بیوگرافی علیرضا جعفری

علیرضا جعفری در ۵ اردیبهشت سال 72 در تهران به دنیا آمده ، برادرزاده امیر جعفری بازیگر معروف سینما و تلویزیون است ، لیسانس نمایش داشته و کار خود را از کودکی آغاز کرده است . ( بیوگرافی علیرضا جعفری + حواشی و اینستاگرام )

نام نام خانوادگیعلیرضا جعفری
تاریخ تولد5 اردیبهشت 1372
محل تولدتهران
مدرک تحصیلیکارشناسی نمایش
وضعیت تاهلمجرد
بیوگرافی علیرضا جعفری + حواشی و اینستاگرام

سلفی علیرضا جعفری
سلفی علیرضا جعفری

زندگی شخصی

او مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است .

امیر جعفری

علیرضا برای اولین بار در یک اپیزود از سریال « رقص کاغذ پاره ها » بازی کرده و ماجرای بازیگر شدنش به شکل اتفاقی بوده ، زمانی که امیر جعفری برادر کوچک خود را برای بازی در آن نقش معرفی می کند ، روزی که می خواهند به دفتر فیلم بروند علیرضا را هم با خود برده برای این که در خانه تنها نباشد در آنجا به برادر امیر جعفری می گویند که سن او به این نقش نمی خورد و هنگام خروجشان رو به علیرضا کرده و از او میپرسند دوست داری بازی کنی و او هم قبول می کند .

اکران

علیرضا برای اکران فیلم هایش دعوت می شود ولی نمیرود ، چون اعتقاد دارد که زمانش نرسیده و هنوز هم به یادگیری در این حرفه ادامه میدهد ، می گوید از خدا می خواهم که سینما قدر کسانی که زحمت میکشند را بداند .

علیرضا جعفری بازیگر
علیرضا جعفری بازیگر

تلویزیون

علیرضا جعفری در سال 80 برای بازی در فیلم تلویزیونی دیوار جلوی دوربین میرود ، در سینما با فیلم مهمان مامان کاری از داریوش مهرجویی وارد شده و در آن فیلم با امین حیایی، پارسا پیروزفر و گلاب آدینه همیبازی می شود .

علاقه مندی ها

تمام رنگ ها را میپسندد ، بسیار شکمو است و فرق برنج ایرانی و هندی را وقتی می خورد متوجه نمی شود ، دروغ زیاد گفته است ، تا به حال آشپزی نکرده ، از هواپیما و پرواز میترسد ، بدترین غذایی که تا کنون خورده آلبالو پلو است .

قد علیرضا جعفری
علیرضا جعفری

بازی در کودکی

علیرضا جعفری در فاصله سنی هفت تا پانزده سالگی خود در حدود 30 فیلم و سریال بازی کرده ، و نقش های گوناگونی داشته است ، به گفته خودش اگر بازیگری نبود چون هوش اقتصادی ندارد باز هم کاری در رابطه با سینما انجام میداده ولی اگر روزی به هر دلیلی نتواند در سینما کار کند شاید مانند همکاران خود رستوران یا کافه باز کند .

کلاس های بازیگری

او به مطالعه علاقه فراوانی دارد ، و در حال حاضر مشغول آموختن بازیگری در کارگاه های معتبر است .

اینستاگرام علیرضا جعفری


اینستاگرام علیرضا جعفری
اینستاگرام علیرضا جعفری

آرزو

آرزویم این است که خوب بازی کنم و با آدم‌های بزرگ کار کنم. نقش‌های مختلفی را تجربه کنم و روندی را که اکنون طی می‌کنم ادامه پیدا کند.

عمل بینی

علیرضا جعفری عمل جراحی بینی انجام داده است ولی با توجه مدلی که انتخاب کرده است بسیار طبیعی به نظر می آید .

علیرضا جعفری و مادربزرگش

علیرضا جعفری و مادربزرگش
علیرضا جعفری و مادربزرگش

خانه دیگری

در فیلم «خانه دیگری» گوهر خیراندیش، لیلا زارع ، پژمان بازغی، مهنوش صادقی ، علیرضا جعفری ، روشنک گرامی ، امیر صادقی، رابعه مدنی و متین ستوده با هنرمندی ناصر هاشمی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم روایت‌گر زندگی زنی به نام مرجان است که می‌بایست ظرف ده روز پولی‌ را برای پدرش تهیه کند و در این مسیر زندگی زناشویی‌اش هم تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

منبع : ایسنا

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.4 تعداد آرا: 46

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir