بیوگرافی مانی رحمانی

مانی رحمانی بازیگر تلویزیون و سینما متولد 12 اردیبهشت 1383 در تهران می باشد .

نام نام خانوادگیمحمود (مانی) رحمانی
تاریخ تولد12 اردیبهشت 1383
محل تولدتهران
تیم مورد علاقه استقلال
ایمیل info@manirahmani.com
مانی رحمانی بازیگر
مانی رحمانی بازیگر

آغاز فعالیت هنری

آغاز بازیگری مانی رحمانی از 4 سالگی با بازی در سریال « روزگار قریب » بوده است . پس از آن با بازی درنقش «مانی » در سریال « زن بابا » در سال 1389 دیده شد .

مانی رحمانی ویکی پدیا
مانی رحمانی ویکی پدیا

حمایت خانواده

پدر و مادر مانی رحمانی با پیگیری کار های او مهمترین عامل موفقیت او بوده اند . در زمان تحصیل هر گاه به دلیل کار از درس عقب بی افتد ، پدر و مادرش به او در درس هایش کمک میکنند تا از هم کلاسی هایش عقب نماند .

علاقه به ورزش

مانی رحمانی از جمله بازیگرانی می باشد که از ورزش غافل نمی باشد .در رشته ژیمناستیک و اسکیت فعالیت می کند و به فوتبال علاقه دارد یک طرفدار دو آتیشه تیم استقلال می باشد .

مانی رحمانی و همام طارق
مانی رحمانی و همام طارق
مانی رحمانی و بشار رسن
مانی رحمانی و بشار رسن

تجربه در نقش امام جواد ع

مانی رحمانی برای پروژه « باب المراد » که محصول کشور لبنان می باشد، دعوت شد و توانست در نقش نوجوانی امام جواد علیه السلام بازی کند .

مجری گری

مانی رحمانی در برنامه « ورجه وروجه » که از شبکه پویا پخش میشد به عنوان مجری فعالیت می کرد .این موضوع باعث شد وی به عنوان مجری هم شناخته شود .

اینستاگرام مانی رحمانی

مانی رحمانی
مانی رحمانی

علاقه به کارگردانی

مانی رحمانی توانسته است 3 دوره رتبه نخست تئاتر در مدرسه را کسب کند ، این موضوع باعث شد تا برای ادامه تحصیل در رشته کارگردانی مصمم شود .

سلیقه در بازیگری

مانی رحمانی گفته است نقش های جدی را بیشتر دوست دارد ، از بازیگر های ایرانی بازی شهاب حسینی و امین حیایی را دوست دارد و از بازیگر های خارجی « جانی دپ » را دوست دارد .

تاریخ تولد مانی رحمانی
تاریخ تولد مانی رحمانی

جواد جوادی

با پخش فصل اول سریال « بچه مهندس » و استقبال مردم از آن قرار شد فصل دوم آن ساخته شود ، مانی رحمانی در فصل دوم در نقش « جواد جوادی » بازی کرده است .

سریال بچه مهندس
سریال بچه مهندس

سوابق هنری مانی رحمانی

1386روزگار غریب
1387 مسافر زمان
1389زن بابا
1389 قفسی برای پرواز
1390 همبازی
1392ستایش 2
1392 همه بچه‌های ما
1394  خانه ای در خیابان چهل و یکم
1394 نفس گرم
1394 نفس گرم
1398بچه مهندس 2

مصاحبه تلویزیونی

 در  سال ۱۳۹۷ مانی رحمانی  به همراه سیاوش چراغی‌پور مهمان برنامه «شب‌ گشت» تلویزیون برنامه «شب‌ گشت» تلویزیون ( بهمن ۱۳۹۷ )  بودند و با محمد سلوکی مجری این برنامه به گفتگو نشستند.

مانی رحمانی  با گلایه به مدیران از همه صاحبان آثار خواست که در حوزه تولید بیشتر به نوجوانان اهمیت دهند و در این حوزه بیشتر فیلم و سریال بسازند. او همچنین گفت هدف بلندمدتش حضور در سینمای هالیوود و آرزویش گرفتن جایزه اسکار است.

او همچنین در کنار دیگر بازیگران سریال «بچه مهندس» مهمان برنامه «خیابان جام‌جم» تلویزیون برنامه «خیابان جام‌جم» تلویزیون ( بهمن ۱۳۹۷ ) به تهیه‌کنندگی کیوان بخشی بودند .

مانی رحمانی در بچه مهندسی
مانی رحمانی در بچه مهندسی

منبع : سایت مانی رحمانی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.3 تعداد آرا: 138

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir