بیوگرافی آتیه جاوید

آتیه جاوید بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون متولد 5 خرداد 1354 در فومن – گیلان می باشد ، وی فارغ التحصیل کارشناسی رشته نمایش دانشگاه آزاد تهران می باشد .

نام نام خانوادگی رقیه جاوید
نام هنریآتیه
تاریخ تولد5 خرداد 1354
محل تولدفومن – گیلان
مدرک تحصیلیکارشناسی نمایش
دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران مرکز
مشخصات آتیه جاوید
عکس آتیه جاوید
عکس آتیه جاوید

شروع تئاتر

آتیه جاوید از همان زمان نوجوانی به هنر های نمایشی علاقه مند بود تا این که به سن شانزده سالگی رسید ( 1370 ) و به عضویت گروه تئاتر « ریما » در شهر خود درآمد و توانست وارد این عرصه هنری شود .

مدیر صحنه تئاتر

در زمانی که 21 سال بیشتر نداشت به عنوان مدیر صحنه تئاتر در نمایش « مصر برف نمیبارد » با کارگردانی علی رفیعی کار کرد و توانست در این باره هم بخوبی تجربه کسب کند .

دستیار کارگردان

خانم جاوید تا سال 79 در تئاتر به کسب تجربه مشغول بود و در آثار خوبی همچون « سووشون » بازی کرد در این سال توانست برای نخستین بار به عنوان دستیار کارگردان نیز فعالیت کند .

تاریخ تولد آتیه جاوید
آتیه جاوید

دردسر والدین

آتیه جاوید در زمانی که 26 ساله (1380) بود در سریال « دردسر والدین » تجربه بازی در جلوی دوربین را برای اولین بار به دست آورد ، در این سریال بازیگرانی همچون : مهران مدیری ، علی صادقی و فاطمه گودرزی و… حضور داشتند…

دکتر قریب

سال 1386 با بازی در سریال « دکتر قریب » به شهرت رسید ، سه سال بعد در فیلم « اینجا بدون من » به طور کامل برای مردم به چهره ای شناخته شده تبدیل شد .

سریال زن بابا

در نوروز 1389 با بازی در سریال « زن بابا » در نقش همسر عنایت بازی کرد و توانست به خوبی در زمینه طنز و کمدی جایگاهی برای خود پیدا کند و از آن زمان به بعد در آثار کمدی زیادی بازی کرد .

نقش جمیله در سریال پایتخت

جمیله یکی از شخصیت های سریال پایتخت بود که تا فصل 6 تصویری از او نمایش داده نشده بود ، تا اینکه در فصل ششم آتیه جاوید در نقش « جمیله » همسر تقی بازی کرد.

اصالت آتیه جاوید
آتیه جاوید

بیوگرافی بازیگر نقش تقی در سریال پایتخت – سلمان خطی

همسر

تا کنون اطلاعاتی در مورد ازدواج خانم آتیه جاوید وجود ندارد و به احتمال قوی مجرد می باشند .

علاقه به ورزش های رزمی

آتیه جاوید همیشه به ورزش های رزمی علاقه داشته است اما تا سال 1397 فرصت فعالیت در این زمینه را نداشت تا اینکه در این سال توانست در رشته کیوکوشین کمربند قهوه ای بگیرد .

آتیه جاوید کاراته
آتیه جاوید کاراته

مشابقه ماراتن

آتیه جاوید در مرداد 1397 در مسابقه ماراتن ایرو کامبت استان تهران توانست مقام سوم را کسب کند و نشان داد که به ورزش خیلی اهمیت می دهد .

اینستاگرام آتیه جاوید


اینستاگرام آتیه جاوید
اینستاگرام آتیه جاوید

ویکی پدیا آتیه جاوید
آتیه جاوید

آتیه جاوید در سریال پادری


آتیه جاوید بازیگر
آتیه جاوید بازیگر

آتیه جاوید هفت و نیم


آتیه جاوید هفت و نیم
آتیه جاوید هفت و نیم

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 1

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir