نیما عالمیان

نیما عالمیان در روز سوم دی ماه سال 71 در شهر بابل به دنیا آمده است در رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد آیت الله آملی تحصیل کرده .

نام نام خانوادگینیما عالمیان
تاریخ تولد 3 دی 1371
محل تولدبابل – مازندران
وضعیت تاهلمجرد
مدرک تحصیلیکارشناسی تربیت بدنی
مشخصات نیما عالمیان

نیما عالمیان تنیس
نیما عالمیان تنیس

نیما و برادرش نوشاد از پینگ پنگ باز های مطرح ایران می باشند ، که اکنون ساکن فرانسه هستند .

لژیونر

نیما عالمیان در سال 1397 با بستن قرارداد با تیم ویلنوا فرانسه و گرفتن مبلغ 16 هزار دلار برای هر فصل بازی توانسته اولین ملی پوش پینگ پنگ ایران باشد که در این رشته لژیونر شده است .

نیما عالمیان کیست ؟
نیما عالمیان

بیوگرافی نیما عالمیان + حواشی و اینستاگرام

المپیک

نیما در المپیک سال 2016 شرکت داشته و همین حضور باعث کسب تجربه شده و اظهار امیدواری میکند بتواند با استفاده از این تجارب در الپیک 2020 نتایج بهتری به دست آورد .

والیبال و فوتبال

نیما میگوید به ورزش کشتی ، والیبال و فوتبال اهمیت زیادی داده و اخبار آنها را دنبال کرده و همواره پیگیر نتایج مسابقات آنان است .

نیما عالمیان
نیما عالمیان

خانواده

نیما از نوشاد کوچکتر است ، و این دو برادر مانند پدر و عموی خود در پینگ پنگ در سطح بالایی هستند ، پدر نیما به نام « رحمت » و عمویش به نام « نعت الله » در سال های دهه 60 پینگ پنگ بازی میکردند و در مسابقات دوبل آن زمان شرکت داشتند .

عموی نیما عالمیان
عموی نیما عالمیان

مقام قهرمانی

نیما در طی سالیانی که به این ورزش مشغول است قهرمانی های زیادی در همه مقاطع سنی پینگ پنگ کشور به دست آورده و در خارج از ایران هم در مسابقات فراوانی حضور داشته است .

قدردانی مسئولان بابل

در پی صعود تیم ملی پینگ پنگ به دسته یک جهان با حضور نیما و نوشاد عالمیان در شهر بابل مسئولان آن شهر با هدیه ی 100 هزار تومانی از این دو تشکر کردند .

ازدواج

وی میگوید در حال حاضر تصمیمی برای ازدواج نداشته و قصد دارد تنیس روی میز را به طور جدی پیگیری کند و همچنین می خواهد یک از بهترین های این رشته باشد و به ازدواج فکر نمیکند .

شروع فعالیت

نیما عالمیان در سال 79 ورزش پینگ پنگ را آغاز کرده و به گفته خودش در روز گاهی تا حدود هشت ساعت با پدر و برادر خود به تمرین میپرداخته او از داشتن برادری مانند نوشاد به عنوان شانس زندگی خود یاد می کند و میگوید او را الگوی خود قرار داده است .

تولد نیما عالمیان
تولد نیما عالمیان

بیوگرافی نیما عالمیان + حواشی و اینستاگرام

ورزش پینگ پنگ

نیما میگوید اگر کسی علاقه دارد در این رشته فعالیت داشته باشد بایستی به طور مستمر به تمرین پرداخته و با تکنیک های روز این ورزش آشنا شود تا بتواند به خوبی پیشرفت کند .

نیما عالمیان و نوشاد عالمیان
نیما عالمیان و نوشاد عالمیان

اینستاگرام نیما عالمیان

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 2

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir