بیوگرافی سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی 25 بهمن ماه سال 64 در شهر اهواز به دنیا آمده است ، لیسانس گرافیک خود را از تهران گرفته است . ( بیوگرافی سوگل طهماسبی و همسرش + اینستاگرام )

نام نام خانوادگیسوگل طهماسبی
تاریخ تولد25 بهمن 1364
محل تولداهواز
نام پدرپرویز
وضعیت تاهلمتاهل
تحصیلاتکارشناسی گرافیک
بیوگرافی سوگل طهماسبی و همسرش + اینستاگرام

عکس سوگل طهماسبی
عکس سوگل طهماسبی

مقنعه

او ضمن اعتراض به نوع برخورد برخی کارگردان ها با حجاب می گوید هر کسی حق دارد نوع پوشش و حجاب خود را انتخاب کند و گفته که به دلیل این که با مقنعه برای صحبت با کارگردان بر سر کاری میرفته بسیاری از نقش ها را از دست داده است زیرا به او می گفتند که چرا مقنعه سر میکنی .

زندگی خانوادگی

او در یک خانواده 5 نفره به دنیا آمده است ، پدرش از دنیا رفته و استاد مینیاتور بوده است ، دو خواهر به نام های سحر و ساغر داشته و یک برادر به اسم سینا دارد .

عکس سوگل طهماسبی
عکس سوگل طهماسبی

زندگی شخصی

سوگل متاهل است و در روز 24 مرداد سال 1398 ازدواج کرده و یک عکس که حاکی از این ماجرا است را به اشتراک گذاشته است .

همسر سوگل طهماسبی
همسر سوگل طهماسبی

بازیگری

سوگل از سن کودکی و در هشت سالگی بازی در تئاتر را آغاز کرده و در سال 80 بهترین بازیگر جشنواره استان اهواز می شود ، که کیانوش عیاری یکی از داوران آن جشنواره بوده است .

و در همان سال این کارگردان از او برای بازی در چن سکانس از سریال روزگار قریب دعوت میکند و سوگل بدون معطلی راهی تهران شده و به فاصله ی کمی از سریال دکتر قریب برای بازی در سریال یوسف پیامبر هم انتخاب می شود .

قد سوگل طهماسبی
قد سوگل طهماسبی

اهواز

میگوید هیچوقت نشنیده است که کسی از جنوب و مردمان آن خطهبدگویی کند ، زیرا آدم هایی مهمان نواز و خون گرم هستند و خود را از این قاعده مستثنی نمیداند ، همیشه و در همه حال با مردم خوب برخورد کرده و کسی سراغ ندارد که از طرف من مورد بی مهری قرار گرفته باشد .

تغذیه و نوع زندگی

در مورد تغذیه خود میگوید اگر زمان پیدا کنم حتما برای ناهار یا شام از سبزیجات بیشتر استفاده میکنم ، او در مورد آرایش میگوید چون بیشتر اوقات گریم روی صورت دارم برای همین در زندگی خصوصی کمتر آرایش میکنم تا به ایت شکل پوستم نفس بکشد .

مهاجرت

طهماسبی عقیده دارد که مهاجرت وی به تهران بزرکترین تصمیم زندگی اش بوده او با آمدن به تهران در خانه خواهر خود زندگی کرده و سپس با قبولی در دانشگاه مستقل شده و بعد از فوت پدر مادرش هم به تهران آمده و با هم زندگی میکنند .

ویکی پدیا سوگل طهماسبی
ویکی پدیا سوگل طهماسبی

معروفیت

سوگل با بازی در سریال فاصله ها در سال 89 به شهرت میرسد و به دنبال آن بازی در سریال های : کیمیا ، بال های خیس ، مهرآباد و برادر باعث دیده شدن بیشتر او می شود .

نرگس در سریال کیمیا

«نرگس» صیمیمی‌ترین دوست کیمیاست و به نوعی دومین شخصیت مثبت دختر را در این مجموعه بازی می‌کند. در این مجموعه مثل اکثر کارهایم نقشم مثبت است. این کاراکتر در عین حالی که جدال دارد ولی در همین حین در طول داستان از صمیمی‌ترین دوستش که کیمیاست می‌خواهد که خودش را درگیر مبارزه نکند .

ولی زمانی که اشتیاق کیمیا و طرز تفکرش را می‌بیند خودش هم سعی می‌کند با کیمیا همراه باشد و در کنارش بماند. تا زمانی که این دو دوست ازدواج می‌کنند و با یکدیگر به دانشگاه می‌روند، بر این اساس دوستی نرگس و کیمیا همچنان تا پایان قصه ادامه دارد.

سوگل طهماسبی بازیگر
سوگل طهماسبی بازیگر

جایگاه سریال در بین مردم

مجموعه‌های نمایشی نقش سرگرم کننده برای مخاطب دارد گفت: سریال از سرگرمی‌های بسیار مهمی است که همه جای دنیا مردم نگاه می‌کنند.

در واقع سریال خوب علاوه بر سرگرمی یک کار فرهنگی و آموزنده است که در کنارش تعدادی دور هم جمع می‌شوند. به نظرم اگر تلویزیون سریال پخش نکند، شاید بقیه برنامه‌ها بیننده کمتری داشته باشد. البته ممکن است یک نفر بگوید من مستند دوست دارم یا شخصی فقط اخبار نگاه کند اما در حالت کلی و عام مخاطبان زیادی به بهانه سریال پای تلویزیون می‌نشینند.

اینستاگرام سوگل طهماسبی


اینستاگرام سوگل طهماسبی
اینستاگرام سوگل طهماسبی
تاریخ تولد سوگل طهماسبی
تاریخ تولد سوگل طهماسبی
تولد سوگل طهماسبی
تولد سوگل طهماسبی

منبع : فارس

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 4

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir