مصطفی و مجتبی بلال حبشی

مصطفی و مجتبی بلال حبشی نوازنده ، خواننده و بازیگر متولد 5 مرداد 1374 در تنکابن می باشند ، آنها با بازی در سریال پایتخت به شهرت رسیده اند .

نام نام خانوادگیمصطفی و مجتبی بلال حبشی
تاریخ تولد5 مرداد 1374
محل تولدتنکابن مازندران
نام هنریگروه ریکادو ( خوانندگی )
مشخصات مصطفی و مجتبی بلال حبشی

مجتبی و مصطفی متولد شهرستان تنکابن در غرب مازندران می باشند ولی در عباس آباد مازندران که شهر کوچکی در اطراف تنکابن می باشد بزرگ شده اند .

مصطفی و مجتبی بلال حبشی
مصطفی و مجتبی بلال حبشی

کودکی مصطفی و مجتبی بلال حبشی
کودکی مصطفی و مجتبی بلال حبشی

شروع بازیگری

زمان فیلم برداری سریال شاهگوش در سال 1392 برای تماشای صحنه فیلم برداری در محل حاضر شده بودند و آنجا محسن تنابنده آنها را می بیند و برای بازی در سریال پایتخت دعوت می کند .

تاریخ تولد رحمان و رحیم
تاریخ تولد رحمان و رحیم

رحمان و رحیم

مجتبی و مصطفی بلال حبشی در سریال پایتخت نقش رحمان و رحیم را بازی کردند . رحمان و رحیم از فصل سوم سریال پایتخت وارد داستان شدند و نقش برادران دوقلو رحمت ( هومن حاجی عبداللهی ) را بازی کردند.

رحمان و رحیم از فصل سوم تا شش در سریال پایتخت حضور داشتند .

مصطفی و مجتبی بلال حبشی تاریخ تولد
مصطفی و مجتبی بلال حبشی تاریخ تولد

نظر خانواده در مورد بازیگری

زمانی که قرار شد در سریال پایتخت بازی کنند در ابتدا پدر و مادرشان زیاد موافق بازیگر شدن آنها نبودند اما با صحبت بزرگتر های فامیل موفق شدند رضایت آنها را جلب کنند .

موسیقی

مجتب و مصطفی بلال حبشی سال ها به عنوان نوازنده گیتار فعالیت میکردند اما چند سال است که به خوانندگی نیز علاقه مند شدند و گروه دونفره ای با نام « ریکادو » را تشکیل دادند .

مجتبی بلال حبشی
مجتبی بلال حبشی

همکاری با مسعود دهقان

پس از بازی در سریال پایتخت و خواندن چند قطعه ی کوتاه مورد توجه قرار گرفتند و مسعود دهقان اسپانسر محسن چاوشی با آنها قراردادی امضا کرد تا همکاری جدی را آغاز کنند .

آموزش خوانندگی

پس از قرارداد با مسعود دهقان ، در کلاس های خوانندگی شرکت کردند تا اصول کار را به صورت حرفه ای فرابگیرند و یکی از افرادی که در این زمینه به این دو کمک کرد « محمدرضا علیمردانی » بوده است .

موهای فرفری

یک از جالب ترین ویژگی های این دوقلو ها ، موهای فرفری آنها می باشد که در سریال پایتخت هم با این موضوع زیاد شوخی می شود . تنها در سال 1395 که برای سربازی مجبور به کوتاه کردن موهای خود شدند این ویژگی جذاب را نداشتند .

سربازی مصطفی و مجتبی بلال حبشی
سربازی مصطفی و مجتبی بلال حبشی

همسر

انتشار چندین عکس از مصطفی و مجتبی بلال حبشی با طرفدارانشان باعث شد شایعه ازدواج آنها مطرح شود ولی این موضوع دروغ می باشد و هنوز مجرد می باشند .


علاقه به چاوشی و یگانه

در جایی گفته اند در میان خواننده ها به محسن چاوشی و محسن یگانه علاقه دارند .محسن یگانه به عنوان یک خواننده شمالی برای آنها جایگاه ویژه ای دارد .

خوانندگان مورد علاقه

محسن یگانه و محسن چاوشی خواننده های مورد علاقمون هستند، سیر صعودی و باهوشی آقای یگانه و توانایی اش در ساز زدن خیلی بالاست

اینستاگرام مجتبی و مصطفی بلال حبشی


اینستاگرام رحمان و رحیم
اینستاگرام رحمان و رحیم

ترانه های مازندرانی در پایتخت

در مورد خواندن ترانه های مازندرانی در سریال پایتخت گفته اند که تمامی این آهنگ ها با انتخاب شخص محسن تنابنده مشخص می شوند .

اسم واقعی رحمان و رحیم سریال پایتخت چیست؟

مصطفی و مجتبی بلال حبشی
مصطفی مجتبی بلال حبشی

رحمان و رحیم سریال پایتخت
رحمان و رحیم سریال پایتخت

بیوگرافی مصطفی و مجتبی بلال حبشی
بیوگرافی مصطفی و مجتبی بلال حبشی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4 تعداد آرا: 43

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir