بیوگرافی آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی در 10 اردیبهشت سال 1336 در شهر تهران به دنیا آمده است ، لیسانس بازیگری تئاتر و کارگردانی خود را از دانشگاه تهران سال 61 گرفته است .

نام نام خانوادگیآتیلا پسیانی
تاریخ تولد10 اردیبهشت 1336
محل تولدتهران
مدرک تحصیلیکارشناسی بازیگری
همسرفاطمه نقوی
فرزندانستاره پسیانی
خسرو پسیانی
بیوگرافی آتیلا پسیانی + حواشی و اینستاگرام

آتیلا پسر مرحوم جمیله شیخی بازیگر است که سال ها قبل فوت کرده است .او که در دوره نوجوانی با وجود مخالفت‌های سفت و سخت مادر ، وارد دنیای نمایش شد، در کنار فعالیت‌های جمعی همچون تئاتر و سینما و تلویزیون، فعالیت‌های انفرادی هم دارد مانند نقاشی و مجسمه‌سازی و تاکنون چند نمایشگاه در زمینه هنرهای تجسمی برپا کرده است. 

کودکی آتیلا پسیانی
کودکی آتیلا پسیانی

دیگر فعالیت های هنری

آتیلا پسیانی جدای از بازیگری سابقه ی دستیاری صحنه و لباس ، دستیاری کارگردان ، برنامه ریز ، کارگردانی و انتخاب بازیگر را در کارنامه هنری خود دارد .

خانواده

آتیلا تئاتر را در محضر استادان آن زمان آموخته است و قبل از انقلاب هم اداره تئاتر او را استخدام می کند ، وی در نمایش های مدرسه بازی میکرده و این بیشتر به دلیل والدین هنرمندش بوده که در این زمینه مشوق وی بودند .

وقتی بزرگ می شود و به دبیرستان میرود در آنجا در انجمن های ادبی و نمایشی شرکت میکرده است .

تاریخ تولد آتیلا پسیانی
تاریخ تولد آتیلا پسیانی

اعتماد به نفس

آتیلا فردی است با اعتماد به نفس بالا و دارای آرزو های بزرگ و دور نمایی که از زندگی اش متصور است باعث پیشرفت و ترقی وی در کار هایش شده است ، او از زندگی تکراری و روتین بیزار بوده و دلش می خواهد همیشه هیجان داشته باشد آدم مغروری است و می خواهد همگان بدانند که او انسان فوق العاده ای است .

محله برو بیا

پسیانی نخستین بار در برنامه « محله برو بیا » به تلویزیون راه یافت ، و اولین فیلم سینمایی خود را در سال 62 به نام « مرگ سفید » بازی کرد .

آتیلا پسیانی بازیگر
آتیلا پسیانی بازیگر

انجمن کودکان نقص ایمنی

این انجمن در نظر دارد آتیلا پسیانی را به عنوان سفیر خود در هفته جهانی نقص ایمنی معرفی کند .

زندگی شخصی

خانم فاطمه نقوی همسر آتیلا پسیانی می باشد ، آنها دو فرزند دختر و پسر به نام های ستاره و خسرو دارند که هر دو بازیگر هستند .

آتیلا پسیانی و دخترش
آتیلا پسیانی و دخترش

بیوگرافی آتیلا پسیانی + حواشی و اینستاگرام

انجمن بازیگران

وی برای چند دوره عضو شورای مرکزی انجمن بازیگران خانه سینما بوده است ، و علاوه بر آن برای چهار دوره هم از اعضای هیئت مدیره خانه تئاتر بوده است .

فاطمه نقوی

وی در سال 33 در تهران به دنیا آمده است ، لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از مدرسه عالی شمیران گرفته است ، فعالیت نمایشی خود را از سال 56 آغاز کرده ولی اولین حضورش در جلوی دوربین یکسال بعد در سال 57 بوده است با یک فیلم کوتاه به نام « سکوت و سلام » ، بازی او در سینما در سال 60 شروع می شود با فیلم « عفریت » ، از دیگر آثار سینمایی او می توان به لانتوری ، گنج ، نسل سوخته ، دایره و دوفیلم با یک بلیت اشاره کرد .

قد آتیلا پسیانی
قد آتیلا پسیانی

طراحی

می گوید شغل دومی داشته و طراحی داخلی انجام میدهد و می تواند قسمتی از نیاز های ملی خود را برآورده کرده ، آتیلا همچنین می گوید به دلیل داشتن شغل دوم برای امرار معاش مجبور به پذیرش هر کاری نیستم .

آتیلا پسیانی
آتیلا پسیانی

آرزو

آتیلا از جمله افرادی است که برای به دست آوردن آرزو های خود تلاش بسیاری کرده و تا آنها را به دست نیاورد از تلاش دست بر نمیدارد .

اینستاگرام آتیلا پسیانی


تئاتر آتیلا پسیانی
تئاتر آتیلا پسیانی

کرونا

«پزشک نیستم ولی در این مدت درباره کرونا جست‌وجوی بسیار کرده‌ام و اطمینان دارم این ویروس از بین نخواهد رفت بلکه به شریک زندگی انسان‌ها تبدیل خواهد شد و ما آدمیان با آن به یک همزیستی خواهیم رسید همچنانکه آنفولانزا هم همراه زندگی ما شده است.»

بیوگرافی میکائیل شهرستانی + حواشی و اینستاگرام

منبع : ایسنا

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.2 تعداد آرا: 5

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir