بیوگرافی محمد برمايي

محمد برمایی در خرداد ماه سال 59 در بهشهر مازندران به دنیا آمده است ، وی در حوزه علمیه تهران و بابل تحصیل کرده است و از سن 28 سالگی در سمت کارشناس مذهبی وارد تلویزیون می شود .

نام نام خانوادگیمحمد برمایی
تاریخ تولدخرداد 59
محل تولدبهشهر – مازندران
مدرک تحصیلیتحصیلات حوزوی
وضعیت تاهلمتاهل
فرزند 3 فرزند دختر
بیوگرافی حجت‌الاسلام محمد برمايي + حواشی و اینستاگرام

و اکنون مجری بوده و موسسه ی آموزشی دارد .

حاج آقا برمایی بدون عمامه
حاج آقا برمایی بدون عمامه

مشاوره

می گوید من هم در مواقعی مشاوره میگیرم ، و کسانی هستند که با آنها مشورت می کنم به گفته ی وی خانواده در نزد او دارای اولین اولویت است .

فرد تنبلی می باشد و به مسافرت و لباس و عطر علاقه داشته و هیچگاه مدیون شکمش نبوده است .

تاریخ تولد حاج آقا برمایی
تاریخ تولد حاج آقا برمایی

زندگی خانوادگی

برمایی در خانواده ای سنتی و معمولی ولی با گرایش مذهبی رشد کرده و در مورد مادر می گوید که علاقه به اهل بیت داشته و از صدای خود در مدح آنان استفاده میکرده است .

معنی نام خانوادگی

معنی نام فامیل ایشان این است که برما یک روستا در مازندران است در نزدیکی بهشهر که دارای چشمه های فراوان می باشد .

رشته دانشگاهی

محمد برمایی علی رغم علاقه خود به رشته مهندسی برق و مکانیک مهندسی شیمی که مورد علاقه ی وی نبوده قبول می شود ، یک ترم در دانشگاه به تحصیل مشغول می شود و با وجود مخالفت خانواده از ادامه تحصیل انصراف می دهد .

حاج آقا برمایی در برنامه صبحی دیگر
حاج آقا برمایی در برنامه صبحی دیگر

بیوگرافی حجت‌الاسلام محمد برمايي + حواشی و اینستاگرام

برنامه ماه رمضان

برمایی در سال 1398 ویژه برنامه ماه رمضان در شبکه یک را به نام « دعوت » اجرا کرد و در سال 99 هم اجرای این برنامه را به عهده دارد .

حوزه علمیه بابل

مهمان شدن یک روحانی که دوست خانوادگی آنها بوده و صحبت هایی که در مورد حوزه علمیه می کند باعث می شود که وی به سمت آن کشیده شده و پس از سرکشی به چندین حوزه در نهایت به حوزه علمیه بابل رفته و با وجود آنکه وسط سال تحصیلی بوده می تواند پذیرش بگیرد .

می گوید فکر میکردم حوزه علمیه هم مانند دانشگاه است ، و دلیلی برای انتخاب آن نداشتم پدرش مخالف آخوند شدن وی بوده و میگفته است کار سختی است و وجه مشترکی با تو ندارد ولی مادر همیشه موافق بوده و تنها از این که شاید پشیمان شود نگران بوده است ولی با این وجود باعث می شود راهش را ادامه دهد .

زندگی شخصی

برمایی دارای سه فرزند دختر می باشد ، فرزند اول ایشان در سال 93 به نام « حلما » به دنیا آمده است .

فرزندان حاج آقا برمایی
فرزندان حاج آقا برمایی

لباس روحانیت

پس از تحصیل در حوزه علمیه بابل برای ادامه تحصیل در سال 80 به حوزه علمیه آیت الله شاهرودی آمده و در سال 83 ملبس به لباس روحانیت می شود .

دانشگاه شهید بهشتی

برمایی به تدریس تاریخ تمدن اسلام و ایران و تاریخ اسلام در گروه معارف علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی پرداخته است .

جلسات حاج آقا برمایی
جلسات حاج آقا برمایی

صدا و سیما

او در سال 87 وارد صدا و سیما می شود و به عنوان کارشناس مذهبی در برنامه های اجتماعی و معارف حضور پدا می کند و یک سال بعد برای سه سال مشاور فرهنگی ریاست شعبه دانشگاه بین المللی قشم را به عهده داشته است .

موسسه بارش افکار سپید

محمد برمایی در سال 90 با هدف آموزش نهاد خانواده موسسه ای را به نام بارش افکار سپید را تاسیس کرده و پس از آن یکی از اعضای دفتر اعزام استادان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه می شود .

اینستاگرام حاج آقا برمایی


حاج آقا برمایی
حاج آقا برمایی

دعوت

محمد برمایی : دیدیم امروزه مردم در مهمترین بخش زندگی یعنی مشکلات خانوادگی قرار دارند. جوان در دهه ۹۰ که مجرد زندگی می‌کند باید خرید خانه را فراموش کند و در نخود و لوبیای زندگی‌اش مانده است. در چنین شرایط سختی باید سراغ مردم رفت.
وی درباره انتخاب مردم عادی به عنوان مهمان بیان کرد: ما از خود سوال کردیم که اگر مردم سلبریتی ها را ببینند خوشحال خواهند شد؟ و به این نتیجه رسیدیم که باید مردم عادی را دعوت کنیم. مردم باید حس خوشبختی داشته باشند. ما نیاز داریم در رسانه ملی به مردم از احساس خوشبختی بگوییم تا خود خوشبختی که به تعداد آدم‌ها نسبت به آن نسخه های متفاوت وجود دارد.

بیوگرافی سردار سعید قاسمی + اینستاگرام

منبع : مهر

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :3.9 تعداد آرا: 7

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir