حمید محمدی در روز دوازدهم بهمن ماه سال 1362 در شهر کرج به دنیا آمده است وی لیسانس مکانیک داشته و معلم زبان بوده و گویندگی خبر هم انجام داده است که این گویندگی بیشتر خبر ورزشی بوده است .

بیوگرافی حمید محمدی

نام نام خانوادگیحمید محمدی
تاریخ تولد5 بهمن 1362
محل تولدکرج – البرز
مدرک تحصیلیکارشناسی مکانیک
همسرمریم ولدی
فرزندیک فرزند دختر

جوانی حمید محمدی
جوانی حمید محمدی

کتاب خوانی

به مطالعه کتاب علاقه وافری داشته و در زمان گذشته بیشتر کتاب های علمی می خوانده است ، و همچنین مجله رشد را مطالعه میکرده است .

محمدی پس از دبیرستان به کتاب هایی در زمینه ادبیات داستانی علاقه پیدا می کند و به گفته خودش هر گاه به نمایشگاه کتاب برود کلی کتاب خریداری خواهد کرد .

حمید محمدی کیست ؟
حمید محمدی کیست ؟

بیوگرافی حمید محمدی و همسرش + حواشی و اینستاگرام

خانواده

حمید محمدی از طرف پدر و مادر اصالت یزدی دارد ، پدر وی در تیم استقلال بازی میکرده است و میگوید بدون دلیل و فقط به دلیل کوری خوانی هوادار تیم پرسپولیس می شود و همین موجب علاقه وی به ورزش فوتبال شده است .

بازیگری

میگوید در دوران کودکی علاقه زیادی به خوانندگی و بازیگری داشته ولی پس از گذشت زمان متوجه می شود در این زمینه استعداد نداشته و مجری می شود .

رشته مکانیک

میگوید در زمان قبولی داشگاه رشته مکانیک را انتخاب کرده است و در شهر شاهرود هم پذیرفته می شود علاوه بر آن در دانشگاه آزاد شهر کرج هم با رتبه سیزدهم قبول شده و در نهایت در کرج به تحصیل میپردازد .

زندگی شخصی

حمید متاهل بوده و چند سال است که ازدواج کرده است ، همسر وی همسایه شان بوده که به شکل سنتی این وصلت شکل میگیرد .

همسر ایشان خانم مریم ولدی می باشد و صاحب یک فرزند دختر هستند .

حمید محمدی و همسرش و دخترش
حمید محمدی و همسرش و دخترش

بیوگرافی حمید محمدی و همسرش + حواشی و اینستاگرام

اینستاگرام حمید محمدی

رادیو

وی در سال 1382 به دانشگاه میرود و چون می خواهد خودش شهریه دانشگاه را پرداخت کند به همین علت به رادیو کرج میرود و تست گویندگی میدهد .

حمید محمدی مجری ورزشی
حمید محمدی مجری ورزشی

برنامه نود

در سال 1385 مزدک میرزایی برای گزارش بازی های آسیایی به خارج از کشور اعزام می شود و در همان زمان عادل فردوسی پور برای گویندگی آیتم های برنامه نود از محمدی دعوت می کند ، وی در برنامه فوتبال 120 فصل اول و دوم آن در شبکه ورزش مجری بوده ولی در حال حاضر بیشتر خبر ورزشی شبکه سه را بر عهده دارد .

پس از کنار گذاشته شدن عادل فردوسی پور از برنامه نود اجرای برنامه فوتبال 120 را به حمید محمدی سپردند و مجدد او مجری این برنامه شد .

مجری فوتبال 120
مجری فوتبال 120

تلویزیون

یک سال پس رفتن به رادیو متوجه می شود که روزنامه جام جم برای گرفتن گوینده خبر فراخوان داده است که وی در آن شرکت کرده و پس از دادن تست قبول می شود .

و این شروع راهیابی او به تلویزیون است .


 از اجرایتان راضی هستید؟

  هیچ‌وقت نباید راضی باشم؛ روز رضایت روز سقوط است. همیشه باید به دنبال بهتر شدن بود.

  از آرزوهای دست نیافتنی‌تان بگویید؟

  ندارم! چون معتقدم کار نشد ندارد. تا زنده‌ام به آرزوهایم می‌رسم. البته این سؤال را باید یک روز مانده به آخر عمرم می‌کردی، آن موقع به شما می‌گفتم که کدام کارهایم مانده!

  تولد برای شما چه معنایی دارد؟

  شناسنامه یک قرارداد است، ممکن است آدم در یک روز دوبار متولد بشود. تولد واقعی در زندگی هر کسی یکی، دو بار بیشتر اتفاق نمی‌افتد که می‌شود نقطه عطف زندگی؛یک جور پوست انداختن.

منبع : همشهری

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.5 تعداد آرا: 122

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir