حامد محضرنیا

حامد محضرنیا در 29 خرداد سال 67 در شهر اصفهان به دنیا آمده وی لیسانس رشته الکترونیک از دانشگاه نجف آباد دارد .

نام نام خانوادگیحامد محضرنیا
تاریخ تولد29 خرداد 1367
محل تولداصفهان
وضعیت تاهلمجرد
مدرک تحصیلیکارشناسی مهندسی الکترونیم
مشخصات حامد محضرنیا

حامد محضرنیا و برادرش
حامد محضرنیا و برادرش

حامد محضرنیا تولد
حامد محضرنیا تولد

او از پدری مازندرانی و مادری تهرانی متولد شده و یک برادر دارد که از او بزرگتر بوده .

تیتراژ های بسیاری در تلویزیون خوانده است .

زندگی خانوادگی

میگوید خانواده 4 نفره داریم که در آن مادر خانه دار و پدر مهندس الکترونیک است و برادرش دکترای هوش مصنوعی دارد، حامد میگوید ما اصالتا مازندرانی هستیم ولی خودم در شهر اصفهان متولد و رشد کرده ام .

اذان

در دوران کودکی عشق شدیدی به اذان گفتن داشتم و به مسجد میرفتم و اذان میگفتم در ابتدا مسخره ام میکردند و به صدایم میخندیدند ولی بعدها توانستم بهتر اذان بگویم و پیشرفت کردم تا این که مقام استانی و کشوری مسابقات اذان و قران را دارم سپس به شکل حرفه ای وارد دنیای موسیقی شدم و خواستم عشق خودم به خداوند و اهل بیت را در این فضا نمایان کنم .

حامد محضرنیا محل تولد
حامد محضرنیا محل تولد

فوتبال و اولین آهنگ

من در دوران نوجوانی در تیم نوجوانان ذوب آهن بازی میکردم و یکبار برای تیم آهنگی ساختم و به باشگاه تقدیم کردم وقتی ذوب آهن در جام حذفی قهرمان شد در ورزشگاه که جمعیتی نزدیک به 20 هزار نفر داشت آهنگ را پخش کردند و تماشاچیان هم خوششان آمد و من فکر کردم میتوانم به شکل حرفه ای خوانندگی را ادامه دهم .

آن آهنگ هنوز در بازی هایی در فولاد شهر انجام میشود پش شده و مورد توجه است .

شروع شهرت

اولین آلبوم در سال 91 به نام « استثنایی » منتشر می شود که با همکاری خوانندگان مطرح پاپ ساخته شده و در شکل گیری این آلبوم مشورت با محسن یگانه خیلی به من کمک کرد همچنین همکاری با شهاب اکبری و کوشان حداد باعث شد من بهتر به دنیای موسیقی معرفی شوم .

حامد محضرنیا رضا رویگری
حامد محضرنیا رضا رویگری

فوتبال حامد محضرنیا

محضرنیا میگوید سالیان قبل کاپیتان تیم نونهالان و نوجوانان ذوب آهن بوده ام و با مربی حرفه ای آقای محمود یاوری کارکرده ام .

وی می گوید طرفدار سرسخت ذوب آهن هستم و تعصب خاصی روی آن دارم و بعد از آن تیم پرسپولیس را دوست دارم .

سرود تیم ذوب آهن

من اولین کسی بودم که برای این باشگاه سرود خواندم و علاوه بر تیم ذوب آهن برای دیگر تیم ها مانند تیم ملی والیبال و تیم ملی تکواندو و تیم متین ورامین هم سرود خوانده ام .

پارتی

در همه جا گفته مام بزرگترین و مهمترین پارتی من خدا است ، من هیچوقت برای گرفتن کار به کسی رو نزده ام با این که دوستان زیادی در تلویزیون به عنوان مجری دارم ولی هیچگاه چنین چیزی از آنها نخواسته ام .

عکس سلفی حامد محضر نیا
عکس سلفی حامد محضر نیا

کسب درآمد

وی میگوید در هنگامی که وقت ازاد داشته باشم به پدرم در پروژه های ساختمان سازی کمک میکنم و درآمد خودم از استودیوی شخصیم و انجام کار ملودی و ترانه است.

بیوگرافی حامد محضرنیا + حواشی و اینستاگرام

مریم حیدرزاده

در فیسبوک مریم حیدرزاده مرا اد کرد پس از متوجه شدم که به آهنگ تو دنیامی من علاقه دارد و این آشنایی سبب شد که من سفارش کاری به او بدهم و آن قطعه ششانس است که به اجرا درآمد .

حامد زمانی

حامد زمانی خواننده خوب و توانایی است ولی من سبک او را در موسیقی پیش نخواهم گرفت ، پسرخاله ی وی مدیربرنامه من است ، من حتی یکبار از جبهه ی فرهنگ و انقلاب توسط آقای مجید جلیلی 70 میلیون پیشنهاد داشتم برای این که هفت کار بخوانم ولی قبول نکردم زیرا کار سیاسی دوست نداشته و علتش هم این است که من تخصص آن را ندارم .

ترانه مذهبی

به کار های مذبی علاقه زیادی دارم ، و کار های حماسی را هم بسیار می پسندم و اجرایش را دوست دارم .

من یک فرد ایران بوده و باید برای این سرزمین بخوانم ، کار عاشقانه هم می خوانم و عشق حضرت علی ع و حضرت زهرا س الهام دهنده ی من برای این نوع کار هایم است .

حامد محضرنیا
حامد محضرنیا

زندگی شخصی

حامد میگوید مجرد است و ازدواج نکرده ولی عاشق شده است .

آلبوم ها

حامد محضرنیا دارای 2 آلبوم می باشد که با فاصله 3 سال آنها را منتشر کرده است ، اولین آلبوم او به نام استثنایی سال 91 بوده و آلبوم دوم به نام جاذبه سال 94 منتشر و روانه بازار شده .

اینستاگرام حامد محضرنیا


ویکی پدیا حامد محضرنیا
حامد محضرنیا

بیوگرافی حامد محضرنیا + حواشی و اینستاگرام

آهنگ شب یلدا

محضرنیا در خصوص آهنگ «شب یلدا» گفته است : آهنگ شب یلدا را سال 1392 به سفارش شبکه اول سیما ساخته شد ، اما به دلیل مصادف شدن شب یلدا با اربعین امام حسین علیه السلام پخش نشد و سال 1393 هم همین اتفاق رخ داد.
 
من به احترام اربعین این آهنگ را پخش نکردم تا اینکه سال 1394 چند شب قبل از شب یلدا به صورت معمولی در فضای مجازی پخش کردم.
 
محضرنیا عنوان کرد : با نزدیک شدن به شب یلدا سال 94 شاهد اتفاقات عجیبی شدم. در همه کانال‌ها این آهنگ پخش شد. خودم مهمان ویژه برنامه شبکه سوم سیما بودم، حتی عادل فردوسی پور در برنامه 90 دو بار آهنگ شب یلدا را پخش کرد و برایم جالب بود.

حامد محضرنیا و کیان
حامد محضرنیا و کیان

بیوگرافی حامد زمانی و همسرش

منبع : yjc.ir

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.3 تعداد آرا: 6

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir