بیوگرافی حدیث چهره پرداز

حدیث چهره پرداز در روز 30 شهریور سال 65 در شهر تهران به دنیا آمده ، لیسانس ادبیات نمایشی داشته و کار خود را از تئاتر آغاز کرده است . ( بیوگرافی حدیث چهره پرداز + حواشی و اینستاگرام )

نام نام خانوادگیحدیث چهره پرداز
تاریخ تولد30 شهریور 1365
محل تولدتهران
مدرک تحصیلیکارشناسی ادبیات نمایش
وضعیت تاهلمجرد
حدیث چهره پرداز

حدیث چهره پرداز و برادرش
حدیث چهره پرداز و برادرش

بیوگرافی حدیث چهره پرداز + حواشی و اینستاگرام

سفر

حدیث به سفر به کشور های گوناگون بسیار علاقه مند بوده و در ضمن به زبان انگلیسی هم تسلط داشته و بیشتر اوقات فراغت خود را صرف سفر می کند .

حدیث چهره پرداز بازیگر
حدیث چهره پرداز بازیگر

دانشگاه

در زمان دانشجویی در سال 85 فعالیت هنری خود را از نمایشی به نام زیتون و پس از آن آواز خوان تاس شروع کرده است .

دانشگاه آزاد

به نظر وی دانشگاه آزاد باعث بالا رفتن سطح هنر و فرهنگ در جوانان جامعه بخصوص در نقاط مختلف ایران شده است و با تاسیس آن جوان مملکت توانسته اند در محیط های آموزشی و دانشگاهی حضور داشته و سطح دانش خود را بالا برده و با یکدیگر در ارتباط باشند .

عکس حدیث چهره پرداز
عکس حدیث چهره پرداز

حضور در جلوی دوربین

حدیث چهره پرداز در سال 87 در فیلم کوتاهی کار آقای امین بیگی به اسم « یک روز قشنگ بارانی » بازی میکند ، و با ایفای نقش در این فیلم کوتاه دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن را در جشنواره کودک و نوجوان به دست می آورد .

بچه مهندس

او در سال 99 در سریال بچه مهندس 3 بازی کرده و با ایفای نقش به نام « مژگان » معروف شده است .

فرهاد قائمیان، کامران تفتی و ثریا قاسمی، به همراه روزبه حصاری، سعید کریمی، مهشید جوادی، کاوه سماک‌باشی، فرناز رهنما، حدیث چهره‌پرداز، خیام وقارکاشانی، مهسا مهجور، سارا شاهرودیان، بهنام مومنی، مهرزاد جعفری و مانی رحمانی، (با معرفی) محمود خسرومنش، امید ماهر، نسیم باقریان، یاسمن قلی‌پور و (با حضور) سیدمهرداد ضیایی، کریم اکبری‌مبارکه، عباس جمشیدی، فرید قبادی، کریم قربانی، اتابک نادری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، فریده دریامج، شیوا خسرومهر، آرش نوذری، احسان امانی، احسان مهدی و حسن اسدی بازیگرانی هستند که در فصل سوم «بچه مهندس ۳» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نقش مژگان در سریال بچه مهندس 3

به دلیل دو تابعیتی بودنم در انگلیس و جهانگردی در کشورهای بسیار، در سفرها و جغرافیاهای مختلف با فرهنگ های مختلف، دخترها و پسرهای زیادی را دیدم که بنا به شرایط مختلف از هم دور می شدند و عشق این معجون عجیب چه آدم هایی را که احیا کرده و چه آدم هایی را که بی مقصد و آواره.

زندگی شخصی

چهره پرداز مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده است .

پدر و مادر حدیث چهره پرداز

پدر و مادر حدیث چهره پرداز
پدر و مادر حدیث چهره پرداز

بیوگرافی حدیث چهره پرداز + حواشی و اینستاگرام

تلویزیون

بازی در تلویزیون را با یک نقش کوتاه در سریال کارآگاهان در سال 87 آغاز کرده و بعد از آن در سال 88 در سریال « محله تهرونی ها » بازی کرده است .

حدیث چهره پرداز کیست ؟
حدیث چهره پرداز کیست ؟

سینما

حدیث چهره پرداز در سال 90 با فیلم زندگی خصوصی به سینما وارد می شود ، کارگردان این فیلم محمد حسین فرهبخش بوده و پس از این فیلم در سال 91 در فیلم سینمایی پس کوچه های شمرون بازی کرده است .

اینستاگرام حدیث چهره پرداز


حدیث چهره پرداز اینستاگرام
حدیث چهره پرداز اینستاگرام

آثار حدیث چهره پرداز

حدیث چهره پرداز در سریال‌های «محله تهرونی ها»، «همسفران باد»، «کاراگاهان»، تله فیلم‌ های «یک عصر دوباره»، «سایه»، «هنوز دیر نیست»، «جوجه تیغی ها»، «دنده معکوس» و فیلم‌های سینمایی «زندگی خصوصی» و «پس کوچه‌ های شمرون» و  فیلم سینمایی «پاپ» به کارگردانی احسان عبدی پور بازی کرده است .

بیوگرافی سارا رسول زاده + حواشی و اینستاگرام

منبع : ایسنافارس

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.7 تعداد آرا: 35

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir