دلایل افت فشار پکیج دیواری

با شروع فصل سرما و فعالیت بیشتر پکیج دیواری ها خرابی و ععیوب این دستگاه ها نمایان می شود و موجب دردسر افراد می شود . یکی از مشکلات رایج در پکیج های دیواری این می باشد که با فعال شدن شوفاژ ، فشار درون پکیج افت می کند و اگر این افت فشار زیاد شود پکیج به طور کامل از کار می افتد .

دلایل افت فشار پکیج :

  • نشتی در مدار بسته پکیج و رادیاتور
  • سوراخ بودن مبدل حرارتی
  • خرابی یا باز ماندن شیر پر کن پکیج
  • وجود هوا داخل پکیج و رادیاتور ها

اگر زیر پکیج دیواری شما خیس می باشد و یا از رادیاتور های شوفاژ آب چکه می کند حتما فشار پکیج دیواری شما افت خواهد کرد . سرعت افت فشار به میزان نشتی آب بستگی دارد.


فشار نرمال پکیج چه مقدار می باشد ؟

0.5 تا 1.7 اتمسفر فشار نرمال برای کارکرد پکیج ها می باشد اما می توان با مطالعه کاتالوگ هر مدل به صورت دقیق تر از فشار نرمال مطلع شد .
بالا بردن فشار پکیج

چگونه فشار پکیج را افزایش دهیم ؟

تمامی پکیج های دیواری در زیر خود یک شیر به رنگ آبی یا مشکی دارند که با باز کردن آن فشار داخل پکیج بالا می رود . پس از بالا رفتن فشار و رسیدن به محدوده ی مجاز ، این شیر را به خوبی سفت کنید .

نتیجه گیری

در صورتی که افت فشار با بالا بردن فشار توسط شیر زیر پکیج قابل جبران بود و افت فشار مجدد تا یک هفته طول کشید می توان این کار را تکرار کرد ولی اگر افت فشار در بازه زمانی کوتاه تری تکرار می شود باید تعمیرکار رسمی شرکت سازنده را خبر کنید زیرا مشکل پکیج اساسی می باشد و نیاز به بررسی دقیق تر دارد .

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 2

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir