«مرتضی میرباقری» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس در پاسخ به اینکه سرنوشت پخش سریال «کتونی زرنگی» چه شد؟ گفت: این سریال توسط سیمافیلم مورد بررسی قرار گرفت و ما این موضوع را در اختیار حوزه نظارت سازمان هم قرار دادیم.

سریال کتونی زرنگی

وی ادامه داد: به دلیل برخی ایرادات محتوایی که در سریال هست، متفقا بیان شد که به دلیل همین ایرادهای محتوایی و کیفی که وجود دارد، صلاح نیست که در این ایام سریال روی آنتن برود.

معاون سیما تاکید کرد: در کنار این موضوع، چند حاشیه هم درباره کارگردان آن (علی ملاقلی‌پور) وجود داشت و حرف‌های سخیف و نامربوطی مطرح کرده بود که این حرف‌ها در تراز یک کارگردان انقلابی که می‌خواهد کاری در تراز مردم ایران بسازد نبود. البته ایشان نسبت به این قضیه عذرخواهی کرد که این موضوع در حال بررسی است و حوزه‌های ذی‌ربط درباره آن تصمیم‌گیری می‌کنند.

میرباقری افزود: لیکن اعلام شد که کار از نظر کیفی صلاحیت پخش ندارد و بعد از اینکه این مساله مطرح شد جنبه‌های دیگر هم در کنار آن قرار گرفت. 

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا بناست با انتشار متنی شبیه به عذرخواهی از توهین‌های این کارگردان چشم‌پوشی شود؟ گفت: بررسی‌ها انجام می‌شود و نظر نهایی در این باره اعلام خواهد شد.

جنجال های علی ملاقلی پور

او فرزند رسول ملاقلی‌ پور می باشد . سال 1394 در زمان برگزاری بازی فوتبال ستارگان ایران و جهان برای اعتراض به کم شدن سالن های اکران فیلمش ( قندون جهیزیه ) وارد زمین فوتبال شد و بازی دو تیم را متوقف کرد . این اقدام عجیب وی باعث شد، توسط نیروی انتظامی بازداشت شود، نهایتا با وساطت حجت الله ایوبی ( معاون وزیر ارشاد وقت ) آزاد شد .

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.4 تعداد آرا: 80

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir