سوسن حسنی دخت

سوسن حسنی دخت در دی ماه در شهر تهران به دنیا آمده است ، لیسانس مامایی و همچنین فوق لیسانس ژورنالیسم تلویزیونی از دانشگاه خبر داشته و اینک مجری و گوینده در رادیو و تلویزیون می باشد .

نام نام خانوادگیسوسن حسنی دخت
تاریخ تولددی ماه
محل تولدتهران
مدرک تحصیلیکارشناسی مامایی
فوق لیسانس ژورنالیسم تلویزیونی
وضعیت تاهلمتاهل
سوسن حسنی دخت

تاریخ تولد سوسن حسنی دخت
تاریخ تولد سوسن حسنی دخت
جوانی سوسن حسنی دخت
جوانی سوسن حسنی دخت

بیوگرافی سوسن حسنی دخت + حواشی و اینستاگرام

لباس مجری

حسنی دخت میگوید لباس هایمان را خودمان انتخاب میکنیم ، مدل و هم رنگ آنها را و با به دست آوردن تجربه و در نظر گرفتن رنگ و شکل استودیو و موارد دیگر می توان نوع لباس را انتخاب کرد .

ورود به رادیو

حسنی دخت می گوید پس از اینکه دیپلم گرفتم برای وارد شدن به صدا و سیما خیلی تلاش کردم ، ولی چند بار بعد از دادن تست در رادیو رد شدم سودابه حسنی دخت خواهر وی در سال 78 استخدام صدا و سیما شده است و در شبکه خبر گوینده اخبار می باشد .

حقوق

در مورد دستمزد کار گویندگی میگوید که این کار حقوق بالایی نداشته و کسانی که در این شغل مانده اند بخاطر علاقه به آن است .

مامایی

سوسن حسنی دخت پس از دریافت لیسانس از دانشگاه شهید بهشتی در حوزه ی اجرا و نظارت و برنامه ریزی به عنوان کارشناس مامایی استخدام شده و مشغول به فعالیت می شود .

زندگی شخصی

وی متاهل بوده و دو فرزند دختر و پسر دارد .

فراخوان صدا و سینما

در سال 85 در شبکه جام جم فراخوانی داده می شود و او پس از دادن تست اینبار قبول شده و جذب کار می شود و نخستین اجرای خبر وی در قسمت اقتصادی خبر ساعت 19 شبکه یک سیما بوده است .

نویسندگی

حسنی دخت پس از سال ها کار و تلاش در زمینه ی گویندگی و اجرا تمام تجارب خود را در مورد فنون گویندگی و مهارت در اجرا را در کتابی گردآوری و منتشر کرده است که موارد ذکر شده در آن به افرادی که علاقه به کار گویندگی و اجرا دارند کمک خواهد کرد .

سوسن حسنی دخت
سوسن حسنی دخت

بیوگرافی سوسن حسنی دخت + حواشی و اینستاگرام

معروف بودن

میگوید کسانی که مرا بشناسند ابراز لطف میکنند و معروف شدن برایم هیچ مشکلی به وجود نیاورده است .

رادیو تلویزیون

حسنی دخت در رادیو گفتگو و رادیو اقتصاد هم فعالیت داشته و در تلویزیون هم در شبکه یک و دو کار گویندگی انجام میدهد ایشان نظرشان در مورد فرق کار در رادیو و تلویزیون این است که کار در تلویزیون به دلیل وجود تصویر دارای استرس بیشتری است و بایستی مراقب هر دو یعنی هم صدا و هم تصویر بود ولی در رادیو کار راحت تر است .

اینستاگرام سوسن حسنی دخت


اینستاگرام سوسن حسنی دخت
اینستاگرام سوسن حسنی دخت

دلم می‌خواهد همه خبر‌ها مردم را شاد کند


این مجری خبر سیما از حال و هوای مخاطبانش می‌گوید: دلم می‌خواهد مردم همیشه شاد باشند و کاش همه خبر‌ها خوش بودند تا دل آدم‌ها شاد می‌شد. من اغلب در فضای مجازی پست‌هایی منتشر می‌کنم که به نوعی امید را ترویج می‌کنند. جامعه ما به حس و حالی خوش نیاز دارد و همه ما باید مروج خوبی‌ها باشیم. چه چیزی شیرین‌تر از آن که بر لب مردمانی که دوست شان داری، لبخندی بنشانی.

تپق در خبر

این مجری خبر صدا و سیما اظهار می‌کند: خیلی زیاد پیش آمده که خبری را، چون پیشتر مرور نکرده بودم، در اجرا تپق زده ام. در واقع گاهی خبر ناگهانی به دست گوینده می‌رسد و اگر از آن حوزه اطلاع کافی نداشته باشد، ممکن است اشتباهات و گاف‌هایی رخ دهد. لغتی را اشتباه تلفظ کند. گاهی هم در خود متن اشتباهاتی وجود دارد که گوینده باید این مهارت را داشته باشد تا در لحظه اشتباه را اصلاح و متن را به درستی بیان کند.

بیوگرافی سید دانیال معین آل داود + حواشی و اینستاگرام

منبع : yjc.ir

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.1 تعداد آرا: 20

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir