بیوگرافی مرجان شیرمحمدی

مرجان شیرمحمدی در روز 22 آذر ماه سال 52 در شهر تهران به دنیا آمده است ، کار هنری خود را از نقاشی آغاز میکند و پس از آن به سمت بازیگری میرود و در ادامه نویسندگی هم در کارنامه خود دارد. ( بیوگرافی مرجان شیر محمدی و همسرانش + اینستاگرام )

نام نام خانوادگیمرجان شیرمحمدی
Marjan Shirmohammadi
تاریخ تولد22 آذر 1352
March 24, 1973
محل تولدتهران
همسران همسر اول ( طلاق )
همسر دوم ( بهروز افخمی )
فرزندان ماکان ( از همسر اول )
آهیل ( از همسر دوم )
بیوگرافی مرجان شیر محمدی و همسرانش + اینستاگرام

عکس مرجان شیرمحمدی
عکس مرجان شیرمحمدی

مرجان شیرمحمدی گویندگی
مرجان شیرمحمدی گویندگی

بیوگرافی مرجان شیر محمدی و همسرانش + حواشی و اینستاگرام

شادمهر عقیلی

شیرمحمدی با شادمهر عقیلی در فیلم پر پرواز همبازی میشود ، این فیلم در سال 79 ساخته شده است و داستان آن در مورد خواننده ای است که برای مجوز آهنگ هایش به دردسر می افتد .

کتاب هایش ایده ای برای فیلم سازی

دو فیلم سینمایی به نام های « آذر ، شهدخت ، پرویز و دیگرا ن» سال 95 و « دیشب باباتو دیدم آیدا » سال 83 از کتاب های خانم شیر محمدی ساخته شده اند .

مرجان شیرمحمدی عکس
مرجان شیرمحمدی عکس

بیوگرافی مرجان شیر محمدی و همسرانش + اینستاگرام

نقاشی

وی دوره ی نقاشی خود را در سال 65 و ظرف شش سال در کلاس نقاشی آیدین آغداشلو میگذراند .

نویسندگی

وی اظهار میدارد با وجود تمام کار هایی که تا به حال انجام داده خود را بیش از هر چیز نویسنده میداند زیرا به نویسندگی علاقه زیادی داشته و می گوید در این کار اختیار همه چیز در دست خود نویسنده است ولی در بازیگری بایستی معطل بمانی تا انتخاب شوی .

بازیگری مرجان شیرمحمدی

شیرمحمدی بعد از اتمام دوره نقاشی در سال 74 در کلاس های آزاد به آموختن بازیگری می پردازد ، و بعد از آن به مدرسه تئاتر حمید سمندریان رفته و علاوه بر بازیگری دوره فیلم نامه نویسی را هم پشت سر میگذراد .

مرجان شیرمحمدی
مرجان شیرمحمدی

موسیقی سنتی

میگوید به موسیقی سنتی ایرانی علاقه چندانی ندارد زیرا برایش مانند آه و زاری است و او هیچوقت ناله کردن را دوست ندارد .

حضور در جلوی دوربین

مرجان شیرمحمدی به عنوان اولین کار خود در جلوی دوربین در سریال خانه به خانه که کارگردانی آن را کیانوش عیاری در سال 75 به عهده داشته بازی میکند ، و یکسال بعد نخستین فیلم سینمایی خود به اسم « مرسدس » را بازی کرده است .

مرجان شیرمحمدی کیست ؟
مرجان شیرمحمدی کیست ؟

بیوگرافی مرجان شیر محمدی و همسرانش + حواشی و اینستاگرام

طراحی لباس

وی مسئولیت طراحی صحنه و لباس فیلم پسر تهرانی در سال 88 را به عهده داشته است ، همچنین در چندین فیلم بهروز افخمی هم طراح صحنه بوده است .

تاریخ تولد مرجان شیرمحمدی
مرجان شیرمحمدی

کتاب

اولین کتاب چاپ شده شیرمحمدی در سال 80 با نام « بعد از آن شب » است و با انتشار آن جایزه بهترین کتاب سال بنیاد هوشینگ گلشیری را کسب کرد .

زندگی شخصی

خانم شیرمحمدی دوبار ازدواج کرده است که از اولین ازدواج دارای یک فرزند پسر می باشد که پس از مدتی به متارکه ختم می شود ، اسم پسرشان ماکان است ، ایشان در سال 83 برای فیلم فرزند صبح تست میدهد و در جریان آن با بهروز افخمی آشنا می شود و این دو پس از گذشت مدتی ازدواج میکنند ، فاصله سنی آنها 17 سال است و یک پسر دارند که در کانادا زندگی میکند به نام آهیل .

بهروز افخمی و مرجان شیرمحمدی
بهروز افخمی و مرجان شیرمحمدی
مرجان شیرمحمدی و همسرش
مرجان شیرمحمدی و همسرش

آهیل افخمی

پسر مرجان شیر محمدی
پسر مرجان شیر محمدی
مرجان شیرمحمدی و پسرش
مرجان شیرمحمدی و پسرش

بیوگرافی مرجان شیرمحمدی

اینستاگرام مرجان شیر محمدی

marjanshirmohamadi


مرجان شیرمحمدی اینستاگرام
مرجان شیرمحمدی اینستاگرام

مهناز افشار و خاشقچی

مرجان شیرمحمدی در یک پست اینستاگرام نوشت :

دیشب جمال خاشقجی آمد به خوابم. هم خوشحال شدم، چون می‌تونستم ازش یک سوالاتی بکنم که از وقتی خبر مُثله‌ شدنش را شنیدم توی جانم افتاد و هم متعجب که به‌به “روزگاری شد و کس مرد ره عشق ندید” حالا ببین که آمده به خوابم.

گفتم جمال‌ جان چشممان به جمال شما روشن.

گفت ناراحتم مرجان.

گفتم چرا؟

گفت این چه وضعی‌یه؟

گفتم چه وضعی؟

گفت اینکه آدم‌هایی پیدا می‌شن که از قاتلین جمال خاشقجی پول می‌گیرن و بعدش میرن بالای سن، دم از صلح و دوستی می‌زنن، تازه بخاطر این صلح مادرمُرده اشک هم می‌ریزن. هیچی دیگه تا آمدم به خودم بجنبم و بپرسم درباره‌ی کیا داری حرف می‌زنی، جمال‌جان جمالشو ازم دریغ کرد و رفت که رفت و سوال‌های من رو هم بی‌جواب گذاشت.

مثل هزارتا سوالی که این روزها ذهنمو رها نمی‌کنه. حالا یک خواهش دارم از روزنامه‌ی کیهان که خواب منو جایی نقل نکنه و بخواد منو ببره زیر بلیت خودش که من زیر بلیت احدی نیستم. فقط این خواب اون‌قدر بامزه بود که خواستم با بقیه درمیون بذارم. 

#قاتلین#جمال_خاشقجی#آزادگی#کودکان_یمن#پول_بن_سلمان_را_با_دهان_بسته_بخورید


مرجان شیرمحمدی instagram
مرجان شیرمحمدی instagram

بیوگرافی مرجان شیرمحمدی

کتاب خانه لهستانی ها

داستان این رمان درباره تعدادی انسان است که ساکن خانه‌ای در جنوب تهران هستند. این خانه، یک خانه قدیمی و بازمانده از سال‌های دور است. بستر زمانی «خانه لهستانی‌ها» دوران حکومت پهلوی دوم است و قصه، درباره آدم‌ها و رازهایی است که هرکدام در سینه دارند. هرکسی در خانه لهستانی‌ها، اتاقی اجاره‌ای دارد و عنصر نداری با گذشته‌اش گره خورده است. نداری و فقر موجب رقم خوردن اتفاقات ناخوشایند و بدی بین این آدم‌ها می‌شود…

مرجان شیرمحمدی بازیگر سینما و تلویزیون و نویسنده آثار داستانی است. مجموعه داستان‌های «بعد از آن شب» و «یک جای امن» تجربیات او در حوزه داستان کوتاه و کتاب‌های «خانه لهستانی‌ها» و «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» هم رمان‌هایی هستند که در کارنامه دارد.

بهروز افخمی همسر این نویسنده در سال ۹۳ فیلمی سینمایی با اقتباس از رمان «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» با همین نام ساخت و حالا رمان «خانه لهستانی‌ها» هم به افخمی تقدیم شده است.

فروغ در سریال زمین گرم

مرجان شیرمحمدی در سریال زمین گرم به کارگردانی و نویسندگی سعید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی نقش « فروغ » همسر اصلان را بازی کرده است . 

سایر بازیگران سریال زمین گرم : کامران تفتی ، نادر فلاح ، علیرضا آرا ، مجید واشقانی ، ندا عقیقی ، دنیا مدنی و…

شلوار مرجان شیرمحمدی

خانم شیرمحمدی در بسیاری از عکس هایی که از ایشان منتشر شده است از شلوار لی استفاده کرده اند .

شلوار مرجان شیرمحمدی
شلوار مرجان شیرمحمدی

منبع : مهر

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.4 تعداد آرا: 69

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir