بیوگرافی حامد زمانی

حامد زمانی خواننده متولد 21 فروردین 1367 در میمه اصفهان می باشد ، وی مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی از دانشگاه تهران دارد.

نام نام خانوادگی حامد زمانی
تاریخ تولد 21 فروردین 1367
محل تولد میمه اصفهان
وضعیت تاهلمجرد
همسر الهه( مهسا ) قرقانی
مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد علوم سیاسی از دانشگاه تهران
کنسرت حامد زمانی
کنسرت حامد زمانی

حامد زمانی مثل خیلی از خواننده های ایرانی از قرائت قرآن و مداحی شروع کرده است و در این چند سال توانسته است به عنوان یک خواننده برای خود اسم و رسمی درست کند .

خانواده حامد زمانی

مادرش خانه دار می باشد و پدرش بازنشسته آموزش و پرورش می باشد ، پدر و مادرش مشوق اصلی او در کودکی بودند تا به سمت یادگیری قرائت قرآن و مداحی برود .

در آن دوران توانست در مسابقات قرآنی چندین مقام کشوری و استانی کسب کند .

کودکی حامد زمانی
کودکی حامد زمانی

کلاس موسیقی

زمانی که هفت سال داشت در کنار قرائت قرآن به یادگیری موسیقی سنتی هم مشغول شد ، وی در کلاس های استاد طباطبایی آواز ایرانی را یاد گرفت .

اولین آهنگ

حامد زمانی در سال 1384 اولین آهنگ خود را به نام « زینت آسمان » منتشر کرد ، و توانست در فضای موسیقی کشور وارد شود .

آهنگ حامد زمانی
آهنگ حامد زمانی

دیروز،امروز ،فردا

حامد زمانی با خواندن تیتراژ برنامه ی مناظره محور « دیروز،امروز،فردا » به سرعت به شهرت رسید ، این برنامه در سال 1388 با اجرای وحید یامین پور پخش میشد ولی این برنامه در سال های بعد با تغیرات اساسی مواجه شد .

اینستاگرام حامد زمانی
حامد زمانی

قطعه مرگ بر آمریکا

تا قبل از حامد زمانی اکثر آهنگ های انقلابی با وجود داشتن محتوای مناسب ، از نظر ریتم و آهنگ ضعف جدی داشتند ولی حامد زمانی با رفع این نقص آهنگ های انقلابی زیبایی را ساخت که یکی از بهترین کارهایش قطعه « مرگ بر امریکا » می باشد که در تاریخ 13 آبان 1392 منتشر شد و حتی تحسین مقام معظم رهبری را برانگیخت.

بیوگرافی حامد زمانی و همسرش + حواشی

همسر حامد زمانی

حامد زمانی و الهه قرقانی در سال 1392 ازدواج کردند ، مهریه ی همسرش 14 سکه می باشد . الهه قرقانی در مورد ازدواجش گفته است : من در این مورد جوگیر نشدم و شناخت خوبی از حامد داشتم و قبل از شهرتش انتخابم بود ولی در این مدت طرفدار تمام آهنگ هایش بودم .

کارت عروسی حامد زمانی
کارت عروسی حامد زمانی

حمله به خودروی حامد زمانی

در تاریخ 8 آبان 1394 یعنی چند روز قبل از 13 آبان چند موتور سوار به خودرو حامد زمانی حمله کردند و خسارت جدی به خودروی او وارد کردند ولی به خودش صدمه ای وارد نشد گویا این مزدور ها صرفا قصد ترساندن او را داشتند و به نوعی بک تهدید رسمی را اجرا کردند تا او از این مسیر بازگردد.

حمایت از توبه ی تتلو

در سال هایی که تتلو با تظاهر به توبه در داخل کشور فعالیت میکرد خیلی از افراد مذهبی از او حمایت کردند و حامد زمانی هم در مورد تتلو گفت : این اعتقادی که در حامد زمانی است در خواننده های زیر زمینی هم پیدا می شود ، نمونه اش تتلو…

به مرور زمان مشخص شد توبه ی تتلو فقط یک فریب بود و دوباره به راه کج خود بازگشت.

بیوگرافی حامد زمانی و همسرش + حواشی

جنجال در فرودگاه

در مرداد 1398 خبر درگیری حامد زمانی در فرودگاه به خبر اول رسانه ها تبدیل شد ، در این میان رسانه های ضدانقلاب با تمام توان این موضوع را با آب و تاب گزارش و تفسیر می کردند .

با گذشت چند روز حامد زمانی با مصاحبه ای تمام موضوع را توضیح داد و گفت که برای اجرای برنامه همراه با تیم نوازندگانش قصد سفر داشت که در چمدان یکی از آنها وسیله ای پیدا شد که پلیس فرودگاه قصد داشت آن فرد را بازداشت کند و حامد زمانی برای از دست ندادن یکی از اعضای تیمش اقدام به حرف زدن با پلیس میکند و پلیس فرودگاه نیز با وی برخورد میکند .

از توضیحات مجری برنامه می توان برداشت کرد وسیله ای که در چمدان یکی از همراهان حامد زمانی بوده است فقط یک پایپ خالی بوده است.

تسبیح حامد زمانی
تسبیح حامد زمانی

اینستاگرام حامد زمانی


عکس حامد زمانی
عکس حامد زمانی

بیوگرافی حامد محضرنیا

بیوگرافی امید حاجیلی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.4 تعداد آرا: 20

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir