دنیا مدنی 13 تیر ماه سال 69 در تهران به دنیا آمده است ، لیسانس طراحی لباس خود را از کشور مالزی گرفته است زمانی دستیار طراح لباس در سینما بوده و اینک بازیگری و طراحی لباس انجام میدهد . ( بیوگرافی دنیا مدنی + حواشی و اینستاگرام )

بیوگرافی دنیا مدنی

نام نام خانوادگی:دنیا مدنی
Donya Madani
تاریخ تولد:13 تیر 1369
July 4, 1990
سن دنیا مدنی:33 سال و 9 ماه
محل تولد:تهران
وضعیت تاهل:مجرد
مدرک تحصیلی:کارشناسی طراحی لباس
بیوگرافی دنیا مدنی + حواشی و اینستاگرام

کودکی دنیا مدنی
کودکی دنیا مدنی

قضاوت های مردم

مدنی در خصوص قضاوت ‌های مردم به دلیل حرفه پدر و مادرش توضیح داد :

برای من هم این قضاوت‌ها بوده و هست. مدت هاست که تصمیم گرفتم آن را به زمان واگذار کنم. زمان خیلی مسائل را حل می‌کند. اگر در این حرفه ماندگار شدم و توانستم درصدی به آن چیزی که خانم تیموریان در بازیگری رسیدند، برسم، خودش ثابت کننده است که چقدر در این حرفه، تخصص دارم. باشگاه خبرنگاران

رهایم نکن

دنیا مدنی در سریال مناسبتی ماه رمضان سال 1397 به نام « رهایم نکن » که از شبکه سه سیما پخش شد بازی کرده که این حضور موجب شهرت او می شود .

بازیگران سریال رهایم نکن : امین تارخ ، فریبا متخصص ، علیرضا استادی ، نیما شعبان نژاد ، مانی رحمانی و…

والدین

دنیا مدنی فرزند کوچک خانم رویا تیموریان از ازدواج اولشان با آقای میر ولی الله مدنی است ، در حال حاضر آقای مسعود رایگان همسر خانم تیموریان هستند و این دو در سال 1382 با یکدیگر ازدواج کرده اند .

دنیا یک خواهر به نام درنا داشته ، که با وی تنی است همچنین نیما طباطبایی پسر خاله ی او بوده که کارگردانی میکرده و به علت بیماری تومور مغزی فوت کرده است .

دنیا مدنی و پدرش
دنیا مدنی و پدرش
دنیا مدنی و مادرش
دنیا مدنی و مادرش

علیرضا کمالی و دنیا مدنی

چندی قبل با منتشر شدن عکس دنیا مدنی و علیرضا کمالی خبر ازدواج این دو در فضای مجازی پخش می شود ، ولی بلافاصله از طرف ایشان تکذیب شده و معلوم می شود که این تنها یک شایعه بوده است ، دنیا ازدواج نکرده است و مجرد است .

علیرضا کمالی
علیرضا کمالی

طراحی

او پیش از آنکه برای تحصیل به مالزی برود کار خود را با کمک طراحی و دستیاری صحنه برای آتوسا قلم فرسایی شروع میکند .

گالری دنیا مدنی

دنیا در مجموعه ونک پارک که یکی از پاساژ های قدیمی تهران است ، مدیریت یک گالری طراحی و فروش لباس به اسم دنیا گالری را به عهده دارد .

ویکی پدیا دنیا مدنی
دنیا مدنی

بازی

او برای اولین بار در سریالی به کارگردانی ، منوچهر هادی به نام « زندگی جای دیگری است » در سال 1391 بازی میکند و طراح لباس این سریال هم بوده است .

دنیا مدنی در ورزشگاه
دنیا مدنی در ورزشگاه

سینما

دنیا مدنی اولین بازی سینمایی خود را با فیلمی از آقای پژمان تیمورتاش به اسم مفت اباد انجام داده است ، و میگوید وقتی برای بار اول فیلم را در سینما دیدم دست خواهرم را گرفته بودم و قلبم تند میزد .

ازواج دنیا مدنی

دنیا مدنی در مورد ازدواج گفته است : اگر پیش بیاید حتما ازدواج می‌کنم. ازدواج حسی است که بین دو نفر اتفاق می‌افتد. تکیه گاه بودن و مسئولیت پذیر بودن طرف مقابل برای من خیلی مهم است.

اینستاگرام دنیا مدنی

https://www.instagram.com/doniamadaniii/


اینستاگرام دنیا مدنی
اینستاگرام دنیا مدنی

سلفی های دنیا مدنی

عکس دنیا مدنی
عکس دنیا مدنی
سلفی دنیا مدنی
سلفی دنیا مدنی
دنیا مدنی کیست ؟
دنیا مدنی کیست ؟
دنیا مدنی
دنیا مدنی

دنیا مدنی در برنامه دورهمی

دنیا مدنی به همراه مادرش « رویا تیموریان » در تاریخ 30 بهمن 1399 مهمان برنامه دورهمی با اجرا مهران مدیری بود و در جایی از برنامه گفت :

ما خیلی زود خودمان را باور می‌کنیم و این باور پویایی را از ما می‌گیرد. یکی از دلایلی که باعث شد در دوران بازیگری خانم تیموریان هنرمندان درخشانی به این عرصه وارد شوند، این بود که آن ها فکر می‌کردند، راه باز و بی انتها است. به همین دلیل پویا بودند و نیاز به تجربیات جدید داشتند.

blank
دنیا مدنی در برنامه دورهمی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.6 تعداد آرا: 556

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir