بیوگرافی هومن برق ‌نورد

هومن برق نورد در روز 5 دی ماه سال 48 در تهران به دنیا آمه است ، دیپلم برق داشته و کارش را از تئاتر شروع کرده است پس از آن به ساختن ساز های موسیقی پرداخته و حالا بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است . ( بیوگرافی هومن برق ‌نورد و همسرش + اینستاگرام )

نام نام خانوادگیهومن برق ‌نورد
تاریخ تولد5 دی 1348
محل تولدتهران
وضعیت تاهلمتاهل
تحصیلاتدیپلم برق
بیوگرافی هومن برق ‌نورد و همسرش + اینستاگرام

عکس هومن برق نورد
عکس هومن برق نورد

ساعت خواب

هومن اگر کاری نداشته باشد ، تا صبح و طلوع آفتاب بیدار است ، و از آن طرف تا 2 بعد از ظهر می خوابد میگوید ساعت 11 شب شام می خورم و حتما صبحانه را به صورت مفصل نوش جان میکند .

زندگی خانوادگی

نام خانوادگی اصلی او ایازی بوده که پدربزرگش وقتی از باکو به ایران مهاجرت میکند به دلیل علاقه ای که به برق داشته فامیلی خود را به برق نورد تغییر داده .

هومن در یک خانواده 5 نفره بزرگ شده است ، خواهرش کارگردان بوده و یک خواهر دیگر هم استاد نقاشی است که در حال حاضر مقیم خارج از کشور می باشد .

علاقه به اسباب بازی

او به اسباب بازی علاقه بسیاری داشته و هنوز هم برای خودش اسباب بازی میخرد و زمانی که در خانه است با آنها بازی میکند .

هومن برق نورد
هومن برق نورد

بازیگری

هومن بازیگری خود را مدیون خسرو شکیبایی دانسته که با دیدن بازی های او به روی تکنیک های بازیگری اش ، تمرکز کرده و برایش مانند درس بوده ورود خود را به تئاتر را مدیون مجید جعفری می داند که به او در تئاتر نقش داده و باعث می شود که به تئاتر شهر رفته و در نمایش های مختلف بازی کند .

او نمایش را در سال 69 بدون هیچ تجربه ای آغاز کرده است .

ویکی پدیا هومن برق نورد
ویکی پدیا هومن برق نورد

ترس

او از این که روزی بر اثر بیماری دیگران مجبور شوند از او نگهداری کنند میترسد و میگوید بهتر است که از دنیا برم تا در بستر مریضی بی افتم .

از سکته و به دنبال آن از کار افتادن بدن ترس زیادی دارد.

ساز

هومن در دهه ی 1370 به ساختن ساز سنتور روی آورده و می گوید این کار به دلیل امرار معاش خود انجام میداده ، دلش نمی خواسته خواننده شود ، استاد او در زمینه ساخت ساز آقای تهرانی بوده اند .

رابرت دنیرو

او از میان بازیگران به آلپاچینو ، رابرت دنیرو و آنتونی هاپکینز علاقه داشته و می گوید که دنیرو در فیلمی که بازی میکند به طور 100% زندگی می کند و آلپاچینو هم بازی خوبی از خود ارائه میدهد .

سینما و تلویزیون

برق نورد اولین بار با سریال « ابو وهب بهلول » در سال 74 در تلویزیون بازی کرد و در سینما با فیلمی از کمال تبریزی به نام « یک تکه نام » در سال 83 برای اولین بار بازی کرده است .

فیلم زندانی ها
فیلم زندانی ها

ورزش

او ورزش شنا را دوست داشته و انجام میدهد و در صورتی که وقت داشته باشد به پیاده روی رفته و در ضمن می گوید که فوتبال هم دوست ندارد .

معروفیت

مشهور شدن هومن برق نورد بر میگردد به بازی در سریالی از سروش صحت به نام « ساختمان پزشکان » پس از آن سریال « چک برگشتی » کاری از سیروس مقدم در سال 1391 ، او در سریال « اشک ها و لبخند ها » در سال 1387 هم بازی کرده است .

زوج هنری هومن برق نورد و بهنام تشکر را مدل ایرانی « لورل و هاردی » میدانند که زیبایی ایفای نقش میکنند .

هومن برق نورد و بهنام تشکر
هومن برق نورد و بهنام تشکر

گوشت

هومن برق نورد می گوید گوشت نمی خورد و گوشت های غذا را بیرون آورده ، مثل قرمه سبزی و قیمه ، عاشق میرزا قاسمی می باشد و از غذا های دریایی متنفر است .

زندگی شخصی

هومن برق نورد سال هاست که متاهل شده و تا کنون فرزندی نداشته او در برنامه مهران مدیری گفت که اگر میتوانستم آرزوی همسرم را که بچه دار شدن است را برآورده میکردم .

همسر هومن برق نورد
همسر هومن برق نورد

مصیب در سریال آچمز

سریال «آچمز» در ۳۰ قسمت تولید شده است .

در خلاصه داستان مجموعه تلویزیونی «آچمز» آمده است: مصیب، تازه پس از ۴۵ سال می‌فهمد که تنها فرزند خانواده نبوده است. برای پیدا کردن گمشده‌ سالیان دور مادرش، راهی تهران می‌شود و اما خودش هم گمشده‌ بزرگ‌تری دارد. عزت و احترام! مجبور است بین این ۲ گمشده یکی را انتخاب کند و همین داستان‌های پیچیده‌ای برایش به وجود می‌آورد که او را تبدیل به انسانی دیگر می‌کند.

در این مجموعه تلویزیونی هومن برق ‌نورد ، امیرحسین رستمی، سید مهرداد ضیایی، مهران رجبی، سارا خوئینی‌ها، بیتا سحرخیز ، مهوش صبرکن، پریسا مقتدی، سهند جاهدی، هادی عطایی‌فر، احمدرضا اسعدی و مونا اسکندری بازی دارند.

بازیگران سریال آچمز
بازیگران سریال آچمز

اینستاگرام هومن برق نورد


هومن برق نورد اینستاگرام
هومن برق نورد اینستاگرام
اینستاگرام هومن برق نورد
اینستاگرام هومن برق نورد

منبع : مهر

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :3.6 تعداد آرا: 10

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir