بیوگرافی مهسا ایرانیان

مهسا ایرانیان متولد 20 تیر 1366 در شهر ری، مجری و کمدین می باشد . وی فارغ التحصیل رشته تئاتر است، یک برادر و یک خواهر دارد .

نام نام خانوادگی :مهسا ایرانیان
تاریخ تولد :20 تیر 1366
محل تولد :شهر ری
مدرک تحصیلی :کارشناسی تئاتر
مهسا ایرانیان
مهسا ایرانیان

بیوگرافی مهسا ایرانیان + تصاویر و آدرس اینستاگرام

ازدواج مهسا ایرانیان

مهسا ایرانیان هنوز ازدواج نکرده و مجرد است

صفحه اینستاگرام مهسا ایرانیان

علاقه به اجرا

در بچگی مدام جلوی آینه بودم خانم رضایی و خانم خامنه در تلویزیون برنامه داشتند یادم می‌ آید به سبک آنها روسری سر می‌ کردم و کلیپس هم ی‌زدم و پایینش را هم گره می‌ زدم و جلوی آینه می‌ ایستادم و ادای آن‌ها را در می‌ آوردم تک تک جملاتشان را حفظ می کردم و دقیقا مثل آنها رفتار میکرد. روز های کودکی من اینگونه گذشت .

مهسا ایرانیان
مهسا ایرانیان

علاقه به شهرت

از زمانی که مدرسه میرفتم همیشه دنبال دیده شدن بودم و برای این موضوع خیلی خوب تلاش میکردم . در مسابقه ورزشی اول، روزنامه نگاری اول، آن دوران مسابقه‌ های هفتگی آقای قرائتی را هم شرکت می‌ کردم و برایم جایزه می‌ فرستادند.

سرود می‌خواندم، عضو گروه تواشیح می‌ شدم. سوره بقره را حفظ کرده بودم و سوم کشوری هم شدم

علاقه به موسیقی

در نوجوانی به موسیقی علاقمند شدم و با ورود به دبیرستان ، نوازندگی گیتار و کیبورد را یادم گرفتم در همان سن و سال هم کنسرت دادم و حالا در مدرسه هم این ساز را می‌ آوردم و در برنامه‌ های مختلف ساز می‌ زدم.

ورود به دانشگاه

من از سال 85 که وارد دانشگاه شدم تئاتر کار کردم و به خاطر بازی‌ هایم جایزه گرفتم . کم کم همه ی تمرکزم را بر روی بازیگری و اجرا گذاشتم و خداروشکر تا حدودی موفق شدم .

ورود به تلویزیون

سال 1387 در عروسک گردانی و صداپیشه عروسک فعالیت می کرد، بخاطر تبحرش در صداپیشگی همزمان سه تا عروسک اولین بار به برنامه خاله شادون شبکه یک معرفی شد.

سپس در شهر موش ها 2 بجای عروسک مجری تلویزیونی و سپس کار دوبله و انیمیشنی هم انجام داد .

خندوانه و شهرت

در سال 96 سری اول مسابقه خنداننده شو برگزار شد ، یکی از شرکت کنندگان آن دوره مهسا ایرانیان بود و به شدت مورد استقبال قرار گرفت، اما در مراحل نهایی به یکباره حذف شد اما خودش می گوید با اینکه از حذف ناراحت شدم ولی از اینکه در این برنامه دیده شدم خوشحالم

مهسا ایرانیان خندوانه
مهسا ایرانیان خندوانه

بیوگرافی مهسا ایرانیان + تصاویر و آدرس اینستاگرام

مجری گری

او بعد از نشان دادن استعدادش بعنوان مجری برنامه ویتامین خ شبکه نسیم انتخاب شد و بتازگی هم بعنوان راوی مسابقه خانواده باحال هم فعالیت می کند.

مهسا ایرانیان مجری
مهسا ایرانیان مجری

الگوی آمریکایی

نمی‌ دانم می‌ شود گفت یا نه ؟ ولی خب یکی از مجریان خانم آمریکایی طنز خوب و برنامه خوبی دارد که از آن الگو می‌ گیرم

تولد مهسا ایرانیان
تولد مهسا ایرانیان

طرفدار جدی مهران مدیری

من خیلی راحت می‌ خندم. اما سبک اجرا و طنز مهران مدیری را خیلی دوست دارم و خیلی می‌ خندم بی تفاوتی اش نسبت به جمله‌ هایی که می‌ گوید را دوست دارم مهران مدیری عمری برای کارش زحمت کشیده است و این همه مهارت حاصل تجربه بسیار زیاد او می باشد.

استند آپ در اینستاگرام

من بازیگری را خیلی دوست دارم اما برای استنداپ کمدی برنامه ریزی زیادی دارم. می‌خواهم کنسرت‌های خنده مان را در سطح وسیع تر و جدی تر برگزار کنیم.

فکرهای نمایشی مشترک با اهالی موسیقی داریم و با آنها صحبت کردیم. دوست دارم این عنوان اولین استنداپ کمدین خانم را همیشه حفظ کنم .

عکس مهسا ایرانیان
عکس مهسا ایرانیان

ترکیدن پروژکتور در برنامه زنده

 مهسا ایرانیان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از اتفاقی غیرمنتظره در برنامه  “یه روز تازه” خبر داد. ایرانیان در صفحه شخصی خود نوشت: آقا پرژکتور ترکید تو برنامه زهر ترک شدم، یه لحظه زانوهام خالی کرد… انقد همه رو سوژه کردم،

اینم پاسخ بانمک بازیام…. من وقتایی که میترسم و عصبانی ام میخندم… برعکسه… من میرفتم جنگ دشمنو بی آبرو میکردم با کولی بازیام…. خدا نصیب نکنه…. خوبه داشتم خدارو شکر میکردم، هرچی میخواستم بگم پرید… کلا فارسیم تموم شد… آقای رونقی همکار عزیزم هم همراهی کردن که آروم شم هم کلی بهم همگی با هم خندیدن… برنامه یه روز تازه شنبه تا چهارشنبه صبح زود ساعت ششو نیم تا هشتونیم.»

بیوگرافی زینب ابوطالبی مجری + حواشی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.5 تعداد آرا: 93

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir