استنسیل های ابرو

شکل دادن به ابرو  کار ساده ای نیست و اکثر بانوان با این مشکل مواجه هستند و همواره در پی راهکاری هستند تا بتوانند با داشتن ابروهای زیبا و خوش فرم زیبایی و جذابیت صورت خویش را چند برابر کنند. داشتن ابروهای زیبا با کشیدن مداد ابرو و از این قبیل کار ساده ای نیست و زود حالت اولیه خود را از دست می دهد و ابرو جذابیت اولیه را ندارد و نکته قابل توجه این است که نمی توان با مداد ابرو فرم یکسان به ابرو داد و اگر ذره ای بی دقتی صورت گیرد شکل هر دو ابرو برابر نخواهد بود.

قصد داریم استنسیل ابرو و طرز کار با آن را برای شما عزیزان توضیح دهیم تا از ابرو هایی زیبا و خوش حالت بهره مند شوید، لطفا تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

یک استنسیل ابرو پیدا کنید که متناسب با شکل طبیعی ابرو و صورت شما باشد و آن را با مداد یا پودر مورد علاقه خود پر کنید. سپس برای داشتن یک ابرو تمیز  ، ابروهای خود را با موچین ، کانسیلر و ژل ابرو تمیز کنید. خیلی سریعتر از مواقعی که سعی می کنید آنها را با دست بکشید ، ابروهای کاملی خواهید داشت.

نمونه استنسیل

استنسیل های ابرو

استنسیل های ابرو

پر کردن ابرو

نمونه استنسیل

نمونه استنسیل

استنسیل پیدا کنید که کم و بیش با شکل طبیعی ابرو شما مطابقت داشته باشد. استنسیل ها معمولاً در بسته بندی با چند گزینه متفاوت شکل قرار می گیرند. هر استنسیل را تا ابرو خود نگه دارید تا دریابید که کدام یک از آنها به طور طبیعی با شکل طبیعی شما متناسب است.

اگر نوع پلاستیکی دارید ، قوس آن را با قوس خود بکشید. استنسیل را تا ابرو نگه دارید و سعی کنید منحنی استنسیل را با قوس طبیعی خود تنظیم کنید. انجام این روش  با نگه داشتن استنسیل با دو انگشت اول یا انگشت شست ممکن است ، به طوری که بتوانید در هر دو طرف استنسیل فشار دهید. استنسیل را به طور محکم بر روی پوست خود فشار دهید تا به محض رنگ آمیزی در ابروهای خود ، به اطراف  نپیچد و شکل ابرو بد فرم دیده نشود.

اگر نوع برچسب دارید ، هر دو استنسیل را روی ابرو خود بچسبانید. طاق را با قوس طبیعی خود تنظیم کنید و مطمئن شوید که هر دو برچسب روی صورت شما متقارن هستند. برچسب استنسیل ابرو اغلب خطهایی بر روی آنها کشیده شده است که می تواند بگوید که آیا آنها را مستقیم می گذارید یا نه. استفاده از استنسیل های استیکر نسبت به استنسیل های پلاستیکی آسان تر است زیرا لازم نیست در حالی که ابروهای خود را با دیگری پر می کنید ، آن را با یک دست نگه دارید.

استنسیل را با مداد ابرو یا پودر و برس پر کنید. از مداد ابرو یا پودری استفاده کنید که با رنگ طبیعی ابرو شما مطابقت داشته باشد. سایه های ابرو را ملایم سایه بزنید. حتماً تمام لبه های استنسیل را بپوشانید. لازم نیست نگران بیرون خطوط باشید ، زیرا استنسیل شما را به شکل کاملی راهنمایی می کند.

ابرو دیگر خود را به همین روش پر کنید. اگر از استنسیل پلاستیکی استفاده کرده اید ، می توانید آن را بپیچانید و آن را در طرف مقابل نگه دارید و پر کنید. استنسیل را با همان رنگی که برای ابرو دیگر استفاده کرده اید ، پر کنید. لازم به ذکر است ابرو دوم شما باید در همان فاصله از بینی شما با ابرو اول شروع شود.

 لمس کردن ابرو

استنسیل را برداشته و ابروهای خود را با یک برس ابرو مسواک بزنید. برس را به بیرون  نیز بزنید تا لبه های تیز استنسیل ایجاد شده نرم شود. برس زدن لبه ها، ابروهای شما را کمی طبیعی تر می کند. در صورت نداشتن مسواک یک گزینه آسان وجود دارد که آن برس ابرو است.

کانسیلر را زیر خط ابرو بزنید و آن را مخلوط کنید. یک برس آرایشی کوچک را در کانسیلر فرو کنید و یک لایه نازک درست زیر خط ابرو خود بزنید. می توانید از کانسیلر برای تغییر شکل لبه پایین در هنگام استفاده از آن استفاده کنید. قرار دادن کانسیلر در زیر ابرو  باعث پاپ شدن آنها خواهد شد.

موهای ابرو را که بیرون از خط استنسیل قرار دارند برای برخورداری از ظاهری زیبا تمیز تر کنید. با موچین خود ، آنها را در همان جهت که رشد می کنند بیرون بکشید. استفاده از موچین تیز روند کار را آسانتر می کند.

ابروهای خود را با ژل ابرو تنظیم کنید. با یک برس ابرو یا مسواک ، ژل ابرو را روی ابروهای خود بزنید . اگر ژل ابرو ندارید ، ریمل پاک کننده جایگزین مناسبی است. از ژل بسیار کوچک استفاده کنید ، زیرا ابروهای شما بی پروا به نظر نمی رسند.

ذکر نکته ای برای مراقبت از پوست

استنسیل های ابرو

استنسیل های ابرو

صورت هر فردی از مهم ترین اجزا برای وی محسوب می شود و هر آدمی دوستدار صورت درخشان و زیبا است، برخورداری از زیبایی طبیعی کار آسانی نیست لیکن اگر هر فردی نوع پوست خود را بشناسد می تواند در راستای پوست خویش از هر چیزی که سبب حساسیت و آسیب رسیدن به پوست  می شود جلوگیری کرده و زیبایی را برای خویش به ارمغان بیاورد.

از مرطوب کننده استفاده کنید

مهم نیست که پوست شما از چه نوع باشد ، مرطوب کننده یکی از مهمترین مراحل در  روال مراقبت از پوست است. مرطوب کننده ها با نگه داشتن آب در خارجی ترین لایه پوست ، پوست را آبرسانی می کنند. آنها همچنین از پوست محافظت می کنند و باعث بهبود رنگ و بافت پوست می شوند. با این حال ، مانند سایر محصولات مراقبت از پوست ، مرطوب کننده ای که انتخاب می کنید بسته به نوع پوست شما بسیار متفاوت خواهد بود.

اگر از تونر استفاده کرده اید، قبل از استفاده از مرطوب کننده ، چند دقیقه پوست خود را خشک کنید.

افرادی که پوست طبیعی دارند باید از مرطوب کننده مبتنی بر آب استفاده کنند که تعادل پوست را برهم نزند. مرطوب کننده باید بر روی پوست شما سبک و بدون چربی باشد. مرطوب کننده ها برای پوست طبیعی معمولاً حاوی روغنهای سبک مانند ستیل الکل و سیکلومتیکون هستند.

افرادی که پوست خشک دارند برای مرطوب کردن عمیق نیاز به مرطوب کننده سنگین دارند.

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.8 تعداد آرا: 4

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir