بیوگرافی قاسم بی نیاز

قاسم بی نیاز در سال 53 در روستای زرآباد منطقه الموت قزوین به دنیا آمده است ، وی داری مدرک فوق لیسانس و دکترای روابط بین الملل است ، کار خودش را ابتدا از رادیو آغاز کرده و پس از آن به تلویزیون راه یافته و اکنون هم مدیر کل روابط عمومی وزارت راه می باشد .

نام نام خانوادگیقاسم بی نیاز
تاریخ تولد1353
محل تولد زرآباد منطقه الموت قزوین
وضعیت تاهلمتاهل
فرزندانیک دختر
یک پسر
مشخصات قاسم بی نیاز

بی نیاز مجری به خانه بر میگردیم
بی نیاز مجری به خانه بر میگردیم

بیوگرافی قاسم بی نیاز + حواشی و اینستاگرام

اجرا های مورد پسند وی

به نظر بی نیاز رضا رشید پور بهترین و حرفه ای ترین مجری در سازمان صدا و سیما می باشد ، که در امور فرهنگی و سیاسی و اقتصادی و اجتماعی تسلط بسیار خوبی دارد .

وی همچنین اجرای شهیدی فر و علی درستکار را دوست دارد .

بی نیاز مجری
بی نیاز مجری

رادیو

بی نیاز در زمانی که دانشجو بوده در سال 71 مجری برنامه هایی که در دانشگاه به مناسبت های گوناگون انجام می شده بوده و به همین دلیل از طریق یکی از استادان خود به مدیر گروه اجتماعی رادیو آقای پورمحمدی معرفی میشود که پس از این آشنایی با دادن تست و طی کردن یک دوره دو ساله گوینده رادیو تهران و رادیو پیام می شود .

ویکی پدیا قاسم بی نیاز
قاسم بی نیاز

برنامه به خانه برمیگردیم

قاسم بی نیاز با برنامه به خانه بر میگردیم معروف می شود ، و در یک برهه زمانی وقتی یکی از مجری های برنامه به دکتر نظری به دلیل مشکلی که برایشان پیش آمده بوده به جای ایشان اجرای برنامه را به عهده میگیرد و همان باعث می شود که در این برنامه تا به امروز حضور داشته باشد .

قاسم بی نیاز
قاسم بی نیاز

تلویزیون

میگوید در سال های 72 تا 73 برای مدت زمان کوتاهی در شبکه 3 نریشن می خوانده است و بعد از افتتاح شبکه تهران به کار گزارشگری برای این شبکه پرداخته همچنین جالب است بدانیم مرحومه جمیله بی نیاز از گویندگان سابق رادیو نسبت فامیلی با ایشان داشته و دختر عمویشان است .

وزارت راه

وی در سال 88 مدیرکل روابط عمومی وزرات راه می شود این سمت از طرف وزیر راه آن سال آقای حمید بهبهانی به وی داده شده است و هنوز هم در این زمینه مشغول به کار می باشد .

ایشان پیش از اشتغال در وزارت راه معلم ادبیات دوره راهنمایی و دبیرستان بوده است .

قاسم بی نیاز عکس
قاسم بی نیاز عکس

بیوگرافی قاسم بی نیاز + حواشی و اینستاگرام

زندگی خصوصی

قاسم بی نیاز سال ها پیش ازدواج کرده و یک پسر و یک فرزند دختر دارد که تازگی ( 1398 ) به دنیا آمده است .

گویندگی خبر

بی نیاز اجرای برنامه جهان امروز را در شبکه 5 به عهده داشته و همچنین به عنوان مجری در یک برنامه اقتصادی که به طور زنده پخش میشده فعالیت داشته است و پس از آن گویندگی خبر به وی پیشنهاد می شود ، وی زیر نظر آقای سلطانی که از پیشکسوتان گویندگی خبر هستند دوره خبرنگاری و گویندگی خبر و نویسندگی را میگذراند ولی در آخر خود را برای این کار مناسب نمی بیند و به این جهت دوباره به رادیو بازمیگردد و پس از گذشت شش سال کار در رادیو در سال 81 دوباره به تلویزیون باز میگردد .

قاسم بی نیاز کیست ؟
قاسم بی نیاز

اینستاگرام قاسم بی نیاز


اینستاگرام قاسم بی نیاز
اینستاگرام قاسم بی نیاز
قاسم بی نیاز مجری
قاسم بی نیاز مجری

منبع : مهر

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4 تعداد آرا: 48

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir