بیوگرافی گیتی خامنه

گیتی خامنه در سال 43 متولد شده است ، لیسانس هنر با گرایش کارگردانی داشته و فوق لیسانس تهیه کنندگی و ادبیات نمایشی و روانشناسی خود را از دانشگاه نورتریج کالیفرنیا گرفته است و سال ها در امریکا زندگی کرده است . ( بیوگرافی گیتی خامنه + حواشی و اینستاگرام )

نام نام خانوادگیگیتی خامنه
تاریخ تولد1343
محل تولدتهران
وضعیت تاهلمتاهل
مدرک تحصیلیکارشناسی هنر
کارشناسی ارشد تهیه کنندگی
بیوگرافی گیتی خامنه + حواشی و اینستاگرام

گیتی خامنه کیست ؟
گیتی خامنه کیست ؟

نویسنده

او داستان کوتاه ، شعر و مقاله در حوزه کودک و بزرگسال در نشریات ادبی مینویسد و عضو انجمن شاعران حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی بوده است .

خانواده

او از خانواده و دوران کودکی خود به خوبی یادکرده و پدر و مادری معتقد و با اخلاق داشته است می گوید از یک طبقه متوسط بوده و یک برادر کوچکتر از خودش دارد .

رژیم

او اظهار میدارد چون به طور دائم ورزش میکنم هیچگاه رژیم نگرفته ام و چند سالی است به علت شلوغی استخر ها کمتر به ورزش شنا میپردازم .

اجرا

مرحوم هاشم محمد زاده در سال 58 به مدرسه آنها رفته و او را برای کار اجرا انتخاب میکند و به گفته ی وی مسیر زندگی اش به این سمت میرود و متوجه می شود که با این کار می تواند تغییر ی حتی کوچک در زندگی دیگران به وجود بیاورد .

زندگی شخصی

هنوز چیزی در مورد زندگی شخصی خانم خامنه منتشر نشده و هیچگاه در مورد آن صحبت نکرده است .

گیتی خامنه و همسرش
گیتی خامنه و همسرش

حضور در فعالیت های دیگر

گیته خامنه همکاری هایی با حوزه هنری ارشاد در ارتباط با انتخاب فیلم برای کودکان و بازبینی آن را به عهده داشته و دستیار کارگردان در بعضی از فیلم ها بوده است .

او خود نیز پس از گرفتن لیسانس یک فیلم در مورد کودک ساخته است .

مهاجرت

خامنه در سال 1373 برای تحصیل به امریکا رفته و از دانشگاه نورتریج فارغ التحصیل شده ، در یک دوره فشرده تهیه کنندگی انیمیشن از دانشگاه ucla شرکت داشته است .

او برای سه سال در دوره های روانشناسی بهزیستی بورلی هیلز مشغول به کار بوده و مدیر برنامه ریزی مرکز اسلامی فرهنگی شمال کالیفرنا و اکلند بوده است علاوه بر این به تدریس تئاتر به زبان فارسی برای کودکان و نوجوانان ایرانی و امریکایی در موسسه غیر انتفاعی فرهنگی اشتغال داشته است او پس از 15 سال در سال 1389 به ایران بر میگردد و کار خود را با شورای بررسی فیلمنامه های کودک و نوجوان در بنیاد فارابی شروع میکند .

گیتی خامنه مجری برنامه شبکه دو هم بوده ، ایشان در سال 1395 بازنشسته می شود .

گیتی خامنه و الهه رضایی
گیتی خامنه و الهه رضایی

مجری کودک

کودکان دهه شصتی از او خاطرات فراوانی داشته و بسیاری از کارتون های مورد علاقه ی خود را از برنامه ی او دیده اند ، گیتی خامنه از سال 58 تا نیمه دهه 70 به صورت یک روز درمیان در برنامه کودک تلویزیون مجری بوده است .

اینستاگرام گیتی خامنه


گیتی خامنه مجری
گیتی خامنه مجری

آرزوی گیتی خامنه

کاش بشود شهری امن برای کودکان ساخت، شهری که دوستش داشته باشند و به آن اطمینان کنند.

فعالیت در امریکا

روزهای تعطیل ،به بچه هایی که دوزبانه بودند،زبان و هنر تدریس می کردم.چون رشته ی تحصیلی خودم درام و هنر بود.البته فوکوس کارم روی تئاتر بود.برای اینکه لیسانسم را در تلویزیون با گرایش کارگردانی گرفتم و علاقه ام هم همیشه کودک بود،اینجا هم روی تئاتر کار کردم تا آگاهی از هنرهای تلفیقی داتشه باشم.چون عملا اگر بخواهی کار تلویزیونی بکنی،باید با تئاتر آشنا باشی.آنجا مقدار زیادی با تئاتر کودک و تئاتر سنتی آشنا شدم و روزهای تعطیل به بچه ها تئاتر و فارسی درس می دادم و برای مناسبت های فرهنگی هم تئاتر کار می کردم.

علاوه آن من در مدرسه ای «کمپر سوپروایزر»بودم که معنایش نزدیک به ناظم خودمان است،منتهی محدوده ای که ما با بچه ها داشتیم،کاملا متفاوت با ناظم بود،رابطه ای کاملا دوستانه و مطلوب برای هر دو طرف.

جورج فلوید

به عقیده من در جریان های اخیر آمریکا، جورج فلوید بهانه ای برای رساندن صدای جماعتی که شعارهای روی دیوار رودیو درایو و بورلی هیلز پیام اصلی شان بود و کشته شدن یک رنگین پوست بهانه و فرصتی برای ابراز آن به وجود آورد؛

این اتفاقات بیانگر این نکته است که همه ملت ها از تبعات زندگی در جامعه ای ماتریالیست و ماده گرا با برخورداری تعدادی اندک از غالب مواهب، خسته اند. همین مساله کافی است  تا با ساخت برنامه های اقتصاد محور مانند مستند مسابقه «خانه ما»، بر ضرورت بیان و بازتعریف مدیریت اقتصادی از جمع کوچک خانواده تا دهکده جهانی تأکید شود و می تواند تبدیل به جریانی شود که به سادگی و با چنین مشی و شیوه ای در هر کجای جهان شکل بگیرد.

بیوگرافی لعیا انوری + تصاویر و آدرس اینستاگرام

منبع : برنافارس

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.5 تعداد آرا: 66

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir