سارا عبدالملکی ورزشکار و مدل متولد 20 مرداد 1373در شهر کرج می باشد ، وی در رشته راگبی فعالیت میکرد تا اینکه طی یک حادثه رانندگی دچار قطع نجاع شد و اکنون در رشته قایقرانی و مدلینگ فعالیت دارد . ( بیوگرافی سارا عبدالملکی + حواشی و اینستاگرام )

بیوگرافی سارا عبدالملکی

نام نام خانوادگیسارا عبدالملکی
تاریخ تولد 20 مرداد 1373
11/August/1994
محل تولدکرج
وضعیت تاهلمجرد
بیوگرافی سارا عبدالملکی + حواشی و اینستاگرام
سارا عبدالملکی ورزشکار
سارا عبدالملکی ورزشکار

خانواده

خانم عبدالملکی یک برادر دارد که رابطه خیلی خوبی با او دارد ، وی از برادرش بزرگتر می باشد .

میگویند هر دو در دوران کودکی بیش فعال بودند ولی خیلی با هوش بودند هم در درس و مدرسه و هم در ورش کردن .

سارا عبدالملکی
سارا عبدالملکی

شروع ورزش

زمانی که پنج سال بیشتر نداشت کاراته را شروع کرد ، در کاراته چهار سبک مختلف را پیگیری کرد و از این نظر توانست فنون رزمی متنوعی را فرابگیرد .

پس از کاراته به سراغ دو و میدانی رفت در این رشته هم توانست خیلی خوب پیشرفت کند .

ویکی پدیا سارا عبدالملکی
ویکی پدیا سارا عبدالملکی

راگبی

خانم عبدالملکی پس از کاراته و دو و میدانی بالاخره رشته مورد علاقه خود را یافتند و آن رشته « راگبی » بود و توانست تا تیم ملی رشد کند و در ادامه حتی مربی گری این رشته را انجام می داد.

ماجرای قطع نخاع

سارا عبدالمکی در تاریخ 29 دی 1394 برای استعدادیابی از تهران به مقصد کرمانشاه سفر میکند .

در این سفر عبدالمیلکی با خودرو پژو 206 شخصی خود در حال رانندگی بود که به دلیل کیفیت مسیر دچار انحراف از مسیر میشود و دچار واژگونی می شود .

در صحنه تصادف وضعیت مناسبی نداشت و به بیمارستان بوئین زهرا برده میشود اما به دلیل وخامت وضعیتش به بیمارستان قزوین منتقل می شود و در آنجا یک مرتبه دچار ایست قلبی می شود که خوشبختانه با احیای قلبی و ریوی به زندگی بازمیگردد .

حمایت ها از سارا عبدالملکی

به دلیل مخارج زیاد درمانش ، شقایق دهقان در فضای مجازی یک کمپین برای جمع آوری کمک های مردمی راه می اندازد که 300 میلیون تومان از این طریق توسط مردم کمک می شود .

علی دایی و سردار آزمون و برخی از چهره های شناخته شده در دورانی که در بیمارستان بستری بود به او سرزدند و سعی کردند به او روحیه بدهند .

در نهایت مشخص شد آسیب نخاعی او به صورت دائمی می باشد و با علم امروز نمی توان آن را درمان کرد ولی شاید با پیشرفت علم این مشکل رفع شود .

سردار آزمون و سارا عبدالملکی
سردار آزمون و سارا عبدالملکی

علی دایی

علی دایی و سارا عبدالملکی
علی دایی و سارا عبدالملکی

عبدالملکی گفته است وقتی آقای دایی به بیمارستان آمدند و من ایشان را دیدم روحیه ام به شدت بالا رفت ، واقعا شگفت انگیز شدم نمی دانم چگونه این لطف بزرگ را جبران کنم .

شروع دوباره ورزش

پس از گذشت یکسال می خواست که دوباره ورزش کند و این بار با توجه وضعیت جسمانی اش رشته قایقرانی را انتخاب کرد و اکنون در رشته کایاک در عضویت تیم ملی می باشد .

هدف نهایی المپیک

سارا عبدالملکی اکون یک هدف ورزشی دارد و آن این که در المپیک شرکت کند ، سارا برای رسیدن به این هدف بسیار بیشتر از دوران قبل تمرین میکند .

سارا عبدالملکی کیست؟
سارا عبدالملکی

سردار آزمون

یکی از افرادی که پس از آن حادثه به دیدن سارا عبدالملکی در بیمارستان رفت ، سردار آزمون بود . سردار آزمون در دوران پس از حادثه بسیار تلاش کرد تا سارا به ورزش بازگردد.

حضور در برنامه دورهمی

در تاریخ 11 دی 1398 سردار آزمون مهمان اصلی برنامه دورهمی بود و سارا عبدالملکی در میان برنامه برای تشکر و قدیر از سردار به روی صحنه می آید و دسته گلی را به او می دهد و جملاتی را در مورد کمک های سردار آزمون به خودش بیان می کند .

دوستانی که رفتند

پس از حادثه ی تصادف و قطع نخاع شدن سارا عبدالملکی بسیاری از دوستان او ، در کنار او نماندن و مادرش در این مورد گفته است که : دخترم دوستان زیادی در میان راگبی باز ها و هندبالیست ها و سایر ورزشکاران داشت که اکثرا پس از این ماجرا اصلا به سراغ سارا نیامدند…

اینستاگرام سارا عبدالملکی


اینستاگرام سارا عبدالملکی
اینستاگرام سارا عبدالملکی

مدلینگ

سارا عبدالملکی چند مدتی است که در زمینه مدلینگ هم فعالیت می کند .

مدلینگ سارا عبدالملکی
مدلینگ سارا عبدالملکی

عکس سارا عبدالملکی
عکس سارا عبدالملکی

بیوگرافی آیلین بابکی و همسرش

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.6 تعداد آرا: 157

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir