بهزاد قدیانلو در روز اولین فروردین سال 1368 در تهران به دنیا آمده است وی لیسانس فیزیک از دانشگاه تهران داشته ، کمدین بوده و دارای یک خانواده پنج نفره می باشد .

بهزاد قدیانلو

نام نام خانوادگیبهزاد قدیانلو
تاریخ تولد1 فروردین 1368
محل تولدتهران
مدرک تحصیلیکارشناسی فیزیک
وضعیت تاهلمتاهل
بیوگرافی بهزاد قدیانلو و همسرش + حواشی و اینستاگرام

کودکی بهزاد قدیانلو
کودکی بهزاد قدیانلو
بهزاد قدیانلو کمدین
بهزاد قدیانلو کمدین

بیوگرافی بهزاد قدیانلو و همسرش + حواشی و اینستاگرام

ثروت ، شادی ، سلامتی

بهزاد اظهار میدارد همواره برای خود و دوستان و آدم های اطرافش این سه آرزو را داشته و تلاش خودش هم بر این است که به این سه مشخصه برسد .

مدرسه

او در دوران مدرسه مانند بسیاری از بازیگران در گروه نمایش بوده و با گذشت زمان و رفتن به دانشگاه در آنجا هم برنامه اجرا میکرده است .

جشنواره خوارزمی

بهزاد در سال 85 دستگاهی اختراع می کند می توانست رسم بیضی و سهمی و هذلولی را انجام دهد به نام دستگاه رسم مقاطع مخروطی و در جشنواره ثبت هم شده است و در مرحله کشوری از صعود باز مانده و مقامی نتوانست به دست بیاورد .

بهزاد قدیانلو
بهزاد قدیانلو

برنامه رامبد

بهزاد در دانشگاه با تشکیل یک گروه کمدی شروع به کار کرده و مدتی در کافه به اجرا میپرداختند تا این که یکی از دوستان وی ویدئویی از کار های او برای برنامه « خندوانه » میفرستد و بهزاد برای دادن تست دعوت می شود .

زندگی خصوص

بهزاد متاهل بوده و چند سال است ازدواج کرده است .

همسر بهزاد قدیانلو
همسر بهزاد قدیانلو
بهزاد قدیانلو و همسرش
بهزاد قدیانلو و همسرش

خنداننده شو

وی برای انجام تست به خندوانه میرود و در آنجا جزو بیست نفر قبول شده برای اجرا انتخاب می شود و در قرعه کشی در گروه رامبد قرار میگیرد ولی در مرحله دوم که رای گیری با آرای مردم بوده نمی تواند به مرحله بعدی صعود کند .

مهد کودک

وی با این که در رشته فیزیک تحصیل کرده ولی عنوان میدارد که تا کنون بیش از شش شغل عوض کرده ولی در حال حاضر به همراه همسر خود مدیر مهد کودکی به نام « یویو» در غرب شهر تهران می باشد .

بازیگری

کمال تبریزی یکی از داوران بخش تست برنامه خنداننده شو بوده و از همانجا با بهزاد آشنا شده و این آشنایی سبب می شود در فیلم سینمایی خودش به نام مارموز برای بازی از وی دعوت کند .

این فیلم در سال 1396 ساخته شده است .

آتیلا پسیانی

بهزاد قدیانلو پس از بازی در فیلم کمال تبریزی در کلاس های ورکشاپ آتیلا پسیانی شرکت می کند و سال بعد در مدرسه بازیگری که مدیریت آن را حسن معجونی به عهده داشته آموزش بازیگری میبیند .

بهزاد قدیانلو قانون مورفی
بهزاد قدیانلو قانون مورفی

بیوگرافی بهزاد قدیانلو و همسرش + حواشی و اینستاگرام

ورزش و موسیقی

بهزاد به مدت دو سال آموزش سنتور دیده زیر نظر استاد سیامک آقایی وی کوهنوردی را دوست داشته و برای ورزش به کوه میرود .

قدیانلو ورزش کیوکوشین هم انجام میدهد .

قانون مورفی

بهزاد همچنین در فیلم قانون مورفی رامبد جوان در یک سکانس آن بازی کرده است در سال 1396 و در فیلم دیگر آقای کمال تبریزی به نام ما همه با هم هستیم هم ایفای نقش کرده است .

قانون مورفی
قانون مورفی

اینستاگرام بهزاد قدیانلو


ترجمه کتاب

بهزاد قدیانلو استنداپ کمدین و هنرپیشه محبوب چند وقتی است که کتاب « جالب اینجاست که » را ترجمه کرده است. بدون شک جالب اینجاست که… شما را می خنداند و منبعی ضروری برای تمام کسانی است که سواد خواندن و نوشتن دارند و دوست دارند دیگران را سرکار بگذارند.

کتاب جالب اینجاست که
کتاب جالب اینجاست که

قرون وسطی

بهزاد قدیانلو در 24 تیر 1400 در مسابقه ادا بازی زمانی که برای اجرا ، یکی از پاکت کلمات را برداشت با یک اشتباه عجیب « قرون وسطی » را « قِرون وَسَطی » خواند و به همین دلیل یک امتیاز حساس را از دست داد.

منبع : سی بوک

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.8 تعداد آرا: 99

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir