بهرنگ علوی در اول فروردین ماه سال 59 در شهر تهران به دنیا آمده است ، دیپلم نقشه کشی داشته و با شرکت در کلاس بازیگری کار خود را شروع کرده و بازی او در سریال هشت و نیم دقیقه موجب مشهور شدنش می شود .

بیوگرافی بهرنگ علوی

نام نام خانوادگیبهرنگ علوی
تاریخ تولد1 فروردین 1359
محل تولدتهران
مدرک تحصیلیدیپلم نقشه کشی
وضعیت تاهلمجرد
بیوگرافی بهرنگ علوی + حواشی و اینستاگرام

کودکی بهرنگ علوی
کودکی بهرنگ علوی

روزنامه صبح نو

روزنامه صبح نو مینویسد که با درخواست از بهرنگ برای مصاحبه در سال 1395 او شرط هایی برای این کار عنوان کرده که برای بازیگری در حد و اندازه او خیلی زود بوده است و مانده تا او بازیگری شود که برای رسانه ها تعین تکلیف کند ، از شروط بهرنگ برای مصاحبه یکی این بوده که بایستی بالای 4000 کلمه باشد و دوم این که عکسش روی جلد بوده و درج کارنامه بازیگری وی از جمله شروط بهرنگ علوی برای مصاحبه با این روزنامه بوده است .

بهرنگ علوی
بهرنگ علوی

خانواده

او تک فرزند بوده ، مادرش مدیر شرکت مخابرات و پدر هم بازنشسته آموزش و پرورش می باشد .

مکتب بهیسم

او خود را مبتکر مکتب بهیسم یا همان فرهنگ شاد زیستن میداند ، تیم مورد علاقه اش یوونتوس است و در ورزش بیلیارد، یوگا ، شنا و اتومبیل رانی حرفه ای می باشد .

دست فرمون

شنبه ۷ دی ماه سال 1398 بهرنگ علوی مهمان برنامه «دست فرمون» بود توانست یکی از بهترین رکورد های این برنامه را به نام خود ثبت کرد .

بهرنگ علوی کیست ؟
بهرنگ علوی کیست ؟

آغاز فعالیت

بازی در نمایش را از مدرسه آغاز کرده و در سن نوجوانی مقام بهترین بازیگر مدارس تهران را به دست می آورد ، وقتی یازده ساله بوده در نمایش آدمک چوبی بازی میکند .

من دوران کلاس‌های بازیگری را هم سپری کردم و اولین کار تصویری من با فیلم عیار۱۴ بود که دو سکانس بازی داشتم و سعی کردم اعتمادشان را جذب کنم و در فیلم بعدی به نام دربند بازی کردم.

من بعد از فیلم دربند که نقش یک بنگاهی را داشتم، ۱۲ فیلمنامه به من پیشنهاد شد که بیشتر همان بنگاهی را می‌خواستند! قبول نکردم تا اینکه فیلم مرگ ماهی را بازی کردم.

فعالیت در حوزه های دیگر

بهرنگ علاوه بر بازیگری طراحی لباس ، مدل ، عکاس و کار نویسندگی هم انجام میدهد و جدا از این ها به عنوان سفیر حمایت از کودکان کار و زنان بی سرپرست هم فعال بوده است و در کار های خیریه همچون بازار و گالری های خیریه هم شرکت میکند .

آموزشگاه کارنامه

بهرنگ پس از اینکه دیپلم میگیرد ، بنا به علاقه ای که به بازیگری داشته در آموزشگاه کارنامه ثبت نام کرده و زیر نظر استادانی چون محمد رحمانیان ، رویا تیموریان ، حبیب رضایی ، آتیلا پسیانی و پرویز پرستویی آموزش بازیگری میبیند .

تاریخ تولد بهرنگ علوی
تاریخ تولد بهرنگ علوی

آثار بازیگر

بهرنگ عقیده دارد که بایستی توسط کارهایش و نقش هایی که بازی می کند معروف شود برخلاف بعضی از بازیگران که می خواهند ابتدا خودشان مشهور شده و پس از آن کار هایشان ، او می گوید بایستی کارگردان کار به او اعتماد داشته و نقش های مختلف به وی پیشنهاد شود .

بازی در سینما

او در فیلم عیار 14 یک سکانس بازی کرده است که باعث درخشش می شود ، این فیلم در سال 1386 ساخته شده است ، دو سال بعد در سریال نرده بام آسمان بازی کرده و بدین گونه وارد تلویزیون می شود اما قبل از این دو کار چند فیلم کوتاه بازی کرده و در برنامه ی دوربین مخفی ساخته امیر حسین قهرایی هم تجربه بازی دارد .

بهرنگ علوی و حامد بهداد
بهرنگ علوی و حامد بهداد

زندگی شخصی

میگوید اگر زندگی عادی داشتم و کاری آزاد به احتمال زیاد قبل از 40 سالگی متاهل شده و فرزند هم داشتم ولی من هدف های دیگری دارم و به همین دلیل ازدواج را به تاخیر انداخته ام .

معروف شدن

بهرنگ در کنار بازیگرانی چون : پگاه آهنگرانی و نازنین بیاتی در سال 1391 در فیلم « دربند » بازی میکند ، سپس او بعد از بازی در پنجمین سریال خود در سال 1395 با سریال هشت و نیم دقیقه معروف می شود .

اینستاگرام بهرنگ علوی

بهرنگ علوی یکی از فعال ترین سلبریتی ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام می‌باشد ، برای مشاهده صفحه وی بر روی لینک زیر کلیک کنید :

https://www.instagram.com/behrangalavi_official


بیوگرافی بهرنگ علوی + حواشی و اینستاگرام

گیج گاه

فیلم «گیج‌گاه» نخستین ساخته عادل تبریزی با بازی سروش صحت و بهرنگ علوی و با معرفی بازیگر نوجوان علی راد و علی باغفر بساخته شده است . .فیلمنامه «گیج‌گاه» براساس ایده‌ای از عادل تبریزی به طور مشترک توسط ارسلان امیری و تبریزی به نگارش در آمده است.

انتخاب تلویزیون

برای فیلم سد معبر یک ماه تمرین کردیم و شب کلید خوردن سریال بین این فیلم و سریال هشت و نیم باید انتخاب می‌کردم. بعضی از دوستان گفتند که این کار را انجام ندهم شاید تلویزیون من را از سینما دور کند، اما من این ریسک را کردم و سرغ سریال رفتم.

چراکه نیاز ما به عنوان بازیگر این است که مردم هم من را بیشتر بشناسند. نقشم در این سریال خاکستری بود و کار با استقبال خوبی مواجه شد. به شخصه آن روز‌ها که ما عاشق سینما شدیم سینما قهرمان داشت. الان در فیلمنامه قهرمان نیست و اگر بخواهم صادقانه بگویم نقش‌های مثبت را لوس می‌نویسند!

تلاش برای گرفتن نقش علی سنتوری

در دوران هنرجویی یک کلاس بازیگری با پارسا پیروزفر داشتیم که گزینه اصلی نقش علی سنتوری بودند، اما به دلیل قراردادی که پیروزفر که سر فیلم دیگری داشت، در این اثر سینمایی بازی نکرد.

هم آدم ماجرا جویی بودم. برای گرفتن نقش از در بیرونم می‌کردند و از پنجره مجدد می‎‌آمدم! آویزان نبودم بلکه می‌گفتم همه تست می‌دهند من هم حق دارم تست بدهم. آن روز‌ها از پارسا پیروزفر شنیدم که قرار است نقش جدیدی برای علی سنتوری انتخاب کنند. یک ماه تمام زندگی ام را گذاشتم پای نقشی که معتاد است و درگیری‌های خاص خود را دارد.

تمرین می‌کردم تا اینکه یک روز به همراه یکی از دوستانم جلوی دفتر مهرجویی رفتم. هماهنگ کرده بودیم که با موتور جلوی ماشین زمین بخوریم. دوستم علاقه‌ای به بازیگری نداشت، اما برای من زمین خورد. به او گفتم اگر به جایی برسم حتما اسمت را می‌گویم. حالا دیدی گفتم .

بعد از خوردن زمین داد و بیداد می‌کردیم و ماجرا شروع شد. مهرجویی از من خواست که درمانگاه بروم، اما گفتم ما از آن آدم‌ها نیستیم. به دفترشان رفتیم و درباره کار و زندگی صحبت کردیم، اما من صحبتی نکردم. دفعه بعد خواستم که با فرمت اتو کشیده می‌خواستم به دفتر بروم و پیشنهاد بازی در سنتوری را به اقای مهرجویی بدهم، اما خبر آمد که بهرام رادان را انتخاب کردند!

دورهمی

بهرنگ علوی در اردیبهشت 1399 مهمان برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری بود اما این برنامه اسفند 1399 از شبکه نسیم پخش شد .

بهرنگ علوی برنامه دورهمی
بهرنگ علوی برنامه دورهمی
بهرنگ علوی و علی انصاریان
بهرنگ علوی و علی انصاریان

بیوگرافی ندا قاسمی + حواشی و اینستاگرام

منبع : ایسنا باشگاه خبرنگاران جوان

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.8 تعداد آرا: 45

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir