گذرنامه آمریکایی باران کوثری

تصویر گذرنامه آمریکایی بازیگر جوان سینمای ایران موجی از انتقادات و واکنش‌ها را در فضای مجازی به همراه داشت.
طی چند روز گذشته تصویری منتسب به پاسپورت آمریکایی باران کوثری به طور گسترده در صفحات اجتماعی منتشر می‌شود که واکنش‌ها و حواشی بسیاری را به دنبال داشته است. اگرچه تاکنون این موضوع از سوی خانم بازیگر تایید یا تکذیب نشده است اما جهانگیر کوثری پدر وی در این‌باره گفت: «این مسئله شخصی است و دخترم در صفحه خود واکنش نشان خواهد داد.»

گروهی از کاربران عنوان می‌کنند نیمی از مردم ایران تابعیت یک کشور دیگر را دارند و در واقع دو تابعیتی‌ها در ایران، توریست هستند. این کاربران عنوان می‌کنند طبق قوانین ایالات متحده آمریکا فردی که دارای گذرنامه و تابعیت این کشور است باید ضمن رد تابعیت گذشته خود در صورت لزوم برای دفاع از منافع آمریکا اسلحه به دست گیرد؛ و آیا باران کوثری که ادعای وطن‌پرستی می‌کند در مقابل ایران می‌ایستد؟!


کاربران و فعالان مجازی با انتشار این عکس در صفحات توئیتری خود هشتگ #باران_کوثری و #سلبریتی را داغ کردند و از دو تابعیتی بودن او و سردادن شعارهای ملی‌گرایانه‌ در سال‌های گذشته در محافل مختلف ابراز تاسف کردند.

پس از ماجرای حضور سفیر انگلستان در تجمع غیر قانونی همراه با برخی از سلبریتی ها این موضوع دومین ضربه ی مهلک به سلبریتی های پرماجرا بوده است.

تصویر گذرنامه آمریکایی باران کوثری

مصاحبه باران کوثری با بی بی سی فارسی

در سال های قبل باران کوثری از داخل ایران با بی بی سی فارسی مصاحبه هایی انجام داده بود که مورد اعتراض بسیاری از مردم قرار گرفت ولی به دلیل حمایت از یک جناح خاص با او برخوردی صورت نگرفت . شاید همین عدم برخورد ها باعث شده است ضد انقلاب با عضوگیری های گسترده در اصناف خاص برنامه های مخرب خود را در کشور عملی کنند و هر چند وقت یکبار اقدامی علیه امنیت ملی انجام دهند .

در ادامه یکی از مصاحبه های باران کوثری با بی بی سی فارسی را می بینیم :

مصاحبه باران کوثری با بی بی سی فارسی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.6 تعداد آرا: 50

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir