بیوگرافی سعید شیخ زاده

سعید شیخ زاده روز 27 آذر سال 57 در تهران به دنیا آمده است ، دیپلم ریاضی فیزیک و فوق دیپلم کامپیوتر دارد ، او در یک خانواده 9 نفره به دنیا آمده است 5 برادر و یک خواهر دارد و خود فرزند دوم خانواده است ، وحید شیخ زاده برادر وی بوده که او هم مجری و بازیگر است . ( بیوگرافی سعید شیخ زاده + حواشی و اینستاگرام )

نام نام خانوادگیسعید شیخ زاده
Saeed Sheikhzadeh
تاریخ تولد27 آذر 1357
محل تولدتهران
مدرک تحصیلیدیپلم ریاضی فیزیک
فوق دیپلم کامپیوتر
وضعیت تاهلمتاهل
صفحه IMDBIMDB SAEED SHEIKHZADEH
بیوگرافی سعید شیخ زاده + حواشی و اینستاگرام

کودکی سعید شیخ زاده
کودکی سعید شیخ زاده

آثار سعید شیخ زاده

از آثار سعید شیخ زاده سینمایی میتوان به : علی و غول جنگل 1369 ، شقایق 1370 ، شیخ مفید 1373 ، سفر جادویی 1369 ، مرگ پلنگ 1368 ، آبادانی ها 1371 و دها فیلم دیگر اشاره کرد .

از سریال های که او بازی کرده می توان سال های مشوطه 88 ، خانه ی مهر 81 ، میثاق خون 72 ، بهارانه 69 ، چاق و لاغر 72 ، نفس سنگ 82 و بسیاری دیگر از سریال های تلویزیونی که در آنها نقش آفرینی کرده است .

کودکی سعید شیخ زاده
کودکی سعید شیخ زاده

بازیگری

سعید در سال 68 به پیشنهاد دوست پدرش آقای کشفی که دستیاری کارگردانی میکرده برای فیلم « مرگ پلنگ » ساخته فریبرز صالحی پس از دادن تست انتخاب شده و پیش از آن کار سینمایی نکرده بود .

از پدرش به عنوان حامی اصلی و مشوق خود نام میبرد و از آقایان سعید مظفری و منوچهر والی زاده در کار دوبلاژ به عنوان الگوی خود یاد میکند او در زمینه بازیگری هم به بهرام رادان و امین حیایی اشاره می کند و عقیده دارد در هنر بایستی از یکدیگر آموخت .

سعید شیخ زاده بازیگر
سعید شیخ زاده بازیگر

مدیر دوبلاژ

سعید شیخ زاده در کار های زیادی مدیر دوبلاژ بوده و خودش در آثاری مثل « افسانه ی خورشید » ، « ترانسفورمرز» و « مردعنکبودی » دوبله کرده است .

فیلم انگل محصول کره جنوبی که توانست 2 جایزه اسکار را دریافت کند از آخرین آثار دوبله شده توسط سعید شیخ زاده می باشد .

برادر سعید شیخ زاده

سعید 4 سال از برادر خود « وحید » بزرگتر بوده و می گوید بازیگری و کارمان هیچ زمانی باعث کمرنگ شدن برادریمان نشده است ، و ما به گفته دیگران برادران هماهنگی هستیم .

من گیتار میزنم و وحید با زدن ضرب با من همراهی می کند اما او در موسیقی از من خیلی وارد تر است و آلبومی را هم با یکی از دوستان خود که کار آهنگسازی میکند آماده کرده اند .

زندگی شخصی

او متاهل بوده و ازدواج کرده است و اطلاعی بیشتری در این زمینه نیست .

کودکی سعید می گوید من هم مانند کودکان دهه 60 بازی های مربوط به آن زمان مانند فوتبال و هفت سنگ انجام میدادم ، در بچگی دلم میخواست فوتبالیست شوم ، به آتاری و سگا علاقه زیادی داشتم .

سعید شیخ زاده مجری
سعید شیخ زاده مجری

دوبلور

سعید در میان فیلم هایی که دوبله کرده هری پاتر را بسیار دوست دارد ، او تا به حال به جای بازیگران زیادی صحبت کرده است ، ولی به هری پاتر بیش از دیگران علاقه دارد .

می گوید برایم مجری گری و دوبله دارای یک اهمیت است ، و برای هر دو یکسان وقت میگذرام .

تیم قرمز

او طرفدار تیم پرسپولیس بود و فردی فوتبالی است ، و به تیم های بایرن مونیخ ، رئال مادرید و منچستر یونایتد علاقه دارد در میان بازیکنان فوتبال به نیمار ، رونالدو و مسی بیش از بقیه علاقه دارد .

مطالعه

سعید به کتاب خوانی اهمیت میدهد و می گوید در ماه دوتا کتاب می خواند ، و این مطالعه بیشتر در آخر شب و هنگام خواب است .

اینستاگرام سعید شیخ زاده

saeed.sheikhzadeh/


اینستاگرام سعید شیخ زاده
اینستاگرام سعید شیخ زاده
مجری مسابقه نما به نما
مجری مسابقه نما به نما

پیشکسوتان دوبله

پیشکسوتان عرصه دوبله به فراخور نقش‌هایی که دارند در عرصه دوبله حضور دارند. مسلماً نسل جدید نیز به هر حال حضور پررنگ‌تری دارند و این حضور و تعامل تلفیقی است. پیشکسوتان ما کم و بیش مشغول کارند و مشکلی هم نیست. امیدوارم همیشه سرحال باشند و حالشان خوب باشد و ما در خدمت‌شان باشیم. در ارتباط با دوبلورهای تازه وارد نیز باید بگویم که باید زمان بگذرد تا افراد تازه وارد در کارشان تثبیت شوند.

حضورشان تا به اینجا خوب بوده است اما نکته‌ای که وجود دارد این است که شغل صدا و کار صدا نیاز به تمرین زیاد و گذشت زمان دارد و خدا را شکر دوبلورهای جدیدی که در طول چهار پنج سال گذشته به واحد دوبلاژ آمدند، الان کم کم جای خودشان را پیدا کردند. به هر حال ما باید صداهای خوب بیشتر داشته باشیم و نسل‌هایی که پشت سر هم آمده‌اند، همه جای خود را پیدا می‌کنند.

سعید شیخ زاده
سعید شیخ زاده

بازی های کامپیوتری

سعید شیخ زاده گفته است در دوران کودکی به آتاری و سگا خیلی علاقه داشتم البته بازی های سنتی خودمان مثل هفت سنگ را نیز دوست داشتم .

شیخ زاده مدتی در نوجوانی به فوتبال پرداخت و خیلی دوست داشت که یک فوتبالیست حرفه ای شود اما سرنوشت او در عرصه هنر رقم خورد .

پرسپولیسی ام

سعید شیخ زاده گفته است به شدت طرفدار تیم فوتبال پرسپولیس می باشد ، از میان تیم های خارجی هم طرفدار بایرن مونیخ ، رئال مادرید و منچستر یونایتد می باشد .

بازیکن های دریبل زن را میپسندد به همین دلیل بازی نیمار و مسی را خیلی دوست دارد .

علاقه به کتاب

از دوران نوجوانی به خواندن کتاب علاقه مند شده است ، اکنون با وجود مشغله بسیار زیادی که دارد حداقل ماهی دو کتاب می خواند ، گفته است با پیشرفت تکنولوژی کتاب خواند برایش راحت تر شده است .

بازگشت به بازیگری

در مورد بازگشت به بازیگری گفته است که علاقه دارم بازیگری را باز هم تجربه کنم اما نقشی که بتواند مرا وسوسه کند که مجدد به بازیگری بازگردم هنوز به من پیشنهاد نشده است .

بیوگرافی سعید توکلی مجری و همسرش + حواشی

منبع : ایسنا

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.3 تعداد آرا: 38

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir