شهریار ربانی

شهریار ربانی در چهارم شهریور سال 61 در شهر تهران به دنیا آمده است ، دیپلم ریاضی داشته و فوق لیسانس مهندسی منابع طبیعی و لیسانس گرافیک از دانشگاه تهران دارد .( بیوگرافی شهریار ربانی + حواشی و اینستاگرام )

نام نام خانوادگیشهریار ربانی
تاریخ تولد4 شهریور 1361
محل تولدتهران
مدرک تحصیلیکارشناسی ارشد مهندسی منابع طبیعی
کارشناسی گرافیک
وضعیت تاهلمجرد
بیوگرافی شهریار ربانی + حواشی و اینستاگرام

ابتدا در زمینه دوبله به صدا و سیما آمده و اینک مجری می باشد .

عکس های شهریار ربانی
عکس های شهریار ربانی
ویکی پدیا شهریار ربانی
شهریار ربانی

بیوگرافی شهریار ربانی + حواشی و اینستاگرام

حیوانات

شهریار جدایی از بازیگری و اجرا فردی طبیعت گرد بوده و به حیوانات علاقه داشته و در پیج اینستاگرام خود عکس های بسیاری با حیوانات دارد .

گربه شهریار ربانی
گربه شهریار ربانی

دوبلاژ

او در سال 84 در بخش دوبلاژ صدا و سیما مشغول به کار می شود و پنج سال بعد به شبکه سه رفته و اجرای برنامه « صبحگاهی آن را به عهده می گیرد **** ربانی علاوه بر شبکه سه در شبکه یک ، شما ، دو و ورزش هم به اجرای برنامه پرداخته است .

کودکان

شهریار با این که ازدواج نکرده رابطه خیلی خوبی با کودکان داشته و اخلاق مهربان و خوش او باعث شده بچه ها دوستش داشته باشند ، و در میان کودکان به عمو جغد مشهور است .

اجرا های مختلف

ربانی اجرای برنامه های متفاوتی را در کارنامه خود دارد از جمله ی آنها می توان برنامه مذهبی شهر باران ، تخت گاز ایرانی ، سینمایش و کوچه باغ اشاره کرد ، او همچنین در سال 1395 اجرای برنامه ی آقای گزارشگر را به عهده داشت و پس از آن برنامه چرخ در شبکه چهار سیما .

شهریار ربانی مجری
شهریار ربانی مجری

گلزار

شهریار عنوان می کند که دیگران می گویند که شبیه گلزار است ولی خودش شباهت زیادی را نمیبیند و از نظر او گلزار فردی خوش چهره ، خوش تیپ و جذاب است .

برنامه شهریار ربانی
برنامه شهریار ربانی

بازیگری

ربانی پیش از کار اجرا و دوبله بازیگری را تجربه کرده بود ولی به صورت کوتاه و محدود ، پس از اجرای برنامه های گوناگون در سال 1397 در فیلم شعله ور بازی کرده است و در سریال نمایش خانگی به نام « احضار » هم حضور داشته است .

الهه جعفری ، شهریار ربانی ، کیمیا ملایی، بنیامین پیروانی، حسین سیفی، ریحانه رخی، یاسمن همتی، نرگس امینی، نوش آفرین رحیمی، شیما مرزی، بهار خانی، محمد توکلی و سلیمه رنگزن در سریال احضار ایفای نقش کرده اند .

قد شهریار ربانی
قد شهریار ربانی

دوستان وی

می گوید دوستا زیادی داشته و همه را دوست دارد که می توان از میان آنها به امین نبی اللهی ، شهلا ناظریان ، مهین برزویی ، ناظر نظامی و مینو غزنوی نام برد .

بیوگرافی کامل محمد امین نبی اللهی
بیوگرافی کامل محمد امین نبی اللهی

اینستاگرام شهریار ربانی


اینستاگرام شهریار ربانی
اینستاگرام شهریار ربانی

شهریار ربانی کیست ؟
شهریار ربانی کیست ؟

برنامه چرخ

برنامه چرخ، از شنبه تا چهارشنبه، ساعت 19 از شبکه چهار سیما پخش می ‌شد. این برنامه به تهیه‌کنندگی مریم فیروزی و با اجرای شهریار ربانی در گروه دانش شبکه چهار سیما تهیه شده است. کارگردانی این برنامه را مهدی برومند و سردبیری آن را حلیه صبورنژاد بر عهده دارد. 

شهریار ربانی رادیو
شهریار ربانی

منبع : ایسنا

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.7 تعداد آرا: 724

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir