بیوگرافی حسین کلهر

حسین کلهر متولد سال 66 در شهر تهران بوده و کمدین و مجری می باشد ، لیسانس مهندسی عمران از دانشگاه شریف داشته و طنز نویس در رسانه ها بوده که اینک نیز مجری می باشد .

نام نام خانوادگیحسین کلهر
تاریخ تولد1366
محل تولدتهران
مدرک تحصیلیکارشناسی مهندسی عمران
وضعیت تاهلمجرد
بیوگرافی حسین کلهر + حواشی و اینستاگرام

ویکی پدیا حسین کلهر
ویکی پدیا حسین کلهر

سلام صبح بخیر

سال 98 برنامه « سلام صبح بخیر » با اجرای نجمه جودکی و حسین کلهر جانشین برنامه حالا خورشید شد و چون قبل از این تغییر محمد حسین میثاقی به جای فردوسی پور اجرای برنامه ی ورزشی را به عهده گرفته بود انتقادات زیادی به برنامه سلام صبح بخیر شد .

آغاز کار

ابتدا در سال 85 زمان دانشجویی در نشریات دانشگاه شروع به نوشتن طنز می کند و پس از آن به مجله همشهری جوان راه میابد و با دیگر نشریات نیز کار کرده است .

حسین کلهر کیست ؟
حسین کلهر کیست ؟

تبلیغات

حسین کلهر علاوه بر اجرا و نویسندگی و استند آپ در کار تبلیغات رسانه ای هم می باشد ، و خودش را گوریل تبلیغات میداند .

رادیو

او به ساخت مستند و نویسندگی هم مشغول است ، ورودش به رادیو بر میگردد به سال 90 که با رادیو هفت آغاز شد و یکشنبه شب ها برنامه طنز اجرا میکرد و با اظهار نظر های رشید کاکاوند مجری برنامه ی شنبه های رادیو در باره ی سخنان طنز کلهر بینندگان برنامه اش به طور چشمگیری افزایش می یابد .

حسین کلهر در پیاده روی اربعین
حسین کلهر در پیاده روی اربعین

تند حرف زدن

کلهر می گوید ایرادی که به من میگیرند این است که تند و سریع حرف میزند ؛ من عقیده دارم مردم می خواهند که صحبت های مهمان برنامه را بیشتر بشنوند تا مجری .

استند آپ

میگوید اولین نفری است که استند آپ را به شکل درست و دقیق آن و از روی یک متنی که درست نوشته شده و قوی است اجرا کرده است .

حسین کلهر در خندوانه
حسین کلهر در خندوانه

زندگی شخصی

کلهر مجرد بوده و ازدواج نکرده است .

برنامه ماه عسل

زمانی مشاور برنامه ماه عسل بوده و در سال 1391 اجرای برنامه ی « در جمع ما » را به عهده میگیرد ، که تهیه کننده آن کار الهه بهبودی بوده است ، پس از آن برنامه « با اجازه » سال 93 و « پایش » سال 94 و « برنامه شب های روشن » و « 626 » را اجرا کرده است .

تاریخ تولد حسین کلهر
تاریخ تولد حسین کلهر

کتاب

اولین کتابی که منتشر می کند کتابی طنز با عنوان « 2 سیب نیوتن » بوده که پرفروش ترین کتاب طنز در سال 93 میشود و سه سال بعد به همراه رشید جعفرپور کتابی از جودی کارتر با نام « آموزش گام ب گام استند آپ کمدی » را با پیشگفتاری از رامبد جوان در سال 96 منتشر میکند .

اینستاگرام حسین کلهر


ماجرای توهین به علی دایی

حسین حسینی مجری «سلام صبح بخیر» خبری اعلام کرد درباره این که کریستین رونالدو تعداد گل‌های ملی‌اش به رکورد علی دایی آقای گل جهان نزدیک شده، بنابراین فعالان ورزشی پیشنهاد دادند علی دایی را برای بازی‌های دوستانه به تیم ملی دعوت کنند تا رکوردش حفظ شود.

حسین کلهر ضمن یادآوری بازی تاریخی ایران – مالدیو، دنباله خبری را که حسینی اعلام کرد، گرفت و گفت: «لطفی که مالدیو به آقای دایی و این رکورد کرد، هیچ کس نکرد» این در حالی است که دایی در اولین بازی ایران و مالدیو که با 17 گل به نفع ایران تمام شد، فقط دو گل زده بود.

کلهر این طور ادامه داد: «دوستانی هستند که پنج میلیون می‌گیرند یک سال از سن شما در شناسنامه کم می‌کنند. آقای دایی هم که کاسب منصفی هستند و عقل اقتصادی خوبی دارند، جیب‌شان هم خوب پر است می‌توانیم صحبت کنیم تا صفر سن برایشان درست کنیم. از تیم نوجوانان هم می‌توانند شروع کنند.»

واکنش علی دایی ، دایی گفت: «برای صداوسیما متأسفم که آدم‌هایی که معلوم نیست از کجا آمده‌اند به این مجموعه راه می‌دهد و به آن‌ها میکروفن می‌دهد تا صحبت کنند. به نظر من قوه قضاییه باید به این مسئله ورود کند و مجری را که گفته با ۵ میلیون تومان سن شناسنامه‌ای دایی را کوچک می‌کنم بازخواست کند تا ببیند چه کسانی با او در ارتباط هستند که این کارها را می‌کنند؟»

توهین به لوگوی استقلال

 حسین کلهر در مورد لوگوی استقلال گفته است : «به مسئولان استقلال توصیه می‌کنم اگر این لوگو به مزایده گذاشته شد و خواستند لوگوی جدید طراحی کنند، این‌قدر سوراخ در لوگو نگذارند و کاری کنند سوراخ‌هایش کم شود.»

بیوگرافی رضا رشیدپور و همسرش + حواشی و اینستاگرام

منبع : خبر فوری

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :3.7 تعداد آرا: 3

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir