بیوگرافی مهدی نصرتی

مهدی نصردی پدیده ی جشنواره 38 ام جشنواره فیلم فجر بخاطر بازی در فیلم « لباس شخصی » می باشد .

او در اولین کار سینمایی خود با فیلم سینمایی «لباس شخصی» به کارگردانی و نویسندگی امیرعباس ربیعی در جشنواره فیلم فجر سی و هشتم حضور پیدا کرد.

عروسک گردانی

مهدی نصرتی در کنار توجه به تئاتر در زمینه عروسک گردانی فعالیت های خوبی داشته است .

مهدی نصرتی
مهدی نصرتی

بازی در لباس شخصی

مهدی نصرتی نقص اصلی این فیلم را بازی کرده است. در ابتدا قرار نبود که مهدی نصرتی نقش اصلی را بازی کند و فقط برای او 5سکانس در نظر گرفته شده بود . چند روز مانده بود که فیلم برداری شروع شود نظر کارگردان و تهیه کننده تغییر کرد و او را برای نقش اصلی انتخاب کردند .

لباس شخصی فیلمی به کارگردانی و نویسندگی امیرعباس ربیعی و تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد محصول سال ۱۳۹۸ است.

فیلم لباس شخصی
فیلم لباس شخصی

عکاس خبری

مهدی نصرتی در جشنواره 37 ام به عنوان عکاس خبری فعالیت میکرد . کسی فکر نمیکرد که سال بعد او پدیده ی جشنواره از نظر بازیگری باشد.


اینستاگرام مهدی نصرتی

تقلید از نوید محمدزاده

بعضی از افراد مهدی نصرتی به تقلید از نوید محمدزاده متهم کردند که با واکنش او روبرو شدند ، نصرتی گفت : که من در تئاتر نقش‌های زیادی بازی کردم و جوایز زیادی گرفتم که هیچ شباهتی به نوید محمدزاده نداشته اند.

مهدی نصرتی
مهدی نصرتی

ما به ازای واقعی

او درباره نقش خود در «لباس شخصی» گفت : شاکله کلی این شخصیت برگرفته از یک شخصیت واقعی می باشد اما از آنجا که شخصیت من در «لباس شخصی» تنها به یک شخصیت مربوط نمی‌شود و ترکیبی از چند شخصیت واقعی به حساب می‌آید نمی‌توان گفت این شخصیت قطعاً ما به ازای واقعی دارد اما بخش زیادی از شخصیت به یک شخصیت واقعی مربوط می‌ شود که هنوز زنده می باشد ولی من برای نزدیک شدن به این کاراکتر و ایفای آن به شخصیت واقعی آن استناد نکرده‌ ام.

نصرتی در ادامه اظهاراتش تأکید کرد: من هیچ کمکی از کاراکتر واقعی شخصیتی که نقش آن را ایفا کردم، نگرفتم. به من پیشنهاد کردند با این شخص صحبت کنم اما من ترجیح دادم برداشت خودم را داشته باشم و آنجا که این شخصیت به طور کامل مربوط به یک نفر نمی‌شد ترجیح دادم خودم روی آن کار کنم.

بی‌طرف بودن فیلم امیرعباس ربیعی به حدی است که یکی از عوامل فیلم که پدرش عضو حزب توده بوده با حضور در این فیلم مخالفت کرد و گفت اگر در چنین فیلمی حضور داشته باشد نمی‌تواند جواب پدرش را بدهد اما بعد که فیلم را دید نظرش کاملاً تغییر پیدا کرد و پذیرفت این فیلم واقعاً اثری بی‌طرف است.

وقتی به من بازی در این فیلم پیشنهاد شد و من متوجه شدم قرار است فیلمی با موضوع حزب توده ساخته شود باور نمی‌کردم این فیلم قرار است قصه‌ای بی‌طرف روایت کند اما در نهایت نتیجه کار را که دیدم واقعاً این فیلم، اثری بی‌طرف است.

او افزود : البته باید بگویم ساخت فیلمی کاملاً بی‌طرف غیرممکن است. شما از هر زاویه‌ای به یک موضوع نگاه کنید نسبت به دیگری که زاویه‌ای متفاوت دارد قضاوت متفاوتی دارید. در سال‌های اخیر فیلم‌ های سیاسی بسیاری دیده‌ ایم که تا حدی بی‌طرف بوده‌اند. من فیلم «ماجرای نیمروز» را با این ذهنیت دیدم که قطعاً اثری جانب‌دارانه خواهم دید اما واقعاً اینطور نبود .

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.4 تعداد آرا: 7

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir