد مسن ، همواره در پشت پرده با یک فرد جوان نیز در رابطه هستند و این موضوع باعث می شود بهداشت جنسی جامعه در وضعیت مناسبی قرار نگیرد.

اختلالات روانی شوگر بیبی ها

شوگر بیبی ها صرفا به دلیل مسائل مالی تن به این روابط می دهند ، به همین دلیل این افراد از مشکلات روحی و روانی رنج خواهند برد .

شوگر بیبی ها با نوعی عذاب وجدان و نفرت از خود روبرو خواهند شد زیرا با وجود رسیدن به خواسته های مالی خود ، هرگز رضایتی از اصل عمل خود نخواهند داشت. بسیاری از شوگر بیبی ها در توصیف روابط خود با افراد مسن از حس نفرت از خود در رابطه ها سخن می گویند ولی نیاز مالی آنها را به ادامه رابطه مجبور می کند.

شوگرددی چیست ؟

اختلال پیر دوستی

اگر بخواهیم گرایش جنسی افراد جوان به افرادی که از نظر سنی فاصله زیادی با او دارند را از دید روان‌شناختی بررسی کنیم، به «اختلال جنسی پیردوستی» برمی‌خوریم که دربعضی از دختران و پسران جوان به وجود می‌آید و تمایل آن‌ها را برای همیشه به جنس مخالف مسن معطوف می‌کند.

در این عصر و در نسل جوان تمایل برای ازدواج با افراد بسیار مسن‌تر از خود روبه‌فزونی است؛ که افزایش ناامنی‌های اقتصادی و اجتماعی و بلوغ عاطفی دیررس به ویژه در پسران از علل آن است.

علت پیر دوستی

آنچه در تاریخچه زندگی افراد مبتلا به این اختلال بیشتر به چشم می‌آید این است که در کودکی از والدینی برخوردار بوده‌اند که نتوانسته‌اند امنیت لازم و کافی را که یکی از مؤلفه‌های اساسی رشد شخصیت به حساب می‌آید برای فرزند خود فراهم سازند؛ لذا این کودکان در بزرگ‌سالی به صورت ناخودآگاه تمایل به ازدواج با فردی دارند که هم بتواند نقش همسر آنان را ایفا کند و هم نقش پدری برای دختران و مادری برای پسران.

شوگر ددی های معروف

یکی از انواع شوگرددی ها که بسیار به چشم می خورند ، شوگرددی هایی هستند که به دلیل شهرت در یک زمینه شغلی ، مورد توجه جوانان می باشند و بسیاری از جوانان حاضر هستند با ازدواج ، این افراد را نردبان موفقیت خود بکنند.

یکی از معروف ترین شوگر ددی های ایران « محمود قربانی » بود که در قبل از انقلاب دختران جوانی مانند : « گوگوش » و « شهره صولتی» و… را به خود جذب کرد . البته این موضوع در دنیای هنر کشور ما امر نادری نمی باشد و موارد زیادی را می توان یافت که افرادی با ازدواج با افراد مسن خود را به شهرت رسانده اند . در دنیای سیاست نیز ازدواج اصلاح طلب معروف یعنی « محمد علی نجفی » از نوع رابطه شوگرددی و شوگر بیبی ها بوده است.

شوگر ددی سیاسی

محمد علی نجفی
محمد علی نجفی

ازدواج جنجالی مهدی هاشمی

ازدواج جنجالی مهدی هاشمی
ازدواج جنجالی مهدی هاشمی

این ازدواج باعث شد مهدی هاشمی را به عنوان یک شوگر ددی هنری مطرح کند ، البته این واژه در مورد این شخص صحیح نمی باشد زیرا ازدواج رسمی و شرعی وی چندین سال قبل با همسر دومش ثبت شده است .

داستان چه بود :

نورا هاشمی، دختر مهدی هاشمی ازدواج پدرش با مهنوش صادقی را تکذیب کرد و  خانم گلاب آدینه هم در جواب فالوئر های  اینستاگرامش نوشت: «ببینید و بخندید».

بلافاصله مهدی هاشمی در یک ویدئو  خبر ازدواجش با مهنوش صادقی را مورد تایید قرار داد و علت تکذیب خبر ازدواجش توسط برخی ها را بی‌خبری آنها از این ازدواج دانست و از همه مردم خواست به موضوعات زرد نپردازند.

سپس در یادداشتی درباره جنجال های پیش آمده نوشت که سال‌ هاست از خانم گلاب آدینه با توافق یکدیگر جدا زندگی می‌کنند و برای اینکه به آن جدایی رسمیت ببخشد با مهنوش صادقی ازدواج کرده است.

حرف های مهدی هاشمی درباره پایین آوردن مساله در حد موضوعات زرد و نیز خصوصی بودن این ازدواج موجب شد تا کاربران فضای مجازی نسبت به آن واکنش نشان بدهند.

صحبت های مهنوش صادقی در مورد ازدواجش

سریال مانکن

در سریال مانکن ازدواج شوگر بیبی و شوگر مامی یکی از محور های اصلی داستان می باشد . این سریال با وجود نقاط ضف بسیار ، اما در مورد این روابط بخوبی نشان داد که روابط شوگر بیبی ها همواره به صورت موازی می باشد و روابط این گونه به مثلث و مربع ختم می شود .

بازیگران سریال مانکن
بازیگران سریال مانکن

پیرسینگ چیست ؟

منبع : yjc

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.9 تعداد آرا: 875

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir