شهید عبدالحسین مجدمی

 شهید عبدالحسین مجدمی فرمانده بسیج دارخوین بود . بامداد چهارشنبه ۲ بهمن ماه، درحالیکه این فرمانده به منزل بازگشته بود، جلوی درب خانه اش بوسیله شلیک گلوله سلاح کلاشینکف از سوی افراد ناشناس که برای به ترور او کمین کرده بودند، به شهادت رسید.

عبدالحسین مجدمی از مدافعان حرم و یاران سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز بود. وی در عملیات های زیادی شرکت کرده بود و حال متاسفانه به دست افراد ناشناس به شهادت رسید.

عبدالحسین مجدمی ترور شد
عبدالحسین مجدمی

شب یکم بهمن بود که دو موتورسوار با چهره‌های پوشیده در اطراف منزل فرمانده در حال گشت‌زنی بودند، ساعت به حوالی ۲۲:۳۰ که رسید، سردار با خودرو به منزل خود در شادگان بازگشت اما خودرو را وارد خانه نکرد.

تروریست‌ها تا آماده شدن موقعیتی مناسب جهت ترور، به گشت‌زنی نامحسوس خود ادامه دادند و ساعت ۲۳:۱۵ که سروان جهت پارک کردن خودرو خود در منزل به بیرون آمده بود به ضرب ۴ گلوله از اشخاص ناشناس که متواری شدند به شهادت رسید.

شواهد حاکی از آن است که اسلحه‌ها از نوع کلاشنیکف و شکاری بودند و تحقیقات پیشرفته در دست اقدام است.

تا به این لحظه هیچ گروهکی مسؤولیت این ترور را به عهده نگرفته است. هرچند که توجه‌ها به سمت گروهک تروریستی الاحوازیه معطوف شده است؛ گروهکی که علاوه بر نشانه رفتن شخصیت‌های نظامی، مانورهای تاریکی در نقاط مختلف اهواز از خود به یادگار گذاشته است که از آن جمله می‌توان به بمب‌گذاری در فرمانداری اهواز، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، سازمان مسکن و شهرسازی، شرکت طرح توسعه نیشکر خوزستان، چاه شماره ۱۷۹ نفت، دو محل از خطوط لوله ورودی و خروجی منتهی به چاه ۱۷۹، خطوط لوله نفت آبادان به ترتیب در دهم شهریور ۱۳۸۴ و ۷ آبان ۱۳۸۴، همچنین انفجار دو بمب در روز بیست و سوم مهر ماه سال ۱۳۸۳ در خیابان نادری و کشته شدن 6 شهروند اهوازی و حمله به یک کلانتری در اهواز در اردیبهشت ۱۳۹۶ و کشته شدن دو نفر از کارکنان کلانتری اشاره کرد.

اطلاعیه سپاه در پی شهادت عبدالحسین مجدمی

سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در پی شهادت یکی از فرماندهان نواحی بسیج این استان در شهرستان شادگان-بخش دارخوین، اطلاعیه‌ای به‌ شرح  ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون   

شهادت هنر مردان خداست بدین وسیله به اطلاع امت شهید پرور خوزستان می رساند سروان پاسدار عبدالحسین مجدمی مقدم از پاسداران مجاهد و تلاشگر ناحیه مقاومت بسیج شادگان شب گذشته به فیض شهادت نائل گردید.

سپاه ولی عصر (عج) خوزستان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این عزیز مجاهد به حضرت بقیه الله الاعظم ارواحناه فداء و نائب بر حقش امام خامنه ای و عموم مردم شهید پرور خوزستان به ویژه خانواده مکرم آن مرحوم از خداوند متعال علو درجات برای روح آن شهید بزرگوار و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت دارد.

ضمنا مراسم تشییع این شهید بزرگوار فردا پنجشنبه مورخ سوم بهمن ماه ۹۸ ساعت ۸:۳۰ صبح از حوزه مقاومت بسیج دارخوین تا سه راهی دارخوین، شادگان و آبادان و سپس ساعت ۱۰ صبح در شهرستان شادگان از حسینیه امام علی (ع) به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار می گردد(روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولی عصر(عج)خـوزستان).

به گزارش خبرگزاری فارس، سروان پاسدار عبدالحسین مجدمی، فرمانده مقاومت بسیج شهر دارخوین شادگان شب گذشته در مقابل خانه‌اش با ضرب گلوله افراد ناشناس به شهادت رسید.


نیاز سعودی ها به نا آرامی ایران

پادشاهی سعودی برای ناامن نشان دادن ایران در این زمان بسیار هزینه می کند بطوری که شبکه های ماهواره ای فارسی زبان این رژیم به صورت 24 ساعته در حال شایعه سازی و تخریب روحیه مردم می باشند . از سویی دیگر سعودی ها با نفوذی که در برخی مناطق ایران به جهت وجود افرادی با عقاید وهابی دارند دست به اقدامات تروریستی میزنند که شاید ترور شهید عبدالحسین مجدمی نیز توسط این افراد منحرف از دین انجام شده باشد .

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.4 تعداد آرا: 27

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir