سایت های خارجی کسب درآمد

همه ی ما میدانیم که به دلیل تحریم های ظالمانه ی غرب امکان استفاده از سیستم های کسب درآمد حرفه ای مثل گوگل ادسنس را نداریم و باید یا با شرکت های ایرانی کار کنیم یا از برخی شرکت های خارجی کار کنیم که جزء درجه یک ها نیستند ولی حداقل به تحریم های غرب اهمیت نمیدهند .

خرید پاپ آپ
خرید

کسب درآمد با نمایش تبلیغات در سایت

بسیاری از سایت ها که تولید کننده محتوا هستند و محصولی برای فروش ندارند باید تمامی مخارج خود را از راه نمایش تبلیغات دربیاورند ،بدین منظور سایت هایی واسطه تبلیغات می باشند و میان تبلغ دهنده و نمایش دهنده قرار میگیرند .

سایت هایی مانند گوگل ادسنس ، مدیا اد و یکتانت از این دست سایت ها می باشند که بخوبی این کار را انجام میدهند ولی اگر به هر دلیل نخواهید با این سایت ها کار کنید باید با برخی از سایت های گمنام کار کنید که ما در این مطلب برخی از سایت های کمتر شناخته شده که اسکم نیستند را معرفی میکنیم .

مقدار کسب درآمد

از آنجایی که مقدار درآمد از این سایت ها به تعداد و قیمت هر کلیک وابسته است نمی توان عدد مشخصی را اعلام کرد ، قیمت هر کلیک هر روز متفاوت می باشد و تعداد کلیک هم بستگی به بازدید های سایت شما دارد .

فهرست سایت های کسب درآمد

https://www.revcontent.com

revcontent یک سایت جدید در این زمینه است ولی مثل propellerads سرعت رشدش خیلی بالاست و در یک ساله تاسیس خودش ۹۰۰ درصد رشد داشته.
این سایت بیشتر کاربر پسند است و میتوانید بدون مشکل با آن کار کنید.

http://www.outbrain.com

outbrain همانند Taboola یک شبکه بزرگ تبلیغاتی هستش با سایت هایی مثل CNN و ESPN ولی در مقایسه با Taboola در رتبه دوم قرار می گیرد.

http://www.gravity.com

مثل اسمش هر وبمستری را به خودش جذب می کند و اگر یک بار با آن کار کنید دیگر دست بر نخواهید داشت.
این شبکه تبلیغاتی با داشتن کاربرانی مثل AOL یکی از موفق ترین ها در این زمینه است.

نکته

سایت هایی زیادی در این رده تبلیغات وجود دارند که حقیقتا کمتر به درد ما ایرانی ها می خورند چون مسئله تحریم یک مشکل مهم است و مورد دیگر محتوای جذاب و جالب .

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 1

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir