حجت‌الاسلام جلیل محبی

حجت‌الاسلام دکتر جلیل محبی متولد سال ۱۳۵۸در زنجان می باشد . وی فارغ التحصیل رشتۀ حقوق جزا و جرم‌ شناسی از دانشگاه امام صادق(ع) می باشد .

حجت‌الاسلام محبی رئیس سابق بسیج حقوق‌دانان کشور می‌باشد و در مرکز پژوهش‌های مجلس مشغول فعالیت داشته اند .

جلیل محبی
جلیل محبی

بیوگرافی حجت‌الاسلام جلیل محبی

سمت حجت‌الاسلام جلیل محبی

جلیل محبی رئیس اسبق « ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر » کشور بوده است .

آثار حجت‌ الاسلام جلیل محبی

  • فلسفه حقوق کیفری

استفاده از فیلتر شکن

در برنامه فرمول یک ، مجری ( علی ضیا ) از جلیل محبی پرسید که آیا از فیلتر شکن استفاده می کنید ؟جلیل محبی در پاسخ گفت : خرید و فروش فیلتر شکن در کشور جرم می باشد ولی من از فیلتر شکن های رایگان استفاده می کنم چون جرم نیست .

ماجرای خرما خردن جنجالی

ماجرای خرما خردن جنجالی جلیل محبی

 مناظره مصطفی تاجزاده، معاون سیاسی وزارت دولت اصلاحات و جلیل محبی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در بهمن 1398 با حواشی زیادی همراه شده و بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشته است.

این مناظره که بر سر شورای نگهبان بود و در لابی ساختمان منزل آقای تاجزاده برگزار شد و در جریان مناظره در حالی‌که آقای تاجزاده در حال صحبت کردن بودند آقای محبی یک نفس در حال خوردن خرما می‌باشند و کاربران به شدت به این مسئله واکنش نشان دادند.

کاربری نوشته‌ است کاری به تعداد خرمایی که او در حدود یک دقیقه می‌خورد نداریم، اما یکی به ایشان بگوید هسته خرما را روی میز پرت نمی‌کنند و انگشت‌ها را برای تمیز شدن روی پارچه مبل و عبا نمی‌مالند‌. کاربران دیگر نیز با نظرات متفاوت معتقدند وقتی مناظره‌ای صورت می‌گیرد بازی کردن با گوشی و بی‌توجه بودن به صحبت‌های شخص گوینده، توهین و بی‌ادبی است.

جلیل محبی کیست ؟
جلیل محبی کیست ؟

برخی هم گفتند آقای محبی روزه بودند و افطار با خرما اشکال پذیرایی آقای تاجزاده بوده است .

حجت‌ الاسلام جلیل محبی نیز در چند توییت اینگونه نوشته‌اند :
«‏خلاصه من خرماش رو خوردم شما فاتحش رو بخونید…
و اینکه خرما خوردن بنده را مطرح کردند تا اصل ‎مناظره با آقای ‎تاجزاده به حاشیه برود در حالیکه با این کار بازدید فیلم مناظره ظرف چند ساعت از ده هزار گذشت.»

مسئولیت در ستاد امر به معروف

در ابتدای اسفند 97 با حکم حجه الاسلام صدیقی به عنوان رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر نصب شد . و نهایتا در 26 بهمن 1398برای شرکت در انتخابات مجلس از ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استعفا داد .


به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.4 تعداد آرا: 117

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir