رضا جاودانی

رضا جاودانی در روز 29 مهر ماه سال 48 در شهر مشهد مقدس به دنیا آمده است ، وی فوق لیسانس رشته حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه تهران داشته و در یک خانواده سه نفره زندگی کرده است .

نام نام خانوادگیرضا جاودانی
تاریخ تولد29 مهر 1348
محل تولدمشهد مقدس
مدرک تحصیلیکارشناسی ارشد حقوق
همسرمهشید سالاری
فرزندشروین
مشخصات رضا جاودانی

پدر وی از تهیه کنندگان ، رادیو و تلویزیون مشهد بوده و فوت کرده است و مادرش هم در قسمت خبر صدا و سیما مشغول به کار بوده و هم اینک بازنشسته می شود.

عکس قدیمی رضا جاودانی
عکس قدیمی رضا جاودانی

نکات اخلاقی

از خصوصیات اخلاقی جاودانی میتوان به احترام به مهمان برنامه و همچنین مخاطبان و مدیریت درست برنامه اش اشاره کرد .

رضا جاودانی مجری ورزشی
رضا جاودانی مجری ورزشی

آغاز به کار

جاودانی میگوید به خاطر این که پدرم دوستان زیادی در صدا و سیمای مشهد داشت در بخش ورزشی تست داده و در سال 68 قبول شدم و مشغول به کار در صدا و سیمای مشهد تا سال 76 بوده ام .

تیم فوتبال

او میگوید در میان تیم های اروپایی طرفدار لیورپول بوده و از میان تیم های ملی تیم ملی آلمان را دوست دارد ، وی همچنین می گوید بخاطر این که عده ای ناراحت نشوند به مخاطب برنامه هیچگاه نگفته ام طرفدار چه تیمی در ایران هستم و هر وقت پرسش پیش آید میگویم تیم ابومسلم مشهد که تیم شهر خودم است .

بیوگرافی رضا جاودانی و همسرش + حواشی و اینستاگرام

مهاجرت به تهران

رضا جاودانی بعد از قبولی در دوره فوق لیسانس در رشته حقوق به تهران می آید و در سال 76 کار خود را در شبکه سه صدا و سیما آغاز می کند و نام اولین برنامه وی جنگ ورزش بوده است .

توبیخ

وی میگوید به دلیل صحبت هایم در صدا و سیما چندین بار تذکر گرفته ام و زمانی که برنامه دایره طلایی را اجرا میکردم به سبب یک بحثی مدتی محروم شدم .

ازدواج

جاودانی در سال 78 ازدواج و نام همسر وی مهشید سالاری می باشد ، همسرش دارای مدرک فوق لیسانس مدرم شناسی می باشد و همچنین عضو هیئت علمی دانشگاه هم هست .

فرزند و همسر رضا جاودانی
فرزند و همسر رضا جاودانی

یک فرزند پسر به نام « شروین » دارند که بیست و یک ساله است ایشان مدرس دانشگاه آزاد رودهن هم هستند .

وکیل دادگستری

وی میگوید در سال 83 در کانون وکلا قبول شدم و یکسال بعد پروانه وکالت گرفته و کار خود را شروع کردم و هم اکنون هم دفتر وکالت دارم .

بیوگرافی رضا جاودانی و همسرش + حواشی و اینستاگرام

علاقه ی شروین به تنیس

فرزندشان شروین میگوید بازی فوتبال را به اندازه آنکه پلی استیشن بازی کند دوست دارد ، میگوید خودم به ورزش تنیس علاقه دارم زیرا ورزش سنگینی می باشد و در مورد طرفداری از تیم فوتبال طرفدار تیم ملی برزیل هستم و دوست دارم قهرمان شود و این بخاطر کری خوانی با بابا است .

بیوگرافی عباس قانع + حواشی و اینستاگرام

بیوگرافی رضا رشیدپور و همسرش + حواشی و اینستاگرام

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.4 تعداد آرا: 13

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir