زینب سلیمانی فرزند شهید قاسم سلیمانی متولد 1370 می باشد.

زینب سلیمانی دختر سردار قاسم سلیمانی با پسر عمویشان ازدواج کرده است و دو فرزند دوقلو نیز دارند. مدتی شایعه شده بود که ایشان با پسر شهردار وقت تهران ازدواج کرده اند که توسط عمویشان تکذیب شد.

بیوگرافی زینب سلیمانی

لازم به ذکر است برخلاف گزارش هایی که خبر از شهادت داماد سردار سلیمانی میداند، شوهر زینب سلیمانی در این عملیات همراه سردار نبوده اند و حالشان خوب است.
پس از واکنش تند دختر سردار سلیمانی به برخی جریانات اخیر، اینستاگرام در اقدامی عجیب صفحه او را بست.
اینستاگرام ، صفحه دختر سردار سلیمانی را به دلیل مطلب اخیرش علیه صبا کمالی و ماجرای دختر آبی، بست.

ازدواج زینب سلیمانی

زینب مغنیه، خواهر شهید عماد مغنیه از ازدواج دختر سردار قاسم سلیمانی با پسر سیدهاشم صفی‌الدین، معاون اجرایی حزب‌الله لبنان خبر داد. زینب مغنیه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تصویری از نام زینب سلیمانی و سیدرضا صفی‌الدین با نشان قلب و عشق به اشتراک گذاشت. بر این اساس، به نظر می‌رسد دختر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با پسر معاون اجرایی حزب‌الله لبنان ازدواج کرده است.

ازدواج دختر شهید سلیمانی با واکنش‌های گسترده و عمدتا مثبت کاربران توییتر مواجه شده است. بسیاری آن را برای دو ملت ایران و لبنان مبارک و میمون دانسته و به هر دو خانواده تبریک گفته‌اند.

برخی هم انتقاد کرده‌اند که چرا زینب سلیمانی پیش از فرارسیدن سالگرد پدر بزرگوارش ازدواج و زندگی مشترک خود را آغاز کرده است. به عقیده ایرانی‌ها، اینکه دختر حاج قاسم عروس یکی از نزدیک‌ترین مقام‌ها به سیدحسن نصرالله (دبیر کل حزب‌الله لبنان) شده، از تشکیلاتی‌ترین و راهبردی‌ترین ازدواج‌های چند دهه اخیر است.

ازدواج زینب سلیمانی
ازدواج زینب سلیمانی

این خبر اندکی بعد تکذیب شد و گفته شد که ازدواج خانم زینب سلیمانی پیش از شهادت پدر بزرگوارشان انجام شده است .

پست اینستاگرام زینب سلیمانی

بسم الله الرحمن الرحیم

اتفاقات این چند روز اخیر را شنیدم و دنبال کردم …

متوجه شدم اول که سعی شد با استفاده از خبر خودکشی یک دختر، توجه مردم از عزاداری برای امام حسین (ع) پرت شود. یک عده ساده لوح، بازیچه شدند تا افکار عمومی نسبت به نظام و قوانین این مملکت بدبین شود.

کاری به همه این‌ها نداریم، چون همه می‌دانیم که مردم ما بصیرت دارند و با حرف‌های چرند هر مزدوری از امام حسین (ع) و عزاداری سیدالشهدا دست نخواهند کشید.

اما؛ روی صحبتم با شما خانوم به ظاهر محترم و در اصل مثلا بازیگر است که اصلا تا به امروز (که با بی‌غیرتی تمام به سرور و سالار شهیدان و مظلوم کربلا توهین کردید) اسمی از شما جایی نشنیده بودم. وقتی نوشته شما را خواندم به مظلومیت سیدالشهدا پی بردم.

در ابتدا به شما می‌گویم که شما کمتر از آن هستید که درباره شخصیت عظیمی، چون اباعبدالله (ع)؛ کسی که هزار و چهارصد سال است از هر دینی (چه مسلمان چه مسیحی چه ارمنی و چه کسی که دین ندارد امام حسینِ فاطمه (س) را می‌شناسد و در غمش سیاه‌پوش و عزادار می‌شود) اهانت بکنید! این راه امام حسین (ع) راه عزت است، راه کرامت و انسانیت است و در طول تاریخ هر قلدری، چون رضاخان هم نتوانسته این نام را از قلب‌ها بزداید.

حسینی که گاندی رهبر آزادی‌بخش هند اوراناجی بشریت می‌داند و جرج جرداق مسیحی می‌گوید: “اگر مسیحیت یک حسین داشت، جهان جهان مسیحیت را می‌توانست متحول کند. “

ثانیا؛ شما اگر نیاز به دیده شدن و مطرح شدن دارید، چرا پای اعتقادات و خط قرمز محبین اهل بیت را وسط می‌کشید؟! خواندم و نوشتید که مظلوم‌تر از اباعبدالله، دختر آبی است! از این قسمت حرفتان فهمیدم که شما نه تنها اصلا درک و فهمی نسبت به واقعه کربلا و امام حسین (ع) و اهل بیتش ندارید بلکه هدف شما از انتشار این مطلب چیز دیگری است!

ثالثا؛ تمام این عزاداری‌ها و مجالس و گریه‌ها از برکت خون سیدالشهداست که بعد از گذشت این همه سال، مدافعان حریم آل الله هم برای دفاع از اهل بیت امام حسین جان خود را فدای حرم حضرت زینب (س) می‌کنند.

در پایان؛ توصیه‌ام این است که سکوت کنید و اعتقادات پوچ خود را در ذهن محدود خود نگه دارید و همانطور که نوشتید در کنج خانه خود با امام حسین (ع) صحبت کنید نه بلند بلند!

والسلام

زینب سلیمانی، شهریور ماه ۱۳۹۸

بیوگرافی زینب سلیمانی دختر شهید قاسم سلیمانی


 توییتر جعلی برای زینب

ابتدا، یک صفحه ویکی برای زینب سلیمانی طراحی شد که در آن زینب سلیمانی را دارای گرین کارت آمریکا نشان می‌داد؛ صفحه‌ای که به طور کلی، عمر طراحی آن، به سه روز نمی‌رسد.

پس از آن نیز، شایعه‌ای از سوی برخی کانال‌های تلگرامی منتشر شد که در آن از منزلی ۲ میلیون دلاری در دالاس با مالکیت زینب سلیمانی خبر می‌داد.

ادامه این سناریو اما، حسابی جدید در توییتر به نام زینب سلیمانی است که از راه‌اندازی آن (۵ ژانویه) نیز دو سه روز بیشتر نمی‌گذرد، حسابی که صاحب آن، مرتب بر انتقام و ضرورت و فوریت آن تأکید دارد و طی پستی، فرم‌های «ثبت نام اولیه جهت عملیات استشهادی علیه آمریکا رژیم صهیونیستی» و «ثبت نام اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا جهت اعزام به عملیات انتقام سخت» را منتشر کرده است.

صفحه توئیتر زینب سلیمانی
صفحه توئیتر زینب سلیمانی

گرین کارت زینب سلیمانی

گرین کارت زینب سلیمانی
گرین کارت زینب سلیمانی

بیشتر خوانندگان این پست در نگاه اول به دروغ بودن محتوا و ترور شخصیت دختر سردار سلیمانی پی برده‌اند و در کامنت‌های خود پیرامون این موضوع واکنش شدید نشان داده‌اند.

اما با کمی سواد رسانه‌ای به راحتی می‌توان به واقعیت موضوع رسید، اما برای توضیح بیشتر به موارد زیر توجه کنید:

1- اگر این ادعای کذب واقعیت داشت، ترامپ مدت‌ها قبل و با هدف تضعیف محبوبیت سردار آن را اعلام و توییت می‌کرد و اکنون نیز فیک نیوزها دست به کار شده‌اند و تلاش می‌کنند همراه با دونالد ترامپ به عنوان طراحی اصلی ترور، در برابر سیل خروشان مردم که در مراسم وداع با سردار دل‌ها در سراسر کشور جاری شده‌اند با این اخبار کذب و روش‌های نخ نما ادامه ترور را در بستر جعلیات خبری دنبال کنند.

2- حتی همراهان تبلیغاتی آمریکا و مزدورانی مانند مسیح علی‌نژاد که استاد دروغ پردازی هستند، از گفتن چنین دروغ بزرگی ابا داشتند. چرا هر مخاطبی با کمترین آگاهی نسبت به واقعیت آن مطلع می‌شود و همچنین به دلیل دروغ بودن، فاقد سند و مدرک جهت جلب توجه افکار عمومی است. چرا که اگر سندی وجود داشت، علی‌نژاد به عنوان بلندگوی تبلیغاتی آمریکا و وزارت خارجه آمریکا تا کنون از آن نمد برای خود کلاهی عاریه‌ای ساخته بود.

3- این جعل و خط خبری با سوار شدن بر محبوبیت موضوع خبری و داغ شدن همیشگی حواشی در موضوعات داغ خبری، در کنار گلایه به حق مردم از بخشی از مسئولان که عملکرد آن‌ها با شعارهایشان همخوانی ندارد و حضور پرتعداد فرزندان برخی مسئولان اجرایی و کشوری در سایر کشورها به بهانه‌های مختلف، سعی داشت چهره درخشان سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی را با چنین جعلیاتی خدشه دار کند و به دلیل شاخص شدن یکی از فرزندان شهید سلیمانی، هدف اصلی خود را بر وی متمرکز کرد که بی سرانجام بود و اثر عکس گذاشت.

4- اینستاگرام در چند روز گذشته با پیوستن به خط ترور، تمامی پست‌های مردمی پیرامون سردار سلیمانی را حذف و صفحات آنها را تهدید به تعلیق و حذف کامل می‌کند، اما این سوال به وجود می‌آید که چطور این پست که دارای عکس دختر شهید، و نام شهید در توضیح آن است تا کنون حذف نشده با اینکه بسیاری پست‌های مشابه حذف شدند که همین موضوع نشانگر فرمایشی بودن انتشار و بازنشر این پست خبری و برنامه ریزی هماهنگ و دارای عقبه برای جنگ روانی دارد.


نامه ی زینب تهرانی مقدم به زینب سلیمانی

متن نامه را در ادامه بخوانید.  

بسم‌الله الرحمن

سلام خواهرم، می‌دانم در چه حالی هستی، روزهای طولانی و به ظاهر سختی که حتی نفس کشیدن را برایت مشکل می‌کند. آنقدر که دوست داری مکانی خلوت پیدا کنی تا بتوانی با جای خالی پدرت کنار بیایی و به آن فکر کنی. یادم می‌آید وقتی در چنین شرایطی بودم، یکی از علما که خود فرزند شهید بود به من گفت سالهای بعد که به این روزها نگاه کنی متوجه می‌شوی که نزدیک‌ترین روزها را به خدا داشته‌ای. ما هر دو زینبیم، هر دو همسایه قدیمی و هر دو عاشق پدرهایمان.

گاهی می‌شد همدیگر را در مدرسه و یا مسجد ببینیم و هر دو می‌دیدیم گاهی شب‌ها پدرانمان ساعت‌ها در شهرک در حال قدم زدن و صحبت کردن هستند، اما نمی‌دانستیم سالهای بعد از این، این حرف‌ها چه تأثیرات شگرفی بر جهان خواهد داشت، ولی امروز برای دوست و دشمن روشن است، قدرت معنوی فرزندان روح‌الله و الان هم پدرانمان در کنار حاج احمد کاظمی باز سه نفره به هم رسیدند و همچنان تلاش‌شان برای اعتلای اسلام و نابودی کفر ادامه دارد. خواهرم به خوبی یاد هست آن ساعتی را که خبر آسمانی شدن پدرم را شنیدم و مبهوت بودم و تو چگونه خواهرانه کنارم همچون آشنای چندین ساله بودی و حتماً این را هم از پدر بزرگوارت آموخته بودی. 

دوست داشتم الان من هم در کنار تو و خانواده عزیزت بودم، ولی برای ادامه راه پدرانمان مدتی از تهران دور هستم. اما نمی‌دانی در دلم چه آشوبی است و شبانه‌روز را چگونه به سر می‌برم و شاید هیچ‌کس مانند دختران شهدا نتوانند همدیگر را تسلا دهند، آن هم برای ما که فقط یک پدر را از دست نداده‌ایم،‌ بلکه در یک لحظه شاید ظاهراً همه چیزمان را از دست دادیم. اما این را بدان که از الان، دیگر او همیشه کنار توست. من اگر با پدرم کاری داشتم، در زمان حیات ظاهری‌اش باید ساعت‌ها و یا روزها منتظر می‌ماندم و چندین واسطه را می‌گذراندم تا می‌توانستم مدتی با او صحبت کنم، ولی الان کافی است وضو بگیرم و روبه‌روی عکسش بنشینم و باز همان چشم‌ها و لبخند همیشگی‌اش منتظر هستند. مطمئنم که روزی باز آنها را می‌بینیم و از خداوند می‌خواهم در آن دنیا هم مانند این دنیا لیاقت حضور در کنار آنان با ما روزی نماید. 

زینب عزیزم! یادم هست بابا همیشه از پدرت به بزرگی یاد می‌کرد و می‌گفت اگر روزی نگذارند کارم را در موشکی ادامه دهم، حتماً خدمت حاج قاسم می‌روم و سرباز ژنرال قاسم می‌شوم و امروز که قدرت موشکی و منطقه‌ای ایران الحمدلله به برکت خون‌های پاک شهدای عزیزمان و اقتدار رهبر فرزانه‌مان مثل خورشید عیان شده، این طلیعه‌ای برای انتقامی سخت و فتح جهانی اسلام خواهد بود. پس، از این پس به صبر زینبی‌ات ادامه ده تا ان‌شاءالله با حضور حضرت منجی(عج) پدرمانمان را بار دیگر در نبرد نهایی حق علیه باطل ملاقات کنیم. 

خواهر داغدارت زینب تهرانی‌مقدم ۱۵ دی ۹۸

سخنرانی زینب سلیمانی در مراسم تشییع شهید قاسم سلیمانی

بیوگرافی زینب سلیمانی
بیوگرافی زینب سلیمانی

فراز های مهم سخنرانی وی :

خطاب به رهبر انقلاب گفت: آقاجان نکند شهادت پدرم ناراحتی به چهره شما بیاورد.

پدرم خواب راحت را از چشم تمام ستمگران، مستبدان و تکفیری‌ها ربوده بود، اسم حاج قاسم سلیمانی آشیانه صیهونیسم، تکفیر و نظام سلطه را هم اینک می‌لرزاند. امروز اندیشه و جهاد پدرم جبهه مقاومت را به مکتبی نهادینه شده و پیروز تبدیل کرده است. جهانیان پیام جهاد و اندیشه سلیمانی را فهمیده و ذلت نظام سلطه و صهیونیسم و تکفیر را مقابل آن جهان دیدند.

آمریکا باید بداند که عاشورا منشا قدرت مجاهدین و آزادیخواهان و موجب وحشت دشمنان اسلام و انسانیت است. شاگردان مکتب خمینی و خامنه‌ای در کلاس درس جهاد و اخلاص سلیمانی تربیت شدند و تا زنده‌اند شاگردان دیگری را تربیت و موجب رعب و وحشت مضاعف سلطه‌گران و تکفیریان خواهند بود. 

به قول پدرم «آقای ترامپ قمارباز» تصویر شیطانی تو در جدایی و تفرقه میان دو ملت ایران و عراق با خطای استراتژیک، توخالی درآمد و به خاک و خون کشیدن دو مجاهد بزرگ موجب اختلاط خون مجاهدان بزرگ ابومهدی و حاج قاسم و عامل پیوند تاریخی دو ملت ایران و عراق شد و تنفر جاودانه آنان را علیه آمریکا برانگیخت.

دیروز پارلمان عراق خروج آمریکا از این کشور را کلید زد. خانواده سربازان آمریکایی در غرب آسیا که شاهد ذلت آمریکا در نبردهای سوریه، افغانستان، لبنان، عراق، یمن و فلسطین هستند در انتظار مرگ فرزندان‌شان روزهای‌شان را سپری خواهند کرد.

ترامپ دیوانه که خود نماد جهل و بازیچه دست صهیونیست هستی خیال نکن با شهادت پدرم همه چیز تمام شد. رهبرم و پدرم، پدری داشت که در کنارش بود، در کنارش ایستاد و ما هم همانند پدرم در کنارش خواهیم ماند. امروز سلیمانی‌های مقاومت پیام دادند. عموی عزیزم سیدحسن نصرالله پیام خود را داد. اسماعیل هنیه، زیاد نَخاله، بشار اسد، ابوحسن عامری و عبدالملک حوثی که هر کدام به تنهایی چون پدرم برای نابودی امثال تو کفایت می‌کنند، پیام‌شان را خواهند داد.

دلم نمی‌آید نگویم، پدرم یک همراه دیگری هم داشت و او آقای پورجعفری بود. ایشان بدون پدرم آب و غذا نمی‌خورد و بدون پدرم نمی‌خوابید. ایشان نماد یک مجاهد صادق بود که آخر هم در رکاب پدرم به آرامش رسید.

همه ستمگران عالم بدانند پدرم در قلب ملت ایران و امت مقاومت و آزادی‌خواهان جهان جای دارد. با تجدید پیمان مجدد با رهبر عزیزمان قول می‌دهم من و همه فرزندان پدرم با خاطرات و مهربانی‌های پدرم که همواره زنده است و نزد خداوند روزی می‌خورد، زندگی می‌کنیم و بغض و کینه خود و فرزندانمان را با دستور ولایت علیه ظالمان تا ابد حفظ خواهیم کرد.

پروفایل شهید قاسم سلیمانی
پروفایل شهید قاسم سلیمانی

دیدار زینب سلیمانی با سید حسن نصرالله

دیدار زینب سلیمانی با سید حسن نصرالله
دیدار زینب سلیمانی با سید حسن نصرالله

بر اساس این گزارش، سید حسن نصرالله در این دیدار گفت: خداوند سبحانه و تعالی حاج قاسم سلیمانی را به جهاد و شهادت مشرف نمود و زندگی او را با زیباترین عاقبت ختم کرد.

پس از اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن شهید قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون رئیس هیأت حشدشعبی عراق در اطراف فرودگاه بغداد، زینب سلیمانی دختر سردار شهید قاسم سلیمانی در گفتگو با شبکه المنار تاکید کرده بود: می دانم سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، عموی عزیزم انتقام خون پدرم را خواهد گرفت.

وی افزود: «دونالد ترامپ کثیف» باید بداند با به شهادت رساندن سردار سلیمانی نمی‌تواند یاد او را از بین ببرد.

وی گفت: جهان بداند شهادت حاج قاسم ما را نخواهد شکست و ما در نهایت حق او را مطالبه خواهیم کرد.

بودجه بنیاد شهید سلیمانی

در پی انتشار مفاد بودجه ۱۴۰۰ و درج نام بنیاد شهید سلیمانی در ردیف بودجه‌های پیشنهادی دولت، زینب سلیمانی دختر این شهید بزرگوار در بیانیه‌ای ضمن ارائه‌ی توضیحاتی در خصوص این خبر، از دولت خواست بودجه درنظر گرفته شده به این مجموعه را برای حل مشکلات مردم اختصاص دهد.

متن این بیانیه‌ به شرح زیر است

بسم رب الشهداء و الصدیقین

 مردم غیور ایران!

دوستداران حاج قاسم سلیمانی!

کمتر از یک ماه تا سالگرد شهادت سردار دلها باقی مانده است و ملت بزرگ ایران و امت عظیم اسلامی به عنوان صاحبان اصلی مکتب حاج قاسم، درصدد بزرگداشت سلوک و مسلک این مجاهد مخلص هستند.

 طی چند روز گذشته اخباری منتشر شد که در لایحه بودجه ۱۴۰۰ مبلغی برای بنیاد مکتب حاج قاسم سلیمانی درنظر گرفته شده است. آنچه مسلم است سرمایه بی بدیل برای تعمیق و گسترش مکتب حاج قاسم، محبت دل های امت و قلوب شیفتگان انقلاب اسلامی است و از سوی دیگر نیز تقاضایی از جانب خانواده شهید و بنیاد مکتب حاج قاسم برای اختصاص ردیف بودجه صورت نگرفته بوده است.

البته این نکته از طریق مدیر عامل بنیاد به دستگاه های مسوول منتقل شده است؛ اما اینجانب به نمایندگی از سوی خانواده شهید سلیمانی ضمن تشکر از دغدغه مسوولان محترم اجرایی و دست اندرکاران تنظیم بودجه، به اطلاع میرسانم اقدام شایسته در این زمینه، حذف عنوان بنیاد از ردیف بودجه ۱۴۰۰ و اختصاص این بودجه ها به حل مشکلات مردم و ترویج مکتب حاج قاسم است که سلوک آن شهید عزیز نیز همین مرام بوده است.

واکنش زینب سلیمانی به صوت جنجالی ظریف

زینب سلیمانی دختر سردار شهید قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران ، در صفحه توییتری خود، پس از لو رفتن فایل صوتی منسوب به وزیر خارجه ، در توئیتر با انتشار عکسی از دست شهید  سلیمانی نوشت: هزینه میدان برای دیپلماسی …

واکنش زینب سلیمانی به صوت جنجالی ظریف
واکنش زینب سلیمانی به صوت جنجالی ظریف

منبع : رکنافارس

فاطمه سلیمانی دختر اول سردار سلیمانی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.5 تعداد آرا: 780

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir