بیوگرافی آشا محرابی

آشا محرابی روز 31 مرداد ماه سال 52 در شهر تهران به دنیا امده است ، فوق لیسانس روابط بین الملل از دانشگاه آزاد و لیسانس مترجمی زبان انگلیسی داشته و به شکل آزاد بازیگری را فرا گرفته است . ( بیوگرافی آشا محرابی + حواشی و اینستاگرام )

نام نام خانوادگیآشا محرابی
تاریخ تولد31 مرداد 1352
محل تولدتهران
مدرک تحصیلیفوق لیسانس روابط بین الملل
وضعیت تاهلمتاهل
بیوگرافی آشا محرابی + حواشی و اینستاگرام

عکس آشا محرابی
عکس آشا محرابی

تئاتر آقالو

آشا موسس گروه تئاتر آقالو بوده و بخاطر این نام این تئاتر را « آقالو » گذاشته چون ارادت خاصی به مرحوم احمد آقالو داشته است .

احمد آقالو
احمد آقالو

خانواده

او اصالتا شمالی می باشد و فرزند « اسماعیل محرابی » از بازیگران قدیمی می باشد ، پدر و مادر او در زمان نوجوانی آشا از یکدیگر جدا می می شوند .

مادرش سیده فاطمه سید ملل کار نام دارد .

زندگی شخصی

آشا محرابی ازدواج کرده و همسرش دوست ندارد که عکس های خانوادگی و شخصی شان پخش شود .

آشا محرابی و خانواده یوسف تیموری
آشا محرابی و خانواده یوسف تیموری

سریال آینه

اشا وقتی 13 ساله بوده در یک اپیزد در سریال آینه بازی میکند ولی چون پدر مخالف کار بازیگری بوده است به سمت دانشگاه و تحصیل در زمینه غیر از این هنر میرود .

جام جهانی

میگوید جام جهانی سال 1998 را بسیار دوست داشته و گلی که حمید استیلی به تیم ملی امریکا میزند برایش خاطره خوشی است .

او همچنین طرفدار تیکی تاکی بارسلون را دوست داشته و از دیدن بازی این تیم لذت میبرد و صد البته بارسلونای پپ را بیشتر دوست دارد.

رادیو

او در آزمون ورودی رادیو در سال 74 شرکت کرده و پس از قبول شدن به عنوان نویسنده ، کارگردان و بازیگر مشغول به کار می شود ، او همچنین در دوبله به پیشنهاد مرضیه صدرایی تست داده و آن را هم تجربه کرده است .

پرسپولیس

آشا طرفدار تیم قرمز ها می باشد ، ولی جایی آن را نگفته است و می گوید واقعیت این است که وقتی استقلال میبازد خیلی بیشتر خوشحال میشوم تا زمانی که پرسپولیس پیروز می شود .

آشا محرابی بازیگر
آشا محرابی بازیگر

آموزش بازیگری

اشا پس از گرفتن لیسانس چون به بازیگری علاقه داشته در کلاس های حمید سمندریان شرکت کرده و شروع به کار در تئاتر میکند و برای اولین کارش به شکل جدی در نمایش « دایره گچی قفقازی » بازی کرده به کارگردانی آقای حمید سمندریان که این تئاتر در سال 77 در تالار اصلی تئاتر شهر به روی صحنه میرود.

خودکشی

او سال 88 در فیلم سینمایی « تهران من حراج » بازی میکند که به دلایل منکراتی پخش نمی شود ، و در همزمان گفته شده که آشا خودکشی کرده است یکی از نزدیکان او خبر خود کشی را رد کرده و گفته که آشا فقط چند روز بیمار بوده است .

تلویزیون

نخستین کار حرفه ای او در تلویزیون بر میگردد به سال 85 با حضور در سریال توی گوش سالمم زمزمه کن ، و پس از آن سریال ساختمان 85 و سریال همه چیز آنجاست در سال 93 و سریال آمین بازهم در سال 93 موجب مشهور شدن وی می شود .

فیلم نامه نویسی

او یک دوره فیلم نامه نویسی را در کشور کانادا گذرانده است و یک دوره را هم در کلاس های ناصر تقوایی در آموزشگاه کارنامه پشت سر گذاشته است .

کتاب باز

آشا محرابی بازیگر تئاتر و تلویزیون و همچنین بازیگر نمایش های رادیویی شب ۲۹ مهر ماه سال 1396 با برنامه «کتاب باز» به شبکه نسیم می آید و در گفتگویی با سروش صحت مجری برنامه از کتاب ها و شخصیت قصه های مورد علاقه اش سخن می گوید.

اینستاگرام آشا محرابی


اینستاگرام آشا محرابی
اینستاگرام آشا محرابی
آشا محرابی
آشا محرابی

سریال‌های آشا محرابی

سال تولیدنام سریال
۱۳۹۵برنا
۱۳۹۵آرام می‌گیریم
۱۳۹۵هشت و نیم دقیقه 
۱۳۹۵چرخ فلک 
۱۳۹۳آمین 
۱۳۹۳همه چیز آنجاست
۱۳۹۲خط 
۱۳۹۰مهمانان ویژه
۱۳۸۹تاوان
۱۳۸۹ساختمان ۸۵
۱۳۸۸آشپزباشی
۱۳۸۷سرزمین کهن
۱۳۸۷مسافرخانه سعادت 
۱۳۸۶مرگ تدریجی یک رؤیا 
۱۳۸۵توی گوش سالمم زمزمه کن 
۱۳۶۴آئینه
سریال‌های آشا محرابی
آشا محرابی در سریال بچه محل
آشا محرابی در سریال بچه محل
اشا محرابی و پوریا پورسرخ
اشا محرابی و پوریا پورسرخ

برنامه نامه‌ها

 آشا محرابی درباره مجموعه رادیویی «نامه‌ها» گفته است این مجموعه براساس طرحی از من توسط مریم تاجیک نوشته شده و مجموعه‌ای ۳۰ دقیقه‌ای است که هفته‌ای یک بار، پنجشنبه‌ها از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساختار آن به‌گونه‌ای است که داستان در قالب یک سری مکاتبات روایت می‌شود.

او ادامه داد: این مکاتبات بر اساس زمان و مکان و شخصیت نگارنده، می‌توانند نامه، ایمیل یا پیامک باشد. شخصیت‌پردازی کاراکترها و داستان نمایش به‌مرور روشن و بیان می‌شوند.

محرابی یادآور شد: گاه قلم از زبان گویاتر است و گاهی حرف‌های مگو را می‌توان در قالب نوشتار آورد؛ این نگاه و اندیشه پایه طراحی و نگارش مجموعه «نامه‌ها» شده است.

بیوگرافی فرزانه فصیحی و همسرش + حواشی


منبع : ایسنا

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.7 تعداد آرا: 3

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir