عبدالله روا روز پنجم اسفند ماه سال 64 در شهر بروجن در استان چهار محال و بختیاری متولد شده است ، فوق لیسانس زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه شهید بهشتی داشته و لیسانس حقوق خود را از دانشگاه اصفهان گرفته است .

بیوگرافی عبدالله روا

نام نام خانوادگیعبدالله روا
تاریخ تولد5 اسفند 1364
محل تولدبروجن
مدرک تحصیلیفوق لیسانس زبان و ادبیات فارسی
وضعیت تاهلمجرد
بیوگرافی عبدالله روا + حواشی و اینستاگرام

کار خود را از شبکه استانی آغاز کرده و اینک مجری است .

عبدالله روا کیست ؟
عبدالله روا

مادر ، ورزش ، پاستیل

به ورزش و پاستیل علاقه زیادی دارد و در مورد مادرش می گوید هیچکس نمی تواند درک کند که چه اندازه به مادرم علاقه دارم ، او به عنوان اسطوره زندگی ام می باشد و برایم همه کس بوده ، مادر ، پدر ، خواهر و برادر… بسیار دوستش دارم .

مادر عبدالله روا
مادر عبدالله روا

بیوگرافی عبدالله روا + حواشی و اینستاگرام

فرزند شهید

پدر عبدالله به شهادت رسیده ، او معلم بوده و پس از عضویت در بسیج به جبهه جنگ میرود و زمانی که عبدالله 11 ماه بوده در یکی از عملیات ها در شلمچه به شهادت میرسد .

مادر وی بعدها با یکی از همرزمان همسر شهیدش ازدواج میکند ، وی اولین فرزند خانواده بوده و دارای چهار خواهر و برادر ناتنی است .

عکس عبدالله روا
عکس عبدالله روا

زندگی شخصی

عبدالله مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده است .

عبدالله روا مجری
عبدالله روا مجری

شبکه استانی

شروع فعالیت روا بر میگردد به سال 87 که از شبکه استانی آغاز میکند و پس از گذشت سه سال در سال 90 به شبکه جام جم سیما برای اجرا دعوت می شود .

تاریخ تولد عبدالله روا
تاریخ تولد عبدالله روا

شعر

عبدالله زمانی که دبستان میرود وارد عرصه شعر گفتن می شود و در آن سال ها در مسابقات هشتگانه فرهنگی بروجن اول میشود و از سال 1382 شعر گفتن را به طور جدی شروع میکند و به واسطه شاعری در جشنواره های گوناگون مقام آورده است که از جمله آنها جشنواره رضوی است سال 1388 و جشنواره سوختگان وصل سال 1386 و جشنواره دفاع مقدس سال 1384 است .

او ترانه آهنگ « مترو » که توسط رضا یزدانی خوانده شده است را سروده است .

ادامه کار با شبکه ورزش

روا سال 91 مجری برنامه ی شش تایی ها می شود که از شبکه دو پخش میشده است و پس از آن برنامه شب های فوتبالی را اجرا کرده و در حال حاضر مجری برنامه « ویدیو چک » در شبکه ورزش بوده که بسیار پربیننده است .

نویسنده برنامه ویدیو چک ابوطالب حسینی کمدین معروف می باشد .

عبدالله روا ویدیو چک
عبدالله روا ویدیو چک

فوتبال

از سن نوجوانی فوتبال بازی می کرده و به گفته خودش ، سطح فوتبالش کمی بالاتر از آماتور می باشد و لیگ زیر گروه ایران در بروجن هم بازی کرده است ، می گوید عکس با لباس ورزشی دارم و دلم می خواست که یک فوتبالیست موفق شوم ولی در آخر مجری شدم .

اینستاگرام عبدالله روا


اینستاگرام عبدالله روا
اینستاگرام عبدالله روا

ویدیو چک

ایده این برنامه برای مجتبی آذری بود که قبلا با هم کار کرده بودیم و طبق شناختی که از هم داشتیم شرایط کارمان در شبکه ورزش فراهم شد. متاسفانه در کشور ما همیشه یا یک چیزی زودتر است یا یک چیزی دیرتر. یا یکی هست آن یکی نیست و… چون ما چند استانداری هستیم و این یقه شغل ما را می گیرد.

این مجری با اشاره به برنامه ویدئو چک تاکید کرد: شما در این برنامه بی‌پرده‌تر و بی‌فاصله‌تر با مردم حرف می‌زنید؛ ورزش هم موضوعی است که ما می‌توانیم راحت‌تر درباره آن حرف بزنیم. ما درباره وزیر ورزش می‌توانیم نظرمان را بگوییم اما درباره وزیر اقتصاد به سختی می توانیم حرف بزنیم.

بیوگرافی سعید توکلی مجری و همسرش + حواشی

منبع : ایسنا

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.5 تعداد آرا: 461

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir