فریبا فرجی پور وزشکار رزمی متولد 1372 در تبریز می باشد ، وی با شرکت در برنامه عصر جدید و رهبری گروه دختران نینجا به شهرت رسیده است . ( بیوگرافی فریبا فرجی پور + حواشی و اینستاگرام )

فریبا فرجی پور

نام نام خانوادگی فریبا فرجی پور
تاریخ تولد 1370
محل تولد تبریز
وضعیت تاهلمجرد
رشته تخصصینینجوتسو – بوجین کان
آدرس باشگاه ها کرج خرمدشت :روبروی کوچه یاسر ۲ – جنب ساختمان پدیده البرز – آکادمی آرامش طوفان
کرج کمالشهر : خ امام خمینی ره – روبروی میعاد 7 – کوچه ی نینجا – باشگاه سرزمین آفتاب
مشخصات فریبا فرجی پور

فریبا فرجی پور مربی و داور ورزش های رزمی می باشد اما شهرت او بخاطر شرکت در مسابقه عصر جدید و کسب مقام پنجم با ۳/۰۷۸/۷۸۷ رای مردمی می باشد .

فریبا فرجی پور
فریبا فرجی پور

خانواده

فریبا فرجی پور در یک خانواده دوازده نفری به عنوان فرزند هشتم متولد شده است ، پس از او 2 فرزند پسر به دنیا آمده است . در مورد جمعیت زیادشان گفته است مادرم همیشه باید هیئتی غذا میپخت و خیلی زحمت میکشید .

علاقه به ورزش های رزمی

زمانی که 11 ساله بود یک گروه رزمی بانوان به مدرسه آنها می رود و با اجرای فنون رزمی عشق و علاقه به ورزش های رزمی را در فریبا فرجی پور به وجود آوردند ،در این باره گفته است : نقاب و لباس های آنها برایم خیلی جذاب بود ، فردای آن روز در باشگاه رزمی ثبت نام کردم .

علاقه به پرواز

در دوران کودکی بدون ترس از ارتفاع از درخت بالا میرفت و میپرید و اینگونه در تخیل خود تصور میکرد که پرواز می کند ، بطور کلی کودکی پرجنب و جوش بود .

مربیگری

زمانی که به سن 18 سال رسید پس از 6 سال آموزش وارد عرصه مربیگری شد و با گذراندن دوره های مربیگری مدرک مربیگری نینجوتسو را دریافت کرد .

گروه دختران نینجا
گروه دختران نینجا

تمرینات سخت

فریبا فرجی پور برای خود تمرینات سختی دارد ، او روزی 1.5 تا 2 ساعت بدنسازی انجام میدهد و 5 ساعت هم در باشگاه خود همراه با هنرجویانش تمرین رزمی انجام میدهد .

گاهی این حجم از تمرینات برای او راضی کننده نیست و در کوه و جنگل هم به تمرینات مضاعف می پردازد .

دختران نینجا در عصر جدید

با شروع فصل اول برنامه عصر جدید یک گروه رزمی به نام « دختران نینجا » از همان اجرای اول توانست توجه ها را به خود جلب کند .

گروه دختران نینجا با مربیگری فریبا فرجی پور توانست تا فینال پیش برود در میان 5 فینالیست با کسب ۳/۰۷۸/۷۸۷ رای تبه پنجم را کسب کردند .

عکس دختران نینجا
عکس دختران نینجا

ازدواج فریبا فرجی پور

خان فرجی پور مجرد می باشند و هنوز ازدواج نکرده اند.

معیار ازدواج

در مورد معیار انتخاب همسر گفته است که برایم فرقی ندارد که همسرم ورزشکار باشد یا نباشد ولی باید مخالفتی با ورزش کردنم نداشته باشد و همراه باشد .

وضعیت مالی

خانم فریبا فرجی پور پس از سال ها سعی و تلاش اکنون به نقطه ای رسیده اند که در 2 باشگاهی که در کرج دارند مجموعا 500 هنرجو را آموزش می دهد و درآمد مناسبی دارد .

دختران نینجا در عصر جدید
دختران نینجا در عصر جدید

بدلکاری

سال 1394 در سریال « آمین » به عنوان بدلکار در نقش نیروی یگان ویژه بازی کرد و از این تجربه راضی می باشد و علاقه دارد که اینکار رو مجددا انجام دهد .

آرزوی ورزشی

خیلی دوست دارم هنر نینجوتسو را در باشگاه های ژاپنی آموزش ببینم و با اصل و اساس این ورزش و فلسفه ی آن به طور مستقیم آشنا شوم ، اجرای نمایش بین المللی هم از دیگر آرزو هایم می باشد .

عکس فریبا فرجی پور
عکس فریبا فرجی پور

زمان ناراحتی

وقتی ناراحت هستم به باشگاه میروم و مشغول ورزش می شود و بطور کلی ناراحتیم را فراموش می کنم .

گروه فرشتگان نینجا

در فصل دوم برنامه « عصر جدید » فریبا فرجی پور با گروهی از دختران خرد سال شرکت کرده است و این گروه با اولین اجرا توانستند با زنگ طلایی دکتر حسینی به نیمه نمایی برود .

فرشتگان نینجا
فرشتگان نینجا

اینستاگرام فریبا فرجی پور

https://www.instagram.com/faribafarajipour/

نین جوتسو چیست ؟

نین جوتسو (به ژاپنی: 忍術) یک هنر رزمی ژاپنی است که در لغت به معنای هنر پنهانی است و در آن استراتژی‌ها و تاکتیک‌های جنگ‌های نامتعارف و چریکی و روش‌های جاسوسی و پنهان‌کاری آموزش داده می‌شود.

از برجسته‌ترین خصوصیات نین جوتسو این است که بدن و جسم را پایگاه فکر و اندیشه می‌داند و کالبد آدمی را آموزش می‌دهد تا با آن روح را بسازد. اصول اصلی و اجرای تکنیک‌ها نیاز به سرعت، تعادل، تمرکز، قدرت و تنظیم زمان تنفس و کنترل آن دارد و بدون آن فاقد ارزش است.

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.1 تعداد آرا: 47

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir