بیوگرافی مونیکا بلوچی

مونیکا بلوچی نام کامل او « مونیکا آناماریا بلوچی » است و در روز هشتم مهر سال 43 در روستای اومبریای ایتالیا به دنیا آمده است پدر وی کشاورز و مادرش برونلا بریگانتی هنرمند بوده است او دانشگاه حقوق می خوانده که انصراف داده و ترک تحصیل می کند .در ابتدا کار مدلینگ انجام میداده و بعد از این که وارد سینما می شود بسیار معروف شده و دارای دو فرزند می باشد . ( بیوگرافی مونیکا بلوچی + حواشی و اینستاگرام )

نام نام خانوادگیمونیکا بلوچی
Monica Anna Maria Bellucci 
تاریخ تولد8 مهر 1343
September 30, 1964
محل تولداومیریای ایتالیا
قد 171 سانتیمتر
وضعیت تاهلمجرد
تحصیلاتانصراف از دانشگاه
همسرکلودیو کارلوس باسو
ونسان کسل
فرزنددیوا – لئونیه
بیوگرافی مونیکا بلوچی + حواشی و اینستاگرام

مونیکا بلوچی ویکی پدیا
مونیکا بلوچی ویکی پدیا

علاقه مندی ها

مونیکا به پاستا و پیتزا علاقه داشته و نمی تواند از آنها چشم پوشی کند ، در میان فیلم های سینمایی فیلم یک روز بخصوص که در سال 1977 ساخته شده است را دوست دارد .

او از کلودیا کادیناله و سوفیا لورن به عنوان الگوی خود در بازیگری نام میبرد ، بلوچی همچنین در جشنواره فیلم کن در سال 2006 یکی از داوران بوده است ، او برای هجده سال پشت سر هم به عنوان یکی از 100 زن زیبای جهان از سال 1999 تا 2017 انتخاب شده است .

مونیکا بلوچی کیست ؟
مونیکا بلوچی

دانشگاه

مونیکا در نوزده سالگی وارد دانشگاه پروجا ایتالیا می شود ، او به دلیل تامین مخارج زندگی بایستی کار میکرده و پیشخدمت یک پیتزا فروشی می شود .

در کنار این کار و دانشگاه کار مدل هم انجام میداده ، جالب است بدانید اولین کار مدل عکاسی او در سن 13 سالگی بوده که عکاس محلی از او عکس میگیرد .

جراحی زیبایی

بلوچی بدون این که تا به امروز عملی زیبایی انجام داده باشد و یا رژیم غذایی مخصوصی داشته باشد در سن 56 سالگی یک مدل زیبا و جوان است .

میلان

پس از پخش شدن عکس های مدل او در شهر های دیگر ایتالیا خیلی مورد توجه قرار گرفته به شکلی که دانشگاه را رها کرده وارد مدلینگ می شود .

وقتی 24 ساله بوده در سال 1988 به شهر میلان رفته و با آژانس مدلینگ الیت قرارداد همکاری امضا کرده و تنها در مدت یکسال بسیار معروف می شود .

قد مونیکا بلوچی
مونیکا بلوچی

مذهب

نطر او در مورد مذهب وقتی در یک مستند به نام « سوال بزرگ » در مورد فیلم مصائب مسیح از او میپرسند این است که از دید او مذهب یک انرژی مرموز بوده که قادر است در زمان جذر و مد اقیانوس ها را پر کند و موجودات و طبیعت را متحد کرده است .

او همچنین می گوید به همه مذاهب احترام میگذارد .

بازیگری

مونیکا در ادامه مدلینگ توجه اش به بازیگری جلب شده و در سن 26 سالگی به کلاس های آموزش بازیگری میرود و در همان سال با یک فیم تلویزیونی به نام « VITA COI FIGLI » کارش را شروع کرده است و سپس کارش را با فیلم دراکولای برام استکور در سال 1992 با بازیگرانی همچون کیا ریوز و ویونا رایدل همبازی شده که خیلی مورد توجه قرار میگیرد .

4 سال بعد در سال 1996 در سن 40 سالگی به خاطر بازی در فیلم آپارتمان در نقش لیزا نامزد بهترین بازیگر زن جشنواره سزار می شود .

مونیکا بلوچی بازیگر
مونیکا بلوچی بازیگر

زبان فارسی

بلوچی برای بازی در فیلم « فصل کرگدن » کمی زبان فارسی را یادگرفته است ، او تا حدودی زبان پرتغالی میداند اما به زبان فرانسوی ، ایتالیایی و اسپانیایی تسلط کامل دارد .

زندگی شخصی

مونیکا در سال 1990 با یک عکاس مدل به نام « کلودیا کارلوس باسو » ازدواج می کند که پس از چهار سال از یکدیگر جدا می شوند ، بدون داشتن فرزندی .

او دو سال بعد در سال 1996 هنگام بازی در فیلم آپارتمان با یک هنرپیشه فرانسوی به اسم « ونسان کسل » آشنا شده و سال 1999 با یکدیگر ازدواج میکنند ، حاصل این ازدواج دو دختر به نام های « لئونیه » و « دیوا » است .

پس از گذشت 17 سال در سال 2013 از یکدیگر جدا می شوند ، و اینک فقط به دلیل داشتن فرزند با هم ارتباط دارند .

هرگز به هالیوود نمیروم

بلوچی اعلام كرد كه براي ارتقاي خط مشي هنري اش هرگز به هاليوود نمي رود، چرا كه صنعت فيلمسازي غرب براي هنرپيشگان زن ارزشي قائل نيست.

اين هنرپيشه با اشاره به اعتراض هنرپيشگان زني كه تا درهاليوود فعاليت كرده اند، گفت :” درهاليوود تنها چيزي كه اهميت دارد جواني است و هنرپيشگان پس از سن 40 سالگي رانده مي شوند و هيچ نقشي به آنها پيشنهاد نمي شود.

مونيكا بلوچي تاكيد كرد: من هرگز نمي توانم درجايي مانند هاليوود زندگي كنم، چرا كه صنعت فيلمسازي آمريكا تنها درصدد جذب بازيگران جوان است وبراي هنرپيشگان ميانسال ارزشي قائل نيست. “

اینستاگرام مونیکا بلوچی


اینستاگرام مونیکا بلوچی
اینستاگرام مونیکا بلوچی

فیلم‌های مونیکا بلوچی

فیلم های مونیکا بلوچی
فیلم های مونیکا بلوچی
نام فیلمسالنقش
قرعه‌کشی۱۹۹۱
دراکولای برام استوکر۱۹۹۲
گلوله برفی۱۹۹۵
یوسف۱۹۹۵
آپارتمان۱۹۹۶
بیت و قطعات۱۹۹۶
دوبرمن۱۹۹۷
مالنا۲۰۰۰مالنا اسکوردیا
آستریکس و اوبلیکس: مأموریت کلئوپاترا۲۰۰۲کلئوپاترا هفتم
برگشت‌ناپذیر۲۰۰۲الکس
مرا به خاطر بسپار، عشق من۲۰۰۳
اشک‌های خورشید۲۰۰۳لنا کندریکز
ماتریکس: بارگذاری مجدد۲۰۰۳
ماتریکس را وارد کنید۲۰۰۳
انقلاب‌های ماتریکس۲۰۰۳
مصائب مسیح۲۰۰۴مریم مجدلیه
او از من متنفر است۲۰۰۴
چقدر منو دوست داری؟۲۰۰۵
برادران گریم۲۰۰۵
راهنمای عشق ۲۲۰۰۶
شلیک نهایی۲۰۰۷
به گذشته نگاه نکن۲۰۰۹
باریا۲۰۰۹
افشاگر۲۰۱۰
شاگرد جادوگر۲۰۱۰
راهنمای عشق ۳۲۰۱۱
فصل کرگدن۲۰۱۲مینا
شگفتی‌ها۲۰۱۴
اسپکتر۲۰۱۵لوسیا سیارا
روی راه شیری۲۰۱۶نوستا
موتسارت در جنگل۲۰۱۶الساندرا
توئین پیکس۲۰۱۷خودش
Nekrotronic۲۰۱۸فینیگنگ
تماس با نماینده من۲۰۱۸خودش
فیلم‌های مونیکا بلوچی

بیوگرافی بهار شاهین + حواشی و اینستاگرام

منبع : مهر

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.7 تعداد آرا: 59

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir