بیوگرافی ملیکا تهامی

ملیکا تهامی مدل پرحاشیه اینستاگرام متولد 6 دی 1375 در تهران می باشد .

نام نام خانوادگیملیکا تهامی
تاریخ تولد6 دی 1375
محل تولدتهران
مدرک تحصیلیکارشناسی طراحی لباس
بیوگرافی ملیکا تهامی + حواشی و اینستاگرام

عکس قبل از عمل ملیکا تهامی
عکس قبل از عمل ملیکا تهامی

وی در ابتدا به عنوان مدل آرایش در فضای مجازی فعالیت میکرد سپس به عنوان عکس و نویسنده خود را معرفی کرده است .

بیوگرافی ملیکا تهامی + حواشی و اینستاگرام

عمل بینی عجیب

ملیکا تهامی با مدل عجیب عمل بینی خود مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت و از همین طریق توانست به عنوان مدل آریش با الناز گلسرخ همکاری کند .

آموزش آرایش

ملیکا تهامی پس از اینکه به شهرت رسید در زمینه آموزش آرایش نیز فعالیت کرد و توانست در این مورد هم مخاطب زیادی جذب کند .

کتاب الف تا الف

در زمانی که بیست و یک سال بیشتر نداشت و به گفته خودش زیاد کتاب نخوانده بود یک کتاب با عنوان « الف تا الف » را به چاپ رساند .

کتاب الف تا الف
کتاب الف تا الف

دانلود کتاب الف تا الف
دانلود کتاب الف تا الف

طرفدار پرسپولیس

ملیکا تهامی در این سال ها بسیار از تیم پرسپولیس طرفداری کرده است و گفته است رنگ آبی را دوست دارد اما همیشه طرفدار پرسپولیس بوده است .

آشپزی برای مخاطب خاص

در مورد آشپزی گفته است آشپزی را دوست دارد اما برای کسی که دوستش داشته باشد زیرا آشپزی بدون عشق خراب می شود و کیفیت از دست میرود .

جنجال فرزند نا مشروع

ملیکا تهامی و علی یاسینی
ملیکا تهامی و علی یاسینی

امین فردین که با افشاگری های اینترنتی مشهور شده است چند روز در مورد ارتباط ملیکا تهامی و علی یاسینی ( خواننده ) دست به افشاگری زد و گفته است این دو نفر از سال 95 با هم ارتباط نامشروع را آغاز کردند و نهایت فرزندی از این رابطه در تاریخ 28 آبان 1398 به دنیا آمده است و علی یاسینی حاضر به پذیرش فرزند خود نیست .

هنوز واکنشی در این مورد از سوی ملیکا تهامی و علی یاسینی صورت نگرفته است فقط اتفاقی که در این مدت افتاد این است که صفحه اینستاگرام ملیکا تهامی غیر فعال شد .

افشاگری امین فردین در مورد علی یاسینی

صحت خبر مورد تردید است

با توجه به این که امین فرد در انگلستان ساکن هست و سند مشخصی برای حرف هایش نشان نداده است برخی از افراد در مورد صحت ادعای او تردید دارند .

فضای کثیف اینستاگرام

با وجود این که فساد های اخلاقی بسیاری از اینستاگرام در جامعه ما رواج پیدا کرده است و آثار مخرب آن برای همه افراد عاقل و بالغ مشخص می باشد اما مسئولین هنوز هیچ اقدامی برای مسدود کردن دسترسی عمومی به این اپلیکیشن را انجام نداده اند .

باید توجه داشت ، بخش عمده کاربران این اپلیکشین نوجوانان هستند و تاثیر انبوه بی اخلاقی های موجود در اینستاگرام در اخلاق آنها قطعا تاثیر خواهد داشت .

اینستاگرام امین فردین


امین فردین با افشاگری های خود به شهرت رسیده است نکته متمایز کننده امین فردین با سایر افراد خارج نشین این است که در کنار دشمنی با جمهوری اسلامی از افشاگری در مورد خارج نشین های فاسد هم کوتاهی نمی کند .

واکنش علی یاسینی

علی یاسینی هنوز هیچ پاسخی به حرف های امین فردین نداده است و در یک سکوا مطلق به سر می برد .

مردم وسیله ی کسب درآمد

شخصیت های بی اخلاق اینستاگرامی با به راه انداختن روابط ساختگی و در پی آن جدایی و دعوا های ساختگی در این سال ها درآمد های میلیاردی داشته اند .

ملیکا تهامی در همین یکسال اخیر برای تبلیغات در صفحه ی خود شبی چند میلیون تومان دریافت میکرد و انبوده مردم با توجه کردن به این افراد موجب ثروتمند شدن آنها بودند .

ملیکا تهامی
ملیکا تهامی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :3.9 تعداد آرا: 110

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir