جورجینا رودریگز متولد 7 بهمن 1372 مدل اسپانیایی و همسر کریستیانو رونالدو فوتبالیست پرتغالی می باشد . ( بیوگرافی جورجینا رودریگز ( همسر کریستیانو رونالدو ) )

بیوگرافی جورجینا رودریگز

نام نام خانوادگی :جورجینا رودریگز
Georgina Rodríguez
تاریخ تولد : January 27, 1994
7 بهمن 1372
محل تولد : Jaca, Spain
نام پدر :جورج رودریگز
نام مادر :آناماریا هرناندز
خواهر :ایوانا رودریگز
1990
قد :168 سانتی متر
وزن :60 کیلوگرم
سایز کفش :38
مدرک تحصیلی :کارشناسی مطالعات مالی
رنگ مورد علاقه :آبی لاجوردی و سفید
شغل :مدل لباس و لوازم آرایش
درآمد در سال 2018 :400 هزار دلار
دین :مسیحیت
ملیت :اسپانیایی
فرزند :Alana Martina
Eva Maria
بیوگرافی جورجینا رودریگز ( همسر کریستیانو رونالدو )

جورجینا رودریگز همسر رونالدو
جورجینا رودریگز همسر رونالدو
blank
همسر رونالدو بدون آرایش

پدرم قاچاقچی بود

جورجینا رودریگز در سال 2019 طی مصاحبه با مجله مدا اعلام کرد که کودکی سختی را داشته است و بیشتر این سختی به دلیل شغل پدرش بوده است . او گفت پدرش در باند های مافیایی قاچاق کوکائین فعالیت می کرد که خوشبختانه زود دستگیر شد ولی با این وجود 10 سال از عمر خود را در زندان سپری کرده است . جورج رودریگز پدر جورجینا ، اکنون 70 سال سن دارد .

عکس همسر رونالدو
عکس همسر رونالدو

پرستاری و باله

در نوجوانی فشار اقتصادی زیادی را احساس می کرد به نحوی که در نوجوانی به عنوان پرستار کودکان مشغول کار می شود اما در کنار آن به ورزش و باله می پرداخت و هرگز رویا های خود را فراموش نمی کرد .

اینستاگرام همسر رونالدو

برای مشاهده صفحه اینستاگرام جورجینا رودریگز بر روی لینک زیر کلیک کنید :

https://www.instagram.com/georginagio


جورجینا رودریگز
جورجینا رودریگز

بیوگرافی جورجینا رودریگز ( همسر کریستیانو رونالدو )

فروشنده گوچی

جورجینا در جوانی به عنوان فروشنده برای برند های معروفی مانند Dolce & Gabbana ، Stradivarius ، Bimba y Lola ، Pull&Bear و… کار می کرد با پیشرفت در کارش در شرکت گوچی به عنوان مدیر فروش یکی از فروشگاه های شاخص گوچی در اسپانیا مشغول به کار شد .

سال 2016 کریستیانو رونالدو برای خرید پوشاک به همان شعبه گوچی میرود که جورجینا کار میکرد . در طی خرید کریستیانو رونالدو به جورجینا علاقه مند می شود و رابطه آنها از آن زمان شکل میگیرد .

جورجینا در مورد اولین دیدارش با رونالدو گفته است : زیبایی ، قد و هیکل رونالدو من را مجذوب کرد در حدی که میترسیدم در دید او قرار بگیرم، من در یک نگاه عاشق او شدم …

خیلی خجالتی هستم و این موضوع باعث شد که افکارم بهم بریزد چون نمی توانستم چیزی را به او بروز دهم..

زن رونالدو
زن رونالدو

عکسی که لو رفت

رابطه کریستیانو و جورجینا به صورت مخفیانه شروع شده بود اما در نوامبر 2016 یک خبرنگار اسپانیایی به نام استفانو منسالدیز عکسی از این دو نفر را منتشر کرد که به سرعت در تمام جهان پخش شد و دیگر رابطه این زوج را علنی کرد .

سیگار

جورجینا تا پیش از آشنایی با کریستیانو رونالدو به صورت تفریحی سیگار میکشید اما طبق قولی که به رونالدو داد دیگر سیگار را ترک کرده است و اکنون بیشتر وقت خود را به ورزش اختصاص داده است .

تمرکز بر روی تناسب اندام

جورجینا پس از ازدواج با رونالدو از شرکت گوچی جدا شد و به عنوان مدل لباس و لوازم آرایشی فعالیت می کند ، او برای حفظ زیبایی و تناسب خود بیشتر وقت خود را به ورزش مشغول می باشد . برای این کار او یک باشگاه مجهز برای خود در خانه تدارک دیده است و هر چند وقت یکبار تصاویر ورزش کردنش را در فضای مجازی منتشر می کند .

جورجینا رودریگز
جورجینا رودریگز

دوست دختر رونالدو
دوست دختر رونالدو

تبیلغ جورجینا برای کلینیک مو

تبلیغ جورجینا رودریگز

گفته میشود جورجینا رودریگز برای شرکت در این تبلیغ و انتشار آن در فضای مجازی خود ( اینستاگرام و فیسبوک ) مجموعا 65 هزار یورو (نزدیک به یک میلیارد تومان ) دریافت کرده است .

مصاحبه های 100 هزار یورویی

در اوایل سال 2020 خبرگزاری معتبر اسپوتنیک اعلام کرد جورجینا رودریگز برای هر مصاحبه با رسانه ها 100 هزار یورو طلب می کند و یکی از راه های کسب درآمد برای وی به حساب می آید .

ویدئو دابسمش دروغین آقامون جنتلمن

دابسمش دروغین آقامون جنتلمن

عکس های جورجینا رودریگز

جورجینا رودریگز
جورجینا رودریگز
همسر رونالدو
همسر رونالدو

همسر میلیاردر

رونالدو از ابتدای سال  ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰ درآمدی حدود ۱۰۵ میلیون دلار داشته است و توانست با این ثروت پشت سر راجر فدرر تنیسور مشهور دنیا در رتبه دوم باشد، اما در میان فوتبالیست‌ها اولین بازیکنی است که به ثروت یک میلیارد دلاری رسیده است. رونالدو بعد از فلوید می‌ودر بوکسور  و تایگر وودز ستاره گلف سومین ورزشکاری است که توانسته است به درآمد سالیانه یک میلیارد دلار برسد .

 از درآمد یک میلیاردی رونالدو، ۶۵۰ میلیون دلار حاصل دستمزد‌های او از باشگاه‌هایی که در آن‌ها توپ می‌زده بوده است. او همچنین با ۲۲۲ میلیون نفر دنبال کننده در اینستاگرام توانست با تبلیغات بسیاری، پول‌های هنگفتی را به جیب بزند. همچنین رونالدو در ایام کرونا برای هر پست مبلغ ۴۷۰ هزار پوند دریافت کرده و نزدیک به ۱.۹ میلیون پوند درآمد داشته است. ( منبع : باشگاه خبرنگاران )

جورجینا
جورجینا

خواهر جورجینا

جورجینا خواهر بزرگتری به نام « ایوانا » دارد که 4 سال از او بزرگتر است ، ایوانا متاهل می باشد و به سبب نسبتش با جورجینا در فضای مجازی شناخته شده می باشد و از این طریق درآمد خوبی دارد .

خواهر جورجینا
خواهر جورجینا

اینستاگرام ایوانا رودریگز

https://www.instagram.com/ivana_rh


ایوانا رودریگز
ایوانا رودریگز

شباهت به دختر عمو

جورجینا به تازگی عکسی از دختر عموی خود منتشر کرد که شباهت زیادش به وی باعث تعجب بسیاری از افراد شد .

جورجینا و دختر عمویش
جورجینا و دختر عمویش

پرحرفی های جورجینا

جورجینا رودریگز می گوید همیشه به عنوان یک انسان کم حرف شناخته میشدم اما از زمانی که با کریستیانو هستم مدام حرف میزنم برای خودم هم عجیب هست که چرا این همه حرف در ذهنم میاید و باید همه ی آنها را بیان کنم البته کریستیانو هم اهل گپ و گفتگو هست .

بیوگرافی دنیا جهانبخت + حواشی و اینستاگرام

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.5 تعداد آرا: 922

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir