رسالت بوذری مجری برنامه های مذهبی و بازیگر تئاتر می باشد. نمایش فصل شیدایی از جمله آثار نمایشی وی می باشد که موفقیت چشمگیری در ایران و عراق داشته است .

تاریخ تولد رسالت بوذری
تاریخ تولد رسالت بوذری
نام نام خانواده:رسالت بوذری
تاریخ تولد:۲۸ آبان ۱۳۵۷
November 19, 1978
١٨ ذوالحجه ١٣٩٨
سن رسالت بوذری:45 سال و 5 ماه
محل تولد:تهران
همسر:فاطمه بیرامی
فرزند:حسین
رسالت بوذری
سن رسالت بوذری
سن رسالت بوذری

بیوگرافی رسالت بوذری

در خانواده‌ای مذهبی بزرگ شدم. پدرم روحانی بود، اما نه از آن روحانی‌هایی که همیشه لباس روحانیت بر تن دارند. او با کت و شلوار و عبا منبر می‌رفت و می‌گفت: «من لایق این لباس نیستم.»

مدرسه‌ای به نام عرفان گدا

من در مدرسه‌ای به نام «امام عصر (ع)» درس می‌خواندم که قبل از انقلاب “عرفان” نام داشت. آنقدر وضع مالی مدرسه خراب بود که مردم به آن لقب “عرفان گدا” داده بودند.

حاج ماشالله عابدی، مناجات‌خوان و مدیر مدرسه

مدیر مدرسه، حاج ماشالله عابدی، از مناجات‌خوان‌های قدیمی تهران بود. او بعد از انقلاب نام مدرسه را تغییر داد و تحولات عظیمی در آن ایجاد کرد. ایشان نقش زیادی در آشنایی من با امام زمان (ع) داشت.

دو شخصیت تاثیرگذار زندگی من

پدرم و آقای عابدی دو شخصیت تاثیرگذار زندگی من هستند. پدرم با درس‌های زندگی و معنویات و آقای عابدی با آشنایی من با امام زمان (ع) مسیر زندگی من را روشن کردند.

برنامه هایی که رسالت بوذری اجرا کرده است

1398سیاهپوش
1397چراغانی
1396 تا 1398مخاطب خاص فصل 2
1395مخاطب خاص
بیوگرافی رسالت بوذری + تصاویر و آدرس اینستاگرام

سال ۱۳۸۴، نقطه عطفی در زندگی رسالت بوذری رقم خورد. در آن زمان، او جوان ۲۷ ساله‌ای بود که برای اولین بار قدم به عرصه اجرای زنده گذاشت. این تجربه، آغاز سفری پربار و پرچالش بود که بوذری با عزم و اراده خود آن را آغاز کرد.

گام نهادن در وادی هنر

در دوران نوجوانی، در دهه هفتاد، دریچه‌ای به سوی دنیای هنر به رویم گشوده شد. در آن زمان، مجال معاشرت با روشنفکران، هنرمندان و نویسندگان بسیاری را یافتم و از گنجینه دانش و تجارب ایشان بهره بردم.

در میان این افراد، سید مرتضی آوینی نقشی انکارناپذیر در شکل‌گیری شخصیت من ایفا کرد. افکار و آثار ایشان، دریچه‌ای نو به سوی جهان هستی را به رویم گشود و دیدگاه من نسبت به زندگی و هنر را دگرگون ساخت.

با وجود اینکه در سال ۱۳۷۲، پیش از آنکه فرصت دیدار با ایشان را داشته باشم، به شهادت رسیدند، اما یاد و خاطره و آموزه‌های ایشان تا ابد در ذهن و روح من باقی خواهد ماند.

مخاطب خاص

برنامه مخاطب خاص به عنوان مهمترین اثر رسالت بوذری شناخته می شود . مکان ضبط این برنامه در صحن مقدس حرم امام حسین علیه السلام می باشد که همین مورد به جذب مخاطب کمک بسیاری کرده است . حضور کارشناس های مذهبی شناخته شده نیز توانسته است محتوای مناسبی را برای مخاطب تلویزیونی فراهم کند.

مجری رسالت بوذری
مجری رسالت بوذری

نمایش فصل شیدایی

فصل شیدایی نام نمایش میدانی و چند رسانه‌ای به طراحی و کارگردانی سعید اسماعیلی است. این نمایش پس از اجرا در استان‌های مختلف ایران از جمله خوزستان، یزد، لرستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری شیراز و جزیره ابوموسی و همچنین در کشور عراق، در شبهای تیر ماه ۱۳۹۴ که همزمان با رمضان بود در بام شرقی شهر تهران واقع در کیلومتر ۲ جاده لشگرک اجرا شد.

این نمایش در تهران که با حمایت سازمان هنری ـ رسانه‌ای اوج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه جماران و همراهی ۱۴۰ تن از عوامل طراح و بازیگر، هر شب پذیرای حدود ۵ هزار نفر بیننده بود. تماشای این نمایش رایگان بوده و بلیت آن پس از طی روند ثبت نام در اختیار متقاضیان قرار می‌گرفت. این نمایش در شهر یزد، رکورد بیش‌ترین تماشاگر یک شب را با ۱۴ هزار بیننده در بین نمایش‌های ایرانی به نام خود ثبت کرده است.

این نمایش که راوی و نویسنده آن رسالت بوذری است ضمن مرور تاریخ به موضوع توسل و تمسک به اهل بیت می‌پردازد و مخاطبان را طی ۲ ساعت به موضوعاتی چون زندگی حضرت آدم، حضرت نوح، بعثت پیامبر اسلام، شهادت حضرت زهرا، امامت امام مجتبی، واقعه کربلا، حدیث سلسله‌الذهب امام رضا، انقلاب اسلامی، جنگ ایران و عراق و ظهور می‌پردازد.

ویکی پدیا رسالت بوذری
ویکی پدیا رسالت بوذری

بیوگرافی رسالت بوذری + تصاویر و آدرس اینستاگرام

اجرای برنامه مثل ماه

در ماه رمضان سال 1399 برنامه « مثل ماه » جایگزین برنامه ی ماه عسل در شبکه سوم سیما شد و اجرای این برنامه به رسالت بوذری سپرده شد .

برنامه مثل ماه با کارگردانی « پیام ابراهیم پور » و تهیه کنندگی « هادی آشتیانی » تولید شده است .

برنامه ماه عسل پیش از این 12 سال برنامه ی قبل از افطار شبکه سوم سیما بود که با رفتن احسان علیخانی از این برنامه دیگر نتوانست پابرجا بماند .

عکس رسالت بوذری
عکس رسالت بوذری

همیشه مقایسه شدن با دیگران، مخصوصاً با کسی مثل احسان علیخانی، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. ما دو برادر، دو سبک اجرا و دو دنیای متفاوت در تلویزیون داریم. به نظر من، ربط دادن این دو دنیا به یکدیگر نه تنها جذاب نیست، بلکه بی‌معنی هم به نظر می‌رسد.

همسر رسالت بوذری

رسالت بوذری، مجری نام آشنا، چند سالی است که با فاطمه بیرامی، شاعر و نویسنده، زندگی مشترکش را آغاز کرده است. این زوج هنری، ثمره زندگی عاشقانه خود را در 26 بهمن 1398 با تولد پسری به نام حسین تجربه کردند.

فاطمه بیرامی، متولد 30 آبان 1366، علاوه بر شاعری و نویسندگی، دارای مدرک سطح دو حوزه و کارشناسی فقه و حقوق نیز می باشد. او در سال 1394 افتخار شعرخوانی در محضر مقام معظم رهبری را نیز داشته است.

پیوند رسالت بوذری و فاطمه بیرامی، نه تنها یک ازدواج ساده، بلکه اتحادی در دنیای شعر و عرفان است. این زوج با استعداد، در کنار یکدیگر مسیر زندگی و هنر را به زیبایی طی می‌کنند.

همسر رسالت بوذری
همسر رسالت بوذری
رسالت بوذری مجری
رسالت بوذری مجری
پسر رسالت بوذری
پسر رسالت بوذری

اینستاگرام رسالت بوذری

برای مشاهده صفحه رسالت بوذری در شبکه اجتماعی اینستاگرام بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.instagram.com/resaalatboozari/

لینک صفحه اینستاگرام فاطمه بیرامی:

https://www.instagram.com/maheman24/

بیوگرافی زینب ابوطالبی مجری + حواشی – مجله نورگرام

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.6 تعداد آرا: 778

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir