بیوگرافی کاوه سماک باشی

کاوه سماک باشی روز 27 فروردین سال 61 در تهران به دنیا آمده است ، فوق لیسانس مهندس مکانیک دارد کار خود را از صحنه تئاتر آغاز و در سال 81 برای اولین بار جلوی دوربین حضور میابد . ( بیوگرافی کاوه سماک باشی + حواشی و اینستاگرام )

نام نام خانوادگیکاوه سماک باشی
تاریخ تولد27 فروردین 1361
محل تولدتهران
مدرک تحصیلیفوق لیسانس مهندس مکانیک
وضعیت تاهلمجرد
بیوگرافی کاوه سماک باشی + حواشی و اینستاگرام

تاریخ تولد کاوه سماک باشی
تاریخ تولد کاوه سماک باشی

نام نیک

کاوه می گوید زمانی خود را خوشبخت میدانم که در تاریخچه سینما وقتی اسمی از من و کار هایم به میان می آید فقط به نیکی از من یاد کنند .

زندگی خانوادگی

سماک باشی در یک خانواده چهار نفره به دنیا آمده است ، و یک خواهر به اسم « تارا » دارد ، پدر او صدابردار و صداگذار سینما و تلویزیون است و اصالتشان به بندر انزلی برمیگردد ، مادرش هم فرهنگی می باشد .

در کودکی شیطنت بسیاری داشته به گونه ای که چندین بار از مدرسه اخراج شده ولی به دلیل این که درسش خوب بوده و نمرات خوبی داشته از بازی گوشی او چشم پوشی میکردند .

عکس کاوه سماک باشی
کاوه سماک باشی

دوستان

کاوه دوستان زیادی نداشته و با همکلاسی های دوره دبیرستان خود رفاقت دارد ، چون به عقیده او کسی که قبل از به شهرت رسیدن با وی دوست بوده او را فقط به خاطر خودش می خواهد نه معروفیتش ، سماک باشی به شهرت با وجود تمام مشکلاتش علاقه داشته و این که آدم هایی را که در کوچه و خیابان نمی شناسد ولی به او نزدیک می شوند و برخورد صمیمی دارند برایش حس خوبی ایجاد می کند .

تئاتر

کار خود را با تئاتر آغاز کرده و به عنوان اولین فیلم سینمایی در فیلمی از ایرج قادری به نام « چشمان سیاه » با ماهچهره خلیلی و محمدرضا گلزار همبازی بوده است .

بهروز افخمی

او از همکاری با بهروز افخمی به عنوان یک اتفاق خوب نام برده و همچنین در خانواده خود از روابط خوب و صمیمی یاد کرده و بدترین اتفاق در زندگی اش را فوت دایی بزرگ خود میداند .

تیتراژ

در چند سال قبل تیتراژ یک برنامه تلویزیونی به اسم روژان را خوانده ام ولی خودم می خواهم فقط روی بازیگری متمرکز باشم و فکر می کنم اگر در دو زمینه فعال باشم ممکن است نتوانم در هیچ یک موفقیت به دست آورم .

کاوه سماک باشی عکس
کاوه سماک باشی عکس

تلویزیون

کاوه در تلویزیون در دو سریال با سیروس مقدم همکاری داشته ، اولی در سال 84 سریالی به نام « ریحان » و دومی ده سال بعد در سال 1394 با سریال « میکائیل » که با همان سریال به شهرت میرسد .

تینوش در سریال بچه مهندس

سماک باشی در سال 1399 در سریال بچه مهندس 3 بازی کرده است .

کاوه سماک باشی بچه مهندس
کاوه سماک باشی بچه مهندس

مهران مدیری

می گوید با این که نقش های بسیاری در فیلم ها و سریال های مختلف بازی کرده ام و خیلی وقت ها بوده که دلم می خواسته جای نقش اول فیلم بازی میکردم با دیدن نقش مهران مدیری در فیلم « همیشه پای یک زن در میان است » و بازی خوب ایشان دوست داشتم که به جای او آن نقش را بازی میکردم.

لاغری کاوه سماک باشی

کاوه به مدت یکسال برای کاهش وزن تصمیم به گرفتن رژیم لاغری می کند ، و با رعایت آن در طول این مدت 40 کیلوگرم از وزن خود میکاهد با این که می گوید آدم خوش اشتهایی بوده و در میان غذا ها علاقه ی زیادی به قرمه سبزی ، لازانیا و پاستا دارد .

لاغر شدن کاوه سماک باشی
لاغر شدن کاوه سماک باشی

پرسپولیس

کاوه از طرفداران سرسخته تیم قرمز ها بوده ، و ورزش های انفرادی مانند وزنه زدن ، تنیس و دویدن را دوست دارد و به ورزش های گروهی علاقه ندارد .

اخلاق

می گوید برخلاف ظاهرم انسان متکبری نیستم ، و علی رغم نقش هایی که بازی میکنم خودم آدم شوخی نیستم و در عین حال اهل غیبت و بدخواهی برای دیگران نمی باشم .

زندگی شخصی

معتقد است بایستی با فردی ازدواج کند که صادق و رو راست بوده و یک همراه خوب در زندگی اش باشد ، او همچنین اظهار میدارد هنوز برای این که متاهل شوم به تکامل عقلی نرسیده ام .

ژیلا صادقی

در گذشته او و ژیلا صادقی به طور مشترک مجری یک برنامه در تلوزیون بودند ، پس از آن شایعه ازدواج آنها بر سر زبان ها افتاد ولی این خبر بلافاصبه تکذیب شد .

اینستاگرام کاوه سماک باشی


اینستاگرام کاوه سماک باشی
اینستاگرام کاوه سماک باشی

اشنوگل کاوه سماک باشی
اشنوگل کاوه سماک باشی

کاوه سماک باشی کیست؟
کاوه سماک باشی کیست؟

کم کاری

کاوه سماک باشی در مهر 1394 اعلام کرد مدتی است ترجیح داده‌ام کمتر در فیلم و سریال حضور داشته باشم؛

اول به این دلیل که فیلمنامه های پیشنهادی از نظر موضوع و محتوا خیلی کارهای مورد علاقه من نیستند و ترجیح می دهم در فیلم های قابل دفاع تری حضور داشته باشم، دوم اینکه کارهای پخش نشده زیادی دارم و نمی خواهم باز هم به این آرشیو اضافه شود.

وی افزود

این روزها بیشتر تمرکزم روی ورزش و رسیدن به وزن ایده آل است. در سال های اخیر اضافه وزن پیدا کردم و این مساله قطعا در آینده بازیگری من تاثیر خواهد گذاشت به همین خاطر در مدتی که جلوی دوربین نیستم سعی می کنم با ورزش خودم را به شرایط ایده آل فیزیکی برسانم.

سماک‌باشی در پایان بیان کرد:‌ اگرچه دوستان برای حضور در تیم ورزشی هنرمندان بارها به من پیشنهاد دادند اما تمرین های سخت اجازه حضور در کنار دوستانم را از من می گیرد.

منبع : مهر

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 2

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir